Meg2 Skrevet 2. oktober 2023 #1 Del Skrevet 2. oktober 2023 Fullammer, men tenker på å kjøpe meg ei brystpumpe slik at også samboer kan gi baby mat, og evt andre som evt skal passe barnet en gang, men er usikker på om jeg skal velge dobbel eller enkel og om jeg skal ha manuell eller elektrisk? Noen med erfaringer til hvilken brystpumpe jeg bør gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg leide dobbel elektrisk pumpe for å få opp melkeproduksjonen. Etter at den var etablert brukte jeg helt enkel håndholdt. Baby tok ikke flaske lenger da, dessverre. Anonymkode: bd204...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. oktober 2023 #3 Del Skrevet 2. oktober 2023 (endret) Dobbel eller enkel var ikke så viktig for min del (men det går selvsagt raskere med dobbel), men skal du pumpe en del vil du definitivt ha en elektrisk. Medella synes jeg var best, men tror ikke jeg hadde kjøpt en så dyr en hvis det bare er snakk om å pumpe litt for at far skal gi (for min del var det fulltidspumping og da blir det litt annerledes). Avent var bra den også, og rimeligere. Endret 2. oktober 2023 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Del Skrevet 2. oktober 2023 Dette er veldig smak og behag. Jeg taklet ikke elektrisk, syntes det var mye bedre med en enkel håndpumpe og det holdt lengre til å pumpe ut melk så far kunne gi flaske av og til. Den er mye rimeligere enn elektrisk pumpe også. Anonymkode: e2c1c...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Del Skrevet 2. oktober 2023 Elektrisk funket klart best for meg. Om du har dobbel med bh (kan og lage selv) kan du pumpe mens du har hendene fri. Med enkel kan man kanskje pumpe mens man ammer? Fikk ikke til det selv da. Anonymkode: b70df...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 2. oktober 2023 #6 Del Skrevet 2. oktober 2023 Kommer vel an på hvor ofte du tenker å pumpe. Hvis du tenker hver dag ville jeg definitivt kjøpt elektrisk, gjerne dobbel. Blir slitsomt å holde på med manuell hver dag+ at du får ikke gjort noe annet samtidig (jeg pleide å sminke meg samtidig som jeg pumpet elektrisk før jobb). Hvis du bare tenker å pumpe si en gang i måneden slik at pappaen kan gi flaske vil jeg si en manuell pumpe holder i massevis jeg var veldig fornøyd med medela harmony. Litt mindre deler å vaske etterpå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 2. oktober 2023 #7 Del Skrevet 2. oktober 2023 Helt klart elektrisk! Ikke nødvendig med dobbel! Kjøpte meg ny elektrisk i går 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 2. oktober 2023 #8 Del Skrevet 2. oktober 2023 Elektrisk uten tvil! Jeg hadde enkel og det holdt i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #9 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg har brukt både Medela og Avent elektrisk. Liker Medela absolutt best. Har pumpet en del nå mot slutten av ammeperioden for å opprettholde produksjon når barnet begynte å miste litt interesse enkelte dager. Jeg har kjøpt brukte pumper på Finn, ikke noe problem synes jeg, i og med at alt steriliseres. Anbefaler på det sterkeste elektrisk. Og kjøper du brukt får du Medela-pumpe til et par-tre hundrelapper. Anonymkode: f3de0...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #10 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg ville ha kjøpt en dobbel elektrisk, og / eventuelt en manuell handholdt (de er veldig rimelige). Jeg brukte Medela Swing når jeg pumpet når jenta var yngre, var veldig fornøyd med den! Anbefaling: kjøp med pumpebh , så slipper du å sitte å holde i☺️ Jeg brukte også manuell pumpe når jeg ammet, så fikk jeg tømt det ene brystet bebisen ikke diet på. Anonymkode: 9a44d...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #11 Del Skrevet 2. oktober 2023 Medela er klart best 👍 Anonymkode: 71831...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå