AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Forrige kvelden viste jeg at jeg hadde lyst, han orket ikke så da ble det ikke noe. En annen kveld var jeg blitt syk, han ville, men jeg so net veldig tidlig. Neste kveld viste jeg lyst igjen, han var ikke helt med så jeg lot være. Så snakket vi om det og han sa at jeg ikke prøvde så veldig. Så jeg tok meg i det, teaset litt og ga en smakebit. Når kvelden kom så stusset jeg alt, vasket meg ekstra, ordnet håret, utseende og pent uundertøy. Han ble litt humoristisk over hvor mye jeg hadde gjort, han viste at han hadde lyst, men dro det liksom litt ut. Skulle han teste meg? Så jeg viste hvor lyst jeg hadde på han. Etter vi var ferdig så sier han at jeg tok i for mye, det var for mye og at jeg burde finne en mellomting. Har ikke følt meg bra etterpå, forstår ikke hvordan han vil ha det. Hva gjorde jeg feil? Anonymkode: af3f1...572
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 sorry herregud. Bare spørr han , hva tenner du på? hva liker du sexuellt? ska vi experimentere sammen? hvis noen er sliten må man bare acceptere det og onanere selv. Ta deg sammen og bygg opp selvfølelsen. Dere kan vell møtes på halvparten. Si hva du liker sexuellt og be han di hva han liker. KOMMUNIKATION. Er det slik att han mener tar i før lite som i at han vill att du slenger deg over han eller mener han att han liker at du tar intiativ? jeg vet ikke bare han vet. Anonymkode: 5b093...e9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå