AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Hei, når har jeg lett etter en sånn her lignende jakke i lenge, men alle som er igjen i butikkene er enten L eller XL. Og jeg er størrelse XS! Vet noen i hvilke butikker de har denne typen jakker, i Oslo, i alle størrelser? Anonymkode: acf3d...df6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 På Lindex kan jo du bare se om de har den i butikken på nettsiden? Ser ut som den er inne i et par ulike butikker? Anonymkode: 187b3...ec7
snurk Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Min erfaring er at det er nærmest umulig å finne kåper som dette i s eller xs. Aner ikke hvorfor 🥺
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 snurk skrev (1 minutt siden): Min erfaring er at det er nærmest umulig å finne kåper som dette i s eller xs. Aner ikke hvorfor 🥺 Er vel sikkert fordi den er så populær blant ungdom ☹️ ikke så rart, de er jo kjempefine. Men tør ikke å bestille på nett fordi noen er uforventet veldig oversize og det ønsker jeg ikke! Ts Anonymkode: acf3d...df6
Kullsyrevann Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Inwear perry short coat er ganske lik det du vil ha. Men vil tro den er ganske utplukket da jeg så den i butikk allerede i august. Du kan sjekke ut hvilke butikker som har den og gå på jakt. Den er kjempefin Og skal være helt ned til 32 i størrelse, men ikke sikkert alle butikker tar inn den størrelsen. Du kan faktisk spørre personalet om de kan bestille inn xs, verdt å prøve hvis du finner noe du liker. Ofte tar de inn mindre av veldig store størrelser og veldig små størrelser.
snurk Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er vel sikkert fordi den er så populær blant ungdom ☹️ ikke så rart, de er jo kjempefine. Men tør ikke å bestille på nett fordi noen er uforventet veldig oversize og det ønsker jeg ikke! Ts Anonymkode: acf3d...df6 Men hvis de er så populære så burde jo butikkene ta inn større kvantum i denne størrelsen? Synes det har vært slik i årevis, men mye verre nå som trenden har vært oversize. Jeg er størrelse xs/s og 158 høy så jeg kan absolutt ikke gå i noe som er oversize 🤣
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 snurk skrev (8 minutter siden): Men hvis de er så populære så burde jo butikkene ta inn større kvantum i denne størrelsen? Synes det har vært slik i årevis, men mye verre nå som trenden har vært oversize. Jeg er størrelse xs/s og 158 høy så jeg kan absolutt ikke gå i noe som er oversize 🤣 Så enig! Alltid når jeg leter etter klær er det bare store størrelser som er igjen. Spesielt i litt trangere klær som singleter. Tror ikke de forstår at mange av kundene også er ungdomsjenter som alle er xs eller s, og som bruker opp alle 😂 jeg er 170 men fortsatt på xs, prøvde en venn sin sånne jakke og xs er allerede oversized på meg 😂 Anonymkode: acf3d...df6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Kullsyrevann skrev (13 minutter siden): Inwear perry short coat er ganske lik det du vil ha. Men vil tro den er ganske utplukket da jeg så den i butikk allerede i august. Du kan sjekke ut hvilke butikker som har den og gå på jakt. Den er kjempefin Og skal være helt ned til 32 i størrelse, men ikke sikkert alle butikker tar inn den størrelsen. Du kan faktisk spørre personalet om de kan bestille inn xs, verdt å prøve hvis du finner noe du liker. Ofte tar de inn mindre av veldig store størrelser og veldig små størrelser. Den var kjempefin! Takk! Men litt dyr Anonymkode: acf3d...df6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 Prøv på tise, facebook, finn og bruktbutikker? Er du heldig finner du noen originale fra 60-70 tallet. Gjerne billigere også. Anonymkode: 99199...32c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 Kjøp i ordentlig ull så er det ikke noe problem å finne i riktig størrelse. Da har du den i maaaaange år også. Jeg kjøpte min på Høyer Anonymkode: 5955b...80c 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #11 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er vel sikkert fordi den er så populær blant ungdom ☹️ ikke så rart, de er jo kjempefine. Men tør ikke å bestille på nett fordi noen er uforventet veldig oversize og det ønsker jeg ikke! Ts Anonymkode: acf3d...df6 Bare send det i retur om det ikke passer? Anonymkode: f2eab...178 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Skrevet 2. oktober 2023 Hva med denne? Anonymkode: acf3d...df6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #13 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 23.26): Kjøp i ordentlig ull så er det ikke noe problem å finne i riktig størrelse. Da har du den i maaaaange år også. Jeg kjøpte min på Høyer Anonymkode: 5955b...80c Hvilken kjøpte du? Anonymkode: 993bb...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå