Gå til innhold

Jaget på Tv- Norge - ingen spoilere.

GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Synes hele programmet ødelegges av den telefonovervåkninga… særlig når de kan spore fremmede de låner telefon av! En ting er overvåkningskamera. Men telefonavlytting på andre telefoner enn deltakernes egne, det ødelegger alt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ninaen skrev (10 timer siden):

Synes hele programmet ødelegges av den telefonovervåkninga… særlig når de kan spore fremmede de låner telefon av! En ting er overvåkningskamera. Men telefonavlytting på andre telefoner enn deltakernes egne, det ødelegger alt. 

Så enig. Dette programmet irriterer snart mer enn det underholder. Håper de endrer på en del ting om de lager fler sesonger. Mye av sporingen og «etterforskningen» de driver med her er jo bare tull, sporing av fremmedes telefoner , sporing av evn personer noen kanskje kan finne på å ringe til, at man har tilgang til overvåkning fra hoteller og butikker, liksom live direkte. Blir for dumt. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (1 time siden):

Så enig. Dette programmet irriterer snart mer enn det underholder. Håper de endrer på en del ting om de lager fler sesonger. Mye av sporingen og «etterforskningen» de driver med her er jo bare tull, sporing av fremmedes telefoner , sporing av evn personer noen kanskje kan finne på å ringe til, at man har tilgang til overvåkning fra hoteller og butikker, liksom live direkte. Blir for dumt. 

Helt utrolig om folk tror denne jakten er ekte

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (20 timer siden):

Helt enig! Helt greit at de overvåker/avlytter deltakernes telefoner, men nå de avlytter potensielle venner og random folk som hjelper de, blir det helt feil i mitt hode. Dessuten, hvis jeg skal være veldig prikete, så er det streng tatt ulovlig å avlytte folk....å da tenker jeg på de stakkars uskyldige menneskene som "rømlingene" møter på sin vei. Hele programmet skurrer!

"Hemmelig avlytting eller opptak av samtaler mellom andre er forbudt etter straffeloven § 205 første ledd bokstav a."

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese og Nils huff.... De overspiller så voldsomt og fremstår verre enn konkurranseinstinktet (hvis det er mulig). Hyler og skriker og lager grimaser. Hadde det ikke vært for Thomas og fenriken så hadde jeg ikke fulgt med i det hele tatt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at dette konseptet er totalt usannsynlig, og dermed blir uinteressant. 

Jeg ser deltagerne går rundt med papirlapper med telefonnummer på. Er det sånn at de på forhånd har skrevet opp et begrenset valg av telefonnummer som kan benyttes? Og at alle disse vil kunne overvåkes? I tilfelle burde vi blitt informert om dette!

Jeg tror det måtte være mulig å fortelle oss seere hva som er begrensninger og muligheter! 

Feks: Alle steder det ER overvåkingskamera så vil kamerateamet ta video, og sende HQ "som om det var" fra overvåkningskamera med feks 30 min forsikenelse 

I allefall fortell oss som seere HVA ER KONSEPTET! 

Nå virker dette mer som NM i gjemsel, uten å fortelle reglene

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninaen skrev (På 27.10.2024 den 10.53):

Når det går knapt to minutt fra man sier at man vil iverksette telefonovervåking av en tilsynelatende ukjent person til man faktisk hører samtalen, så får man inntrykk av at det meste er regissert fra A til Å. Da mister programmet mye av spontaniteten, og spenningen forsvinner. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Pearl2.0 skrev (Akkurat nå):

Skal det ikke komme ny episode i dag??🤔

Jeg venter også. Står et sted at den begynner 21.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus skrev (Akkurat nå):

Jeg venter også. Står et sted at den begynner 21.30

Aah, takk! Det var sent 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde de oppsummering av sesongen og tilsynelatende skulle avsløre hvordan etterforskerne jobber. Ikke et kvekk om hvordan de avlytter telefoner eller får tilgang til alle disse liksomkameraene som henger overalt...kan likegodt legge ned serien for min del.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, vant alle som kom ombord i helikopteret? Ventet en hel uke for å se 1 minutt av sluttinnspurten... Jaja. Tror jeg står over neste sesong om det blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle hatt med Isak Dreyer fra start, han gjorde at jeg holdt ut de siste episodene.

Den siste episoden kunne de spart seg for, for noe møl.

Tror de mister en del seere etter hver sesong ettersom det er null informasjon om hvordan dette foregår. De taper på det i det lange løp. Veldig synd, for det kunne vært et veldig bra program/konspet dersom de ga litt bakgrunnsinformasjon til seerne hva slags regler som gjelder i dette "spillet".

Endret av Matas
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...