Gå til innhold

Hvor finne sånn jakke i xs (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, når har jeg lett etter en sånn her lignende jakke i lenge, men alle som er igjen i butikkene er enten L eller XL. Og jeg er størrelse XS!

Vet noen i hvilke butikker de har denne typen jakker, i Oslo, i alle størrelser? 

Screenshot_20231001_223329_Chrome.jpg

Screenshot_20231001_223154_Chrome.jpg

Anonymkode: acf3d...df6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Lindex kan jo du bare se om de har den i butikken på nettsiden? Ser ut som den er inne i et par ulike butikker?

Anonymkode: 187b3...ec7

Skrevet

Min erfaring er at det er nærmest umulig å finne kåper som dette i s eller xs. Aner ikke hvorfor 🥺

Skrevet
snurk skrev (1 minutt siden):

Min erfaring er at det er nærmest umulig å finne kåper som dette i s eller xs. Aner ikke hvorfor 🥺

Er vel sikkert fordi den er så populær blant ungdom ☹️ ikke så rart, de er jo kjempefine. Men tør ikke å bestille på nett fordi noen er uforventet veldig oversize og det ønsker jeg ikke!

Ts

Skrevet

Inwear perry short coat er ganske lik det du vil ha. Men vil tro den er ganske utplukket da jeg så den i butikk allerede i august. Du kan sjekke ut hvilke butikker som har den og gå på jakt. Den er kjempefin :) Og skal være helt ned til 32 i størrelse, men ikke sikkert alle butikker tar inn den størrelsen. Du kan faktisk spørre personalet om de kan bestille inn xs, verdt å prøve hvis du finner noe du liker. Ofte tar de inn mindre av veldig store størrelser og veldig små størrelser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er vel sikkert fordi den er så populær blant ungdom ☹️ ikke så rart, de er jo kjempefine. Men tør ikke å bestille på nett fordi noen er uforventet veldig oversize og det ønsker jeg ikke!

Ts

Men hvis de er så populære så burde jo butikkene ta inn større kvantum i denne størrelsen? Synes det har vært slik i årevis, men mye verre nå som trenden har vært oversize. Jeg er størrelse xs/s og 158 høy så jeg kan absolutt ikke gå i noe som er oversize 🤣

Skrevet
snurk skrev (8 minutter siden):

Men hvis de er så populære så burde jo butikkene ta inn større kvantum i denne størrelsen? Synes det har vært slik i årevis, men mye verre nå som trenden har vært oversize. Jeg er størrelse xs/s og 158 høy så jeg kan absolutt ikke gå i noe som er oversize 🤣

Så enig! Alltid når jeg leter etter klær er det bare store størrelser som er igjen. Spesielt i litt trangere klær som singleter. Tror ikke de forstår at mange av kundene også er ungdomsjenter som alle er xs eller s, og som bruker opp alle 😂 jeg er 170 men fortsatt på xs, prøvde en venn sin sånne jakke og xs er allerede oversized på meg 😂

Skrevet
Kullsyrevann skrev (13 minutter siden):

Inwear perry short coat er ganske lik det du vil ha. Men vil tro den er ganske utplukket da jeg så den i butikk allerede i august. Du kan sjekke ut hvilke butikker som har den og gå på jakt. Den er kjempefin :) Og skal være helt ned til 32 i størrelse, men ikke sikkert alle butikker tar inn den størrelsen. Du kan faktisk spørre personalet om de kan bestille inn xs, verdt å prøve hvis du finner noe du liker. Ofte tar de inn mindre av veldig store størrelser og veldig små størrelser. 

Den var kjempefin! Takk! Men litt dyr ;)

Skrevet

Prøv på tise, facebook, finn og bruktbutikker? Er du heldig finner du noen originale fra 60-70 tallet. Gjerne billigere også.

Anonymkode: 99199...32c

Skrevet

Kjøp i ordentlig ull så er det ikke noe problem å finne i riktig størrelse. Da har du den i maaaaange år også. Jeg kjøpte min på Høyer :) 

Anonymkode: 5955b...80c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ts

Bare send det i retur om det ikke passer? 

Anonymkode: f2eab...178

• Liker 1
Skrevet

Hva med denne?

Screenshot_20231002_200553_Chrome.jpg

Screenshot_20231002_200547_Chrome.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 23.26):

Kjøp i ordentlig ull så er det ikke noe problem å finne i riktig størrelse. Da har du den i maaaaange år også. Jeg kjøpte min på Høyer :) 

Anonymkode: 5955b...80c

Hvilken kjøpte du? 

Anonymkode: 993bb...20f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...