Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok abort for 2 dager siden, og jeg så at morkake og embryo kom ut, blødde også veldig mye koagulert. Aborten startet av seg selv, og så tok jeg cytotec så hadde 2 runder med abort på 24t, derfor tror jeg alt har kommet ut stort sett. Har siden da hatt et par episoder om dagen siste 2 dagene, hvor det plutselig fylles et halvt nattbind på noen minutter. Utenom det så har jeg hatt vanlig mensblødning. Har lørdag og søndag hatt moderate menssmerter, og er veldig veldig øm i skjeden og underlivet generelt. Nå søndag kveld fikk jeg mer rielignende smerter igjen, men fortsatt som mensensmerter ish. 1 paracet og 2 ibux tar det verste, og varmeflaske. Har nesten mer smerter fra skjeden og korsryggen enn fra selve livmora. 

Har lest noe om at man kan ha "etterrier" fordi livmor trekker seg sammen igjen til normal størrelse. Er det flere som har opplevd dette etter abort? Hvor lenge hadde dere moderate/sterke menssmerter etter abort? Jeg har fin allmenntilstand, er kun smerter som sitter mye i korsrygg og skjeden.. samt veldig ømt.

Har prøvd å søke opp men finner ingen som har hatt det slik. Jeg hadde det slik i en uke etter en provosert abort som 16 åring. Da spiste jeg 2 pakker ibux og 1,5 pakke paracet på en uke for å klare meg, men det gikk over etter en uke.

Anonymkode: be02b...439

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...