Anonymeeee Skrevet 2. desember 2023 #81 Del Skrevet 2. desember 2023 Langs veien skrev (På 29.11.2023 den 20.54): Det var veldig rart når damene i siste episode plutselig var «trygge» på natta i Lier siden etterforskerne tok turen til Drammen først. Så enig i at det må være noen regler på når de er trygge. I tillegg så mistenker jeg at de ønsket å ha to lag igjen på slutten slik at det ble litt mer spennende på brygga. Og målpunktet? Jeg forsto ikke hvordan etterforskerne kunne finne utav det såpass spesifikt. I tillegg var jo hele opplegget med brygga og båter på kryss og tvers helt merkelig i seg selv - men samtidig underholdende å se på. Jeg synes hele greia var en blanding av absurditeter, merkelige regler som vi ikke ante noe om, helt klart mange sponsa steder og aktiviteter, men likevel fasinerende underholdene å følge med på. Bra casting egentlig for parene var ulike og morsomme i seg selv. Aurora Gude hadde jo sagt til etterforskerne at de skulle til Sandvika/Fornebu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 2. desember 2023 #82 Del Skrevet 2. desember 2023 Anonymeeee skrev (38 minutter siden): Aurora Gude hadde jo sagt til etterforskerne at de skulle til Sandvika/Fornebu.. Men Sandvika er jo langt fra Storøyodden. Og hvorfor akkurat der, liksom. Kunne like gjerne vært Lysaker brygge, ved Telenor, eller 1000 andre steder i det området. Nei, den slutten der ødela hele serien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 4. desember 2023 #83 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg synes han hovedetterforskeren i hovedkvarteret var så klein. Oppførte seg som verdens viktigste og smarteste person. Ble litt for rart skuespill for min smak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 6. mars #84 Del Skrevet 6. mars Dårligste som er sendt på norsk tv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 22. september #85 Del Skrevet 22. september Sesong 2 av 'Jaget' har premiere i dag, søndag 22. september klokken 21:30 på TV Norge. Deltakerlagene består av Josefine Frida Pettersen (28) og Herman Tømmeraas (27), Tshawe Baqwa (44) og Jorun Stiansen (40), Therese Johaug (36) og Nils Jakob Hoff (39) og Thomas Numme (54) og Geir Aker (48). https://www.tv2.no/underholdning/roper-endring-er-vanskeligere/17009231/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Weasley Skrevet 24. september #86 Del Skrevet 24. september Legger i spoilertag i tilfelle noen ikke har sett den første episoden enda. Spoiler Jeg syntes det virket litt mer lovende enn første sesong i begynnelsen. Men da Thomas Numme og Geir Aker ble "sporet" til hovedkontoret til Strawberry og jegerne endte med å "avhøre" Petter Stordalen hoppet jeg av. Det fremstår som skuespill, tydelig planlagt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 26. september #87 Del Skrevet 26. september Så fem minutter. De har jo ikke lært noe av all kritikken fra forrige sesong. Alt er jo regissert... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 27. september #88 Del Skrevet 27. september Håper at Ingebrigtsenbrødrene får være med etterhvert. Da spiller det liten rolle om de blir funnet, for de springer nok fra troppen rimelig greit 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 28. september #89 Del Skrevet 28. september iliah skrev (8 timer siden): Håper at Ingebrigtsenbrødrene får være med etterhvert. Da spiller det liten rolle om de blir funnet, for de springer nok fra troppen rimelig greit Haha, det hadde vært gøy. Henrik og Liva hadde faktisk vært en god cast til programmet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 29. september #90 Del Skrevet 29. september Ginny Weasley skrev (På 24.9.2024 den 11.17): Legger i spoilertag i tilfelle noen ikke har sett den første episoden enda. Skjul innhold Jeg syntes det virket litt mer lovende enn første sesong i begynnelsen. Men da Thomas Numme og Geir Aker ble "sporet" til hovedkontoret til Strawberry og jegerne endte med å "avhøre" Petter Stordalen hoppet jeg av. Det fremstår som skuespill, tydelig planlagt. Enig. Det ble for opplagt at dette var regissert. Skuffende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 6. oktober #91 Del Skrevet 6. oktober (endret) Andre sesong er (godt) i gang. Som mange skriver, svært urealistisk. Spanerene, som er "profesjonelle", er en gjeng i 20-årene (får jeg inntrykk av) Hovedkvarteret på Equinors kontorbygg (Fornebu) "Knall" kvalitet på rubbel og bit av kameraer (bare se på Åsted Norge, og se virkelighetens kvalitet på mye) Tilgang til ABSOLUTT alt av kameraer. Uansett hvor de er, så er det spanere i nærheten. Jeg ga opp i fjor, etter par episoder, men ga likevel en sjanse i år. Var vel første (?) episode som han Petter Stordalen var inneblandet litt. Hjelpes det var skuespilleri 😬 Ga opp igjen, og savner Finsk fjernsynsteater likevel 😆 Endret 6. oktober av Sicktrip 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 6. oktober #92 Del Skrevet 6. oktober Sicktrip skrev (3 timer siden): Andre sesong er (godt) i gang. Som mange skriver, svært urealistisk. Spanerene, som er "profesjonelle", er en gjeng i 20-årene (får jeg inntrykk av) Hovedkvarteret på Equinors kontorbygg (Fornebu) "Knall" kvalitet på rubbel og bit av kameraer (bare se på Åsted Norge, og se virkelighetens kvalitet på mye) Tilgang til ABSOLUTT alt av kameraer. Uansett hvor de er, så er det spanere i nærheten. Jeg ga opp i fjor, etter par episoder, men ga likevel en sjanse i år. Var vel første (?) episode som han Petter Stordalen var inneblandet litt. Hjelpes det var skuespilleri 😬 Ga opp igjen, og savner Finsk fjernsynsteater likevel 😆 Glad jeg leste denne tråden før jeg begynner se. Syns konseptet hørtes veldig kult ut så synd det er dårlig gjennonført. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 8. oktober #93 Del Skrevet 8. oktober Lurer på hvor mye Nils Jakob får betalt hver gang han sier Hyunday Ioniq 6... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulisa Skrevet 8. oktober #94 Del Skrevet 8. oktober Hensatt skrev (7 minutter siden): Lurer på hvor mye Nils Jakob får betalt hver gang han sier Hyunday Ioniq 6... Han og fruen får vel hver sin som betaling for deltakelse😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 9. oktober #95 Del Skrevet 9. oktober Hensatt skrev (På 26.9.2024 den 15.56): Så fem minutter. De har jo ikke lært noe av all kritikken fra forrige sesong. Alt er jo regissert... Selvfølgelig er mye regisserte, konseptet hadde ikke fungert hvis ikke lagene fikk såpass mye slækk som de gjør. Hvis dette var som i virkeligheten hadde alle lagene vært tatt på dag 1, men her skal det jo lages tv for flere episoder. Lagene er ikke akkurat "profesjonelle" kriminelle på flukt, de gjør masse tabber, og er ikke akkurat lite synlige med kamerateam på slep. 😂 De som spaner overanstrenger seg heller ikke nevneverdig, de rusler rundt på Gardermoen selv om de vet Geir Aker og Thomas Numme kåler rundt i nærheten, politiet gir laget mulighet til å "komme seg unna". Stordalen var ikke akkurat overbevisende med sine løgner. 😂 Så konseptet er ikke akkurat virkelighetstro. Men jeg synes likevel det er underholdende, for lagene har morsomme samtaler og replikker, og det er gøy å se hvordan de er når de er småstressa. 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 9. oktober #96 Del Skrevet 9. oktober Babyface skrev (27 minutter siden): Selvfølgelig er mye regisserte, konseptet hadde ikke fungert hvis ikke lagene fikk såpass mye slækk som de gjør. Hvis dette var som i virkeligheten hadde alle lagene vært tatt på dag 1, men her skal det jo lages tv for flere episoder. Lagene er ikke akkurat "profesjonelle" kriminelle på flukt, de gjør masse tabber, og er ikke akkurat lite synlige med kamerateam på slep. 😂 De som spaner overanstrenger seg heller ikke nevneverdig, de rusler rundt på Gardermoen selv om de vet Geir Aker og Thomas Numme kåler rundt i nærheten, politiet gir laget mulighet til å "komme seg unna". Stordalen var ikke akkurat overbevisende med sine løgner. 😂 Så konseptet er ikke akkurat virkelighetstro. Men jeg synes likevel det er underholdende, for lagene har morsomme samtaler og replikker, og det er gøy å se hvordan de er når de er småstressa. 😂 Det som irriterer meg mest er at seerne ikke får vite noe om reglene og disse liksomkamerane som henger overalt som de av en eller annen grunn har tilgang til. De tar ikke seerne med på hele reisen, da det åpenbart foregår mye i kulissene som er planlagt på forhånd. Skjønner ikke helt hvorfor de må "skjule" dette når det er så vanvittig åpenbart... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 14. oktober #97 Del Skrevet 14. oktober Lulisa skrev (På 9.10.2024 den 0.25): Han og fruen får vel hver sin som betaling for deltakelse😆 Enig i at han repeterer og repeterer bilmerket, og det så opplagt. Men jeg irriterer meg mer over fruen og overskuespillet hun hele tiden gjennomfører - overspiller og virker så kunstig. Eller lite naturlig og "avslappet" i væremåte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Weasley Skrevet 15. oktober #98 Del Skrevet 15. oktober Hensatt skrev (På 9.10.2024 den 11.09): Det som irriterer meg mest er at seerne ikke får vite noe om reglene og disse liksomkamerane som henger overalt som de av en eller annen grunn har tilgang til. De tar ikke seerne med på hele reisen, da det åpenbart foregår mye i kulissene som er planlagt på forhånd. Skjønner ikke helt hvorfor de må "skjule" dette når det er så vanvittig åpenbart... Er dette som irriterer meg også. Det er så åpenbart at det er mye som er planlagt på forhånd og avtalt, og det irriterer meg at de ikke er åpne om det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 20. oktober #99 Del Skrevet 20. oktober Akkurat dagens episode var nå egentlig litt "gøy". Spoiler Morsomt at jegerne lå bak Therese og Nils Jakob mens de satt og sang på Juba juba 😅 De har jo vært veldig nærme flere av dem uten å lykkes eller vite det, noe som får det til å føles litt mer ekte. For jeg er jo på generelt grunnlag enig med dere andre i at nye føles alt for rigget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 21. oktober #100 Del Skrevet 21. oktober Gårdagens episode var dårlig. Er det mulig å få det mer regissert enn dette? Forstår egentlig ikke helt vitsen med programmet. Hvilke regler gjelder? Hvor lenge kan de "gjemme" seg på samme plass? Avlytting av de som hjelper deltakerne på rømmen er jo streng tatt forbudt....dette blir jo bare teit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå