trheim74 Skrevet 2. oktober 2023 #21 Skrevet 2. oktober 2023 Oralsex er en viktig i forholdet mitt/vårt. Så jeg gir bj's og han slikker tilbake.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #22 Skrevet 2. oktober 2023 Elsker å få, hater å gi. Jeg er så heldig at jeg har funnet en partner som elsker å slikke men som ikke liker å få en bj selv så vi passer godt sammen der. Anonymkode: 56ed6...90e 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #23 Skrevet 2. oktober 2023 For oss er det viktig😊 Vi gir hverandre ofte oralsex. Anonymkode: cf0a1...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #24 Skrevet 2. oktober 2023 Oralsex er helt naturlig del av sexlivet vårt. Vi kan både slikke og suge noen minutter det byr seg gjennom dagen uten å få orgasme også. Jeg suger han alltid ved samleie, han kommer 9/10 ganger i munnen min. Han slikker meg som regel alltid, men det er mest for sin egen del, han eeeelsker det, jeg synes det er deilig, men han har ikke gitt meg orgasme ved slikking enda. Jeg blir veldig våt og kåt av å suge han. Elsker det. Han har perfekt størrelse, perfekt smak, alt er bare nydelig 🥰 Anonymkode: 76045...e07 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #25 Skrevet 2. oktober 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Hvor viktig er oralsex for deg? Hvor vanlig er det å ha/ikke ha det i som en del av sexlivet? For meg er det svært viktig å gi og få, oralsex er en naturlig del av mitt sexliv. Kan ikke si "vårt", da jeg er singel. Men er veldig glad i gi, og sier ikke nei til å få heller, selv om svært få menn er interessert i å slikke. Anonymkode: 56859...5f4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #26 Skrevet 2. oktober 2023 Sex er ikke viktig i et langvarig forhold Anonymkode: f0c6e...90a 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #27 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg vil helst slippe å få, men er veldig glad i å gi. Likevel er jeg ...ikke akkurat snurt, men litt forundret over at samboeren min aldri noen gang har ytret ønske om å gå ned på meg. Jeg har aldri fortalt ham at jeg ikke liker det, men har vel heller aldri møtt en mann som ikke veldig gjerne vil gjøre det. Anonymkode: 083a2...43d 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #28 Skrevet 2. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: For meg er det svært viktig å gi og få, oralsex er en naturlig del av mitt sexliv. Kan ikke si "vårt", da jeg er singel. Men er veldig glad i gi, og sier ikke nei til å få heller, selv om svært få menn er interessert i å slikke. Anonymkode: 56859...5f4 Er det virkelig din opplevelse? Jeg har så å si aldri møtt en mann som ikke er interessert i det, bortsett fra han jeg deler livet med. Anonymkode: 083a2...43d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #29 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg liker ikke oralsex, liker ikke å få, liker ikke å gi, det er ikke min greie... Det kom opp en del i det forrige langvarige forholdet, ble nesten et mas om jeg kunne suge. Er nå sammen med en jeg passer bedre med, han er ikke så fan av det heller, og har aldri uttrykket et savn/ misnøye. Anonymkode: 914a0...4f7 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #30 Skrevet 2. oktober 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Er det virkelig din opplevelse? Jeg har så å si aldri møtt en mann som ikke er interessert i det, bortsett fra han jeg deler livet med. Anonymkode: 083a2...43d Ja, det er faktisk min opplevelse. Anonymkode: 56859...5f4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #31 Skrevet 2. oktober 2023 Gjensidig oralsex er essensielt for min del. Hvis jeg måtte velge mellom oralsex og penetrering hadde jeg valgt oralsex resten av livet. Ville heller aldri inngått forpliktende forhold med en som ikke liker både å få og gi, synes sex blir fattig uten, da en kombinasjon av oral og penetrering gir meg de beste orgasmene. Anonymkode: debce...4de 2 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 2. oktober 2023 #32 Skrevet 2. oktober 2023 Fioljenta skrev (17 timer siden): Du kan ikke tvinge henne til å gi - det velger hun selv. Enig her! Det gikk vel ca 25 år før kona ville suge meg. Jeg er nok av den tålmodige typen, så håpet lå der alltid. Mente det var viktig å respektere hennes grenser. «Trøsten» var at hun aldri nektet meg sex på den «ordinære» måten. Hun likte (og liker) best penetrering (hun kommer både best og lettest på den måten). Jeg fikk allikevel slippe til oralt på henne selv om hun ikke syntes det var førstevalg. Å forlate et forhold/ekteskap pga grunn av manglende suging, synes jeg ville være meningsløst. Tenk hva annet godt man kan gjøre. Kan være enig i at det var et stort savn, iallfall for spenningens skyld, eller som jeg tenkte - bare for en gangs skyld i livet!! Nå fikk jeg jo endelig oppleve det, og det var herlig (hadde litt sperre i å skjønne at hun virkelig ville det etter så lang tid). Hun ble inspirert av å lese om andre kvinner som likte det, - og kanskje det ikke var så «unaturlig» å gjøre dette allikevel? Senere har hun funnet ut at det å mestre sugekunsten også kan gi fordeler for henne. Hvis hun ønsker sex og lillemann er slapp, synes hun det fascinerende å suge den opp, slik at hun kan benytte seg av den. Hun tar altså initiativ nå.😋 Nå kan det kanskje bemerkes at «vår tid», ikke var så seksualisert som nå. Vi tok oss god tid til å bli venner, prøve nye ting etterhvert som vi vokste sammen. Er kanskje glad for det nå, at vi etter noen og tredve års ekteskap, fremdeles utvikler oss og har et aktivt og spennende sexliv på mange måter. Suging er bare en av ingrediensene i vår meny. Så til ts. Å ja, jeg tror det kan løsne for henne også. La henne få tid til å bli lysten på det selv. Selv tror jeg det løsnet etter vi hadde noen «dype» samtaler om evnet, ble mer kreativ, byttet på å bestemme/ønske innslag når vi elsket. «Den som venter på noe godt…»
Sphere Skrevet 2. oktober 2023 #33 Skrevet 2. oktober 2023 Elsker å gi og elsker å motta. Hadde blitt et realt savn uten. Oralsex utføres før, under og etter akten. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #34 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg liker å suge han, men er ikke så glad i å bli slikket. Anonymkode: db79f...522
kjekkfyr Skrevet 2. oktober 2023 #35 Skrevet 2. oktober 2023 Hadde mer enn gjerne slikket hver gang under sex, jeg elsker det! 🥵Elsker smaken, elsker følelsen, elsker å gi den nytelsen🤩 Synes det er deilig å bli sugd også, men ikke et must. Men har gjerne til gode å bli sugd av ei som virkelig virkelig liker det 😮💨
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #36 Skrevet 3. oktober 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det er faktisk min opplevelse. Anonymkode: 56859...5f4 Kan jo hende det er DEG de ikke har lyst å slikke. Ikke at de ikke liker det generelt. Anonymkode: f0c6e...90a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #37 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg liker å suge han, men er ikke så glad i å bli slikket. Anonymkode: db79f...522 Samme som deg, men motsatt. Liker å slikke, men ikke å bli sugd. Anonymkode: 8a41a...981
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #38 Skrevet 3. oktober 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jo hende det er DEG de ikke har lyst å slikke. Ikke at de ikke liker det generelt. Anonymkode: f0c6e...90a Hahah morsom du. jeg er faktisk snakket med mine sexpartnere, og de er ikke så gira på å slikke fitte. Dette var tenårene og tidlig 20årene. Jeg har derimot funnet meg eldre fuckbuddys nå, som slikker Anonymkode: 56859...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #39 Skrevet 3. oktober 2023 Ikke viktig i det hele tatt. Det er sjeldent vi har det. Anonymkode: ebe40...1cc 1
Gjest Paramount Skrevet 3. oktober 2023 #40 Skrevet 3. oktober 2023 Uten oralsex ingen forhold. Ingen oralsex vil være som å sette opp en glassvegg av intimgrenser mellom oss. Noen velger det, andre takler det ikke. Jeg er blant de siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå