AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Hvilke tegn og signaler ser dere i chaten på Tinder og på første date, på at han bare er ute etter én ting? Anonymkode: c01cd...b27
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Han er under 30 Anonymkode: 3faba...9c5 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Ikke at jeg dater så mye. Kommer aldri til første date stort sett. Før den tid har de avslørt seg for lenge siden. Når de spør om du har store mugger eller hvordan rompa ser ut. Det er kodeordene for meg for nei til date. Nevnes 1ord som jeg tolker som noe som høres seksuelt ut. Som figur, rompe, pupper. En som seriøs ville ha møtt meg og sett selv og ikke spurt om sånt. Anonymkode: 7009c...0cb 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Når temaet sex dukker opp før man nesten en gang har fått sagt hei: Skulle ønske jeg hadde deg her i armkroken min = 🤢🤮 *og selvsagt skrives det jo gjerne mer utover akkurat den der, da den er ganske finslig av seg 😅 Men får helt mark. Personlig er det å ønske å flytte samtalen over til Snap etter 3 setninger også et rødt flagg i forhold til det med å være ute etter sex. Enkel måte å få sendt litt bilder på 🤢 Anonymkode: 73ee5...50f 8 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Han bruker alle triksene i boka og er flink på å bruke sjarmen. Han later som dere har felles interesser men egentlig papegøyer han bare etter deg og dine interesser. Så drar dere på date sammen og prøver å ri da, men det viser seg at han kan ikke ha ridd før for han klarer ikke en gang å sale hesten og kommer seg nesten ikke opp på hesten. Du tror han kanskje bare gjør seg til og syns kanskje til og med det er litt sjarmerende, men det burde vært tegn på han ikke var ærlig fra starten. Etter ridningen spør han om du vil være med og ta noe godt i glaset, og du tenker det hadde vært godt så du blir med han hjem til han og drikker vin. Så skrur han på musikk og vi begynner å kline, så plutselig er vi nakne sammen og "starter å gjøre det". Når jeg dro hjem var jeg varm i hele meg. Men når jeg prøver å sende meldinger ghoster han. Og jeg hører aldri fra han mere. Er vel bare et nytt nummer på liggelista ... Anonymkode: c6c62...d74 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 "Hva ser du etter?" - 90+% av de som har spurt det spørsmålet (og gjerne som setning nr 3-4) har bare vært ute etter et ligg og to. Spør etter snap etter noen få minutter/setninger. Drar det over på noe seksuelt før man i det hele tatt har møttes. Anonymkode: 60523...f25 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 Er vel enklere å vente før man hopper i sengs med vedkommende? Sikkert noen som ser sport i det også, men vil nok være betraktelig færre som bare er ute etter sex om du venter. Anonymkode: 6f50e...867 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 Nå skal jeg ikke påstå at jeg dater mye, men om temaet sex på en eller annen måte dukker opp før eller i løpet av første date er jo det absolutt et tegn. Om han stort sett er opptatt av det fysiske med deg og ikke om dine interesser, tanker og følelser, er det også et tegn. Ville også vært på vakt om han ønsker at de første datene skal foregå hjemme hos han eller hos deg. Også vil du jo fort merke det om hans interesse daler om han ikke får sex med deg, og om han etterhvert kun tar kontakt med deg for å møtes i situasjoner der det høyst sannsynlig ender med sex. Anonymkode: 10232...743 4
GrønnNellik68 Skrevet 2. oktober 2023 #9 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå skal jeg ikke påstå at jeg dater mye, men om temaet sex på en eller annen måte dukker opp før eller i løpet av første date er jo det absolutt et tegn. Om han stort sett er opptatt av det fysiske med deg og ikke om dine interesser, tanker og følelser, er det også et tegn. Ville også vært på vakt om han ønsker at de første datene skal foregå hjemme hos han eller hos deg. Også vil du jo fort merke det om hans interesse daler om han ikke får sex med deg, og om han etterhvert kun tar kontakt med deg for å møtes i situasjoner der det høyst sannsynlig ender med sex. Anonymkode: 10232...743 En god mal. Helt enig. 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #10 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke at jeg dater så mye. Kommer aldri til første date stort sett. Før den tid har de avslørt seg for lenge siden. Når de spør om du har store mugger eller hvordan rompa ser ut. Det er kodeordene for meg for nei til date. Nevnes 1ord som jeg tolker som noe som høres seksuelt ut. Som figur, rompe, pupper. En som seriøs ville ha møtt meg og sett selv og ikke spurt om sånt. Anonymkode: 7009c...0cb Så enkelt er det skille de ut. For begge parter. De som svarer villig på spørsmål om kropp og sex er også klare for sex. Fin måte for at de som søker det samme kommer sammen. Veldig få ønsker å bruke tid på å forsøke å lure noen til noe de aldri vil gå med på. Anonymkode: 6f43c...c16 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #11 Skrevet 2. oktober 2023 Dette skjønner ikke kvinnene selv for de har skylapper på, men om mannen er bedre enn deg. Dvs mer attraktiv eller av høyere status så er dette kun sex. Kvinner lukker jo øynene for dette fordi de så gjerne vil kapre en mann over deres nivå fordi de føler det er en slik mann de fortjener. Anonymkode: de077...3b3 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvilke tegn og signaler ser dere i chaten på Tinder og på første date, på at han bare er ute etter én ting? Anonymkode: c01cd...b27 Han har gjerne bar overkropp på tinderprofil, de rusher deg for å ha sex, de vil ikke ta en date ute offentlig, mens sola er oppe! Denne er viktig......., vent 1 måned eller 2, da vet du. Ellers: de sender dickpics.......like.....de er ikke ute etter å kjenne din personlighet.....ellers: de vil ikke ha et forhold med deg etter ca. 3 mnd...ikke bra......Egentlig er det beste å ikke ha sex før du er i et forhold, gjerne på Facebook. Anonymkode: fac90...ce6 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #13 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når temaet sex dukker opp før man nesten en gang har fått sagt hei: Skulle ønske jeg hadde deg her i armkroken min = 🤢🤮 *og selvsagt skrives det jo gjerne mer utover akkurat den der, da den er ganske finslig av seg 😅 Men får helt mark. Personlig er det å ønske å flytte samtalen over til Snap etter 3 setninger også et rødt flagg i forhold til det med å være ute etter sex. Enkel måte å få sendt litt bilder på 🤢 Anonymkode: 73ee5...50f Denne!!!! Anonymkode: fac90...ce6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #14 Skrevet 2. oktober 2023 Mindre enn ett år siden langvarig forhold. Anonymkode: 8086d...5dc 1 1
arvidhansen Skrevet 2. oktober 2023 #15 Skrevet 2. oktober 2023 Det er vanskelig å vite om en mann bare er ute etter sex eller forhold. Mange menn kan bruke laaaang tid og mye arbeid med å få jevn tilgang. Du finner det først ut om han etter en stund ikke virker like interessert i deg. Etterhvert som tiden går gjør han det "slutt" fordi han vil videre til neste. Dette er ulempen med fri sex, samlivsbrudd, prevensjonsmiddel og abort. Om alle menn måtte velge ei kvinne, så ville de ikke holdt på slik. Ulempen for kvinner med dette er at de ikke får ha sex med de kjekkeste mennene etter tur og orden. Fordelen er at de vil få flere barn og mer stabile oppvekstforhold. 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #16 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mindre enn ett år siden langvarig forhold. Anonymkode: 8086d...5dc Hvorfor er dette et tegn? At de føler seg klare for å ha sex, men ikke for et nytt forhold? Anonymkode: c01cd...b27
M.H85 Skrevet 2. oktober 2023 #17 Skrevet 2. oktober 2023 -ny single menn -de som nevner et ord om kropp og fasong før man har rukket å møttes -de som skriver på en "leken" måte,"hey sexy babe" osv - de om ikke er opptatt av hvem DU er. Stiller deg ikke spørsmål ,bare svarer om du spør dem...(men svarer om det handler om kropp og sex...) - de som snakker om kåthet eller sex. Altså bare spørsmål generelt rundt sex og lyst - de som spør om å møttes casual bare på en pub/nattklubb/henge +++ Hilsen meget erfaren ,men som fant den store kjærligheten til slutt😍😍 Og han var kun opptatt av å finne ut mest mulig om meg ,mitt indre,det ekte....🙏❤ 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #18 Skrevet 2. oktober 2023 M.H85 skrev (1 minutt siden): -ny single menn -de som nevner et ord om kropp og fasong før man har rukket å møttes -de som skriver på en "leken" måte,"hey sexy babe" osv - de om ikke er opptatt av hvem DU er. Stiller deg ikke spørsmål ,bare svarer om du spør dem...(men svarer om det handler om kropp og sex...) - de som snakker om kåthet eller sex. Altså bare spørsmål generelt rundt sex og lyst - de som spør om å møttes casual bare på en pub/nattklubb/henge +++ Hilsen meget erfaren ,men som fant den store kjærligheten til slutt😍😍 Og han var kun opptatt av å finne ut mest mulig om meg ,mitt indre,det ekte....🙏❤ Kan jeg spørre hvor lenge du datet og hvor lenge du var singel før du møtte ham? TS Anonymkode: c01cd...b27
Majer Skrevet 2. oktober 2023 #19 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg er mann selv. Tenker de mennene som bare vil pule oftere bruker komplimenter og prøver å være fysiske med klemmer osv før dama gjør det. De prøver ofte å ha sex før de har møtt venner av dama. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #20 Skrevet 2. oktober 2023 Majer skrev (1 time siden): Jeg er mann selv. Tenker de mennene som bare vil pule oftere bruker komplimenter og prøver å være fysiske med klemmer osv før dama gjør det. De prøver ofte å ha sex før de har møtt venner av dama. Hva hvis dama kun har 2 venninner og de bor i en annen by? Liten vennekrets her 🙈 Og alle menn (5 stk) jeg møtte til første date har gikk meg en klem når vi møttes. Anonymkode: c01cd...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå