AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg vet ikke en mer delikat måte å spørre på, men jeg har veldig lyst til å prøve dette med mannen min, og jeg har gjort et klossete forsøk, men stillingen fungerte ikke, og jeg er nysgjerrig på om noen har klart dette og vil dele det! Puppene mine er store nok til å kunne holde rundt penisen, men jeg er bare ikke sikker på hvordan jeg skal gå frem og vil gjerne ha råd! Eller selv om du ikke har peiling og bare vil brainstorme så har jeg satt pris på det Anonymkode: 5d8cd...cad
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Du kan evt. legge deg på ryggen og få han til å "pule" puppene dine. Det eller så kan han ligge på ryggen, og du mellom beina mens du tar dem rundt pikken hans Anonymkode: 29b2f...ad4 1
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 ..eller be han legge seg på ryggen, da "blir dine puppene lengre" når du er over han. Det er jo en vesentelig forskjell om han skal puppeknulle deg, eller at du skal ronke han med puppene dine? Begge kan jo prøves.. jeg synes det er ekstra deilig hvis bh`en er på, men jeg liker jo at bh`en gnager litt mot skaftet. Eller at jeg treffer munnen hennes på topp.. Aller viktigst er å ha god smøring av pikkhodet😇
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Det var noe som måtte prøves, og jeg kom én gang av det, før spenningen var borte. Da sto vi begge på kne i senga, front mot front. Hun kunne konse om å holde puppene rundt penis, og jeg trakk henne mot meg, mens jeg jukket løs. Høydemessig vil det sikkert ikke passe for alle. Anonymkode: e821d...871
Rebecca30 Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Vi bruker å gjøre det slik at jeg ligger på ryggen og holder sammen brystene mens han står over. Da kan jeg også slikke litt på den samtidig. Men han må si fra før han kommer da…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg ligger på rygg og holder sammen puppene mens han står over meg og «knuller» dem eller så ligger han på rygg mens jeg «runker» ham med puppene. Førstnevnte er best for meg også kan han komme på meg, sistnevnte synes han er veldig tennende, så vi varierer litt. Ikke at dette er noe vi gjør noe ofte, for suging, runking og penetrering er bedre for oss begge, men moro å gjøre innimellom. Anonymkode: f349e...f90
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 Har så små bryster at jeg aldri kunne fått det til 😂 Lykke til dere som har store nok. Anonymkode: 90c98...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har så små bryster at jeg aldri kunne fått det til 😂 Lykke til dere som har store nok. Anonymkode: 90c98...a6a Kanskje det hadde funket med min lille pikk da? 😂😂 Anonymkode: 485fe...19a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 19.18): Jeg ligger på rygg og holder sammen puppene mens han står over meg og «knuller» dem eller så ligger han på rygg mens jeg «runker» ham med puppene. Førstnevnte er best for meg også kan han komme på meg, sistnevnte synes han er veldig tennende, så vi varierer litt. Ikke at dette er noe vi gjør noe ofte, for suging, runking og penetrering er bedre for oss begge, men moro å gjøre innimellom. Anonymkode: f349e...f90 Dette er nok de to beste måtene å gjøre det på. Greit med litt variasjon også. Jeg holder ikke en pupp i hver hånd om jeg skal "runke" han, men klemmer puppene sammen ved å holde med en arm rundt de. Kan bruke den andre armen til å støtte meg eller leke med ballene hans da. Anonymkode: 7bc96...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå