AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg tok kontakt med en som hsdde sluttet å ta kontakt med meg...et par mnd siden jeg hørte noe fra han. Skrev bare noe helt ufarlig og morsomt først og litt overfladiske meldinger frem og tilbake.... Så sa han at han hsdde hatt det sykt travelt med jobb/fritid sise ukene... men var gjerne interessert i å treffes når jeg hadde tid. Så avviste jeg han, og fortalte at å forsvinne totalt i ukesvis pga "travelt" med jobb og annet ikke er noe jeg har behov for å ha i livet mitt. (Lov å ha det travelt, sier ikke det. Men det fgår Ann å både jobbe OG pleie relasjoner samtidig) Så da. Kanskje det prellet av hos han, men for meg var det godt å gi beskjed om hva jeg ikke aksepterer og hva som et viktig for meg. For en som vanligvis er litt stille og høflig så føltes dette veldig kraftfullt.😊 Anonymkode: cba7a...3c4 1 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Dette synes jeg ikke var ok. Du tok kontakt med ham bare for å si at du ikke ville ha kontakt etter flere måneder? Anonymkode: ad6cc...639 9 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette synes jeg ikke var ok. Du tok kontakt med ham bare for å si at du ikke ville ha kontakt etter flere måneder? Anonymkode: ad6cc...639 Nei hun sjekket jo ståa og han var "sykt travel på jobb/fritid" hehe så han satte henne absolutt sist. Hadde sagt nei takk jeg også Anonymkode: de101...364 1
exictence Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Synes dette var merkelig av deg. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok kontakt med en som hsdde sluttet å ta kontakt med meg...et par mnd siden jeg hørte noe fra han. Hvorfor gjorde du det? AnonymBruker skrev (1 time siden): Så sa han at han hsdde hatt det sykt travelt med jobb/fritid sise ukene... men var gjerne interessert i å treffes når jeg hadde tid. Det var vel hyggelig av ham, hadde jeg tenkt. Trolig ville han gi det en ny sjanse, han likte eg godt. AnonymBruker skrev (1 time siden): Så avviste jeg han, og fortalte at å forsvinne totalt i ukesvis pga "travelt" med jobb og annet ikke er noe jeg har behov for å ha i livet mitt. Det kan være mange grunner til at man forsvinner. Kanskje han brukte travelhet som en unnskyldning, men at det var andre ting som opptok ham tankemessig. Han hadde noe med seg selv å ordne, han var usikker osv..... Dere hadde jo bare ikke nådd å knytte noen seriøse kjærestebånd, hadde dere? Skyldte han deg å holde relasjonen i gang, selv om han var inne i en usikker periode, mener du? Greit nok at du ikke hadde de store følelsene for ham, og ville gi det en ny sjanse. Men på grunnlag av at du ikke ville ha en som forsvant i livet ditt? Det er jo slett ikke sikkert han ville dersom dere var i en kjærlighets romanse. AnonymBruker skrev (1 time siden): (Lov å ha det travelt, sier ikke det. Men det fgår Ann å både jobbe OG pleie relasjoner samtidig) Nå kan det jo være mange grunner til hans travelhet. Og kanskje han faktisk ikke følte sterkt for å pleie relasjonen som ikke var så alvorlig enda. Man trenger da ikke føle en forpliktelse for å pleie et forhold når man har tatt litt kontakt for å bli kjent? AnonymBruker skrev (1 time siden): Så da. Kanskje det prellet av hos han, men for meg var det godt å gi beskjed om hva jeg ikke aksepterer og hva som et viktig for meg. For en som vanligvis er litt stille og høflig så føltes dette veldig kraftfullt.😊 Anonymkode: cba7a...3c4 Det var fint at du føler du gav beskjed om hva du aksepterer og hva som er viktig for deg. Men forstår ikke at han hadde gjort noe feil. Men sannsynligheten er jo stor for at jeg ikke vet alt. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tok kontakt med en som hsdde sluttet å ta kontakt med meg...et par mnd siden jeg hørte noe fra han. Skrev bare noe helt ufarlig og morsomt først og litt overfladiske meldinger frem og tilbake.... Så sa han at han hsdde hatt det sykt travelt med jobb/fritid sise ukene... men var gjerne interessert i å treffes når jeg hadde tid. Så avviste jeg han, og fortalte at å forsvinne totalt i ukesvis pga "travelt" med jobb og annet ikke er noe jeg har behov for å ha i livet mitt. (Lov å ha det travelt, sier ikke det. Men det fgår Ann å både jobbe OG pleie relasjoner samtidig) Så da. Kanskje det prellet av hos han, men for meg var det godt å gi beskjed om hva jeg ikke aksepterer og hva som et viktig for meg. For en som vanligvis er litt stille og høflig så føltes dette veldig kraftfullt.😊 Anonymkode: cba7a...3c4 Hahahha du tok kontakt bare for å si at du ikke ville ha kontakt? Det blir litt for dumt. Anonymkode: 51d0b...a67 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 Err’e mulig? Hva går det av sånne kvinnfolk? Hadde det vært bedre om han skrev «hadde så sykt mange å date i den perioden, at jeg glemte deg helt»? Hvorfor i det huleste tok du opp kontakten? Creepy, ikke rart han sluttet å ha kontakt med deg. Anonymkode: 90187...91d 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 Altså ts, du ville hevne deg fordi du ikke aksepterer å bli avvist? Det finnes diagnoser for sånt. Anonymkode: 90187...91d 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 Tok kontakt for å høre hva som hadde skjedd de siste månedene. Var åpen for en forklaring.. og evt gjenoppta kontakt. men når forklaringen er "sykt travel"... så vet jeg at jeg kommer absolutt nederst på lista. Hører med til histoeien at siste date vi skulle på ble avlyst av han en time før vi skulle møtes. Uten grunn, uten beklager , uten forslag til ny dato. Har vært borti en del "sykt travelt på jobb"...og de har d3t alltid "travelt", men det jo feks på sosiale medier at de rekker jævlig mye likevel😂 bare at de ikke har tid til meg så da er det ikke så vanskelig å skjønne hva de egentlig sier. Anonymkode: cba7a...3c4 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #9 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså ts, du ville hevne deg fordi du ikke aksepterer å bli avvist? Det finnes diagnoser for sånt. Anonymkode: 90187...91d Hvilken diagnose er basert kun på det kriteriet mener du? Anonymkode: cba7a...3c4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #10 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken diagnose er basert kun på det kriteriet mener du? Anonymkode: cba7a...3c4 Det lukter veldig av narsissisme for å nevne noe. Anonymkode: 90187...91d 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #11 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tok kontakt med en som hsdde sluttet å ta kontakt med meg...et par mnd siden jeg hørte noe fra han. Skrev bare noe helt ufarlig og morsomt først og litt overfladiske meldinger frem og tilbake.... Så sa han at han hsdde hatt det sykt travelt med jobb/fritid sise ukene... men var gjerne interessert i å treffes når jeg hadde tid. Så avviste jeg han, og fortalte at å forsvinne totalt i ukesvis pga "travelt" med jobb og annet ikke er noe jeg har behov for å ha i livet mitt. (Lov å ha det travelt, sier ikke det. Men det fgår Ann å både jobbe OG pleie relasjoner samtidig) Så da. Kanskje det prellet av hos han, men for meg var det godt å gi beskjed om hva jeg ikke aksepterer og hva som et viktig for meg. For en som vanligvis er litt stille og høflig så føltes dette veldig kraftfullt.😊 Anonymkode: cba7a...3c4 Hmmmmmm.... Anonymkode: 7fa79...1bb
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tok kontakt for å høre hva som hadde skjedd de siste månedene. Var åpen for en forklaring.. og evt gjenoppta kontakt. men når forklaringen er "sykt travel"... så vet jeg at jeg kommer absolutt nederst på lista. Hører med til histoeien at siste date vi skulle på ble avlyst av han en time før vi skulle møtes. Uten grunn, uten beklager , uten forslag til ny dato. Har vært borti en del "sykt travelt på jobb"...og de har d3t alltid "travelt", men det jo feks på sosiale medier at de rekker jævlig mye likevel😂 bare at de ikke har tid til meg så da er det ikke så vanskelig å skjønne hva de egentlig sier. Anonymkode: cba7a...3c4 Men altså det er din egen feil at du venta På han i flere måneder uten kontakt, det gjør ikke det faktum at du tok kontakt med han for å si at du ikke ville ha kontakt med han noe mindre dumt. Anonymkode: 51d0b...a67 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #13 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men altså det er din egen feil at du venta På han i flere måneder uten kontakt, det gjør ikke det faktum at du tok kontakt med han for å si at du ikke ville ha kontakt med han noe mindre dumt. Anonymkode: 51d0b...a67 Jeg har ikke ventet!🤣 Jeg tok kontakt for å få en avslutning, da jeg er en sånn som ikke liker å ha "løse" og uavklarte relasjoner med potensielle partnere. Det er enten eller. Anonymkode: cba7a...3c4 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #14 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke ventet!🤣 Jeg tok kontakt for å få en avslutning, da jeg er en sånn som ikke liker å ha "løse" og uavklarte relasjoner med potensielle partnere. Det er enten eller. Anonymkode: cba7a...3c4 Det er jo ikke uavklart når man ikke har snakket med noen på flere måneder. Men men jeg håper du fikk det du ønsket ut av det. Anonymkode: 51d0b...a67 3
Gjest Tutte Skrevet 2. oktober 2023 #15 Skrevet 2. oktober 2023 (endret) Forstår ts godt. Det er jo fint med en forklaring på hvorfor han sluttet å ta kontakt. Og når forklaringen var "sykt opptatt med jobb og fritid", så hadde det vært enkelt å få en bekreftende avslutning for min del også. Bare å gå videre da. Endret 2. oktober 2023 av Tutte
Gjest Tutte Skrevet 2. oktober 2023 #16 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er jo ikke uavklart når man ikke har snakket med noen på flere måneder. Men men jeg håper du fikk det du ønsket ut av det. Anonymkode: 51d0b...a67 Etter hva jeg forstår, så var det årsaken som var uavklart. Det er jo normalt med en forklaring når man slutter å ta kontakt. Helt vanlig folkeskikk.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #17 Skrevet 2. oktober 2023 Syns det hørtes veldig greit ut å få avklart, og at du ikke godtar å komme sist i køen. Viktig å føle seg prioritert!😊 Anonymkode: 2aade...ba0
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #18 Skrevet 2. oktober 2023 Han kunne bare vært ærlig og sagt at han ikke var så interessert… De som er «sykt travle» er enten ikke intr eller/og i tillegg har issues som gjør at de ikke tørr inngå i relasjoner. Anonymkode: fbf72...52b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #19 Skrevet 2. oktober 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Tok kontakt for å høre hva som hadde skjedd de siste månedene. Var åpen for en forklaring.. og evt gjenoppta kontakt. men når forklaringen er "sykt travel"... så vet jeg at jeg kommer absolutt nederst på lista. Hører med til histoeien at siste date vi skulle på ble avlyst av han en time før vi skulle møtes. Uten grunn, uten beklager , uten forslag til ny dato. Har vært borti en del "sykt travelt på jobb"...og de har d3t alltid "travelt", men det jo feks på sosiale medier at de rekker jævlig mye likevel😂 bare at de ikke har tid til meg så da er det ikke så vanskelig å skjønne hva de egentlig sier. Anonymkode: cba7a...3c4 Du tålte rett og slett ikke at du ble avvist, så du tok opp kontakten bare for å være det som kunne avslutte det? 😅 Kanskje det var en grunn til at han sluttet å ta kontakt hvis dette var litt av oppførselen han så ved deg... Dette er helt ærlig tragisk. Anonymkode: bff3d...a21 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #20 Skrevet 2. oktober 2023 Ts her. Svarene jeg har fått her, en del av dem ihvertfall får meg til å lure på om min måte å forholde meg til menn/Dating på er veldig annerledes en mange andres? Jeg gjorde noe som falt meg helt naturlig for meg, for å ta vare på meg selv og si fra og sette grensene mine. Så skapte det noen reaksjoner ser jeg. Er jeg for krevende, kompromissløs, ? Er jeg en dame med bein i nesa som med rette sier fra om egne behov og grenser? Er jeg bare slem og stygg? Eller dum? Burde jeg skjønt at han ikke ville noe mer? Ser noen til og med tenker diagnoser...?! Anonymkode: cba7a...3c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå