AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg er sammen med en mann og jeg er veldig forelsket (vært sammen 7 mnd) og det meste er flott og fint og de rosa brillene er fremdeles på. Men, han har en tendens til å snakke (mye) om sine tidligere forhold, hvorfor de endte (aldri hans feil) og at han har vært så uheldig med damer i sitt kjærlighetsliv. Han har datet en gooood del damer, jeg synes det dukker opp nye navn hele tiden. Jeg er ikke en sjalu person, jeg synes det er fint å vite om tidligere erfaringer så man blir bedre kjent med hverandre men dette begynner å bli hakk i plata. På den ene siden begynner jeg å bli lei av å høre om dette igjen og igjen (føles litt som om han lever i fortiden). På den andre siden så går jeg og venter på at han skal finne noe «feil» på meg også. Hvordan kan jeg på en pen måte si at det kanskje er på tide å la fortiden bli i fortiden og heller se fremover? Tanker noen? Anonymkode: fe00b...208
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Han holdt på sånn med de andre også, helt til de ble lei og forlot ham. Anonymkode: afe99...ffd 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er sammen med en mann og jeg er veldig forelsket (vært sammen 7 mnd) og det meste er flott og fint og de rosa brillene er fremdeles på. Men, han har en tendens til å snakke (mye) om sine tidligere forhold, hvorfor de endte (aldri hans feil) og at han har vært så uheldig med damer i sitt kjærlighetsliv. Han har datet en gooood del damer, jeg synes det dukker opp nye navn hele tiden. Jeg er ikke en sjalu person, jeg synes det er fint å vite om tidligere erfaringer så man blir bedre kjent med hverandre men dette begynner å bli hakk i plata. På den ene siden begynner jeg å bli lei av å høre om dette igjen og igjen (føles litt som om han lever i fortiden). På den andre siden så går jeg og venter på at han skal finne noe «feil» på meg også. Hvordan kan jeg på en pen måte si at det kanskje er på tide å la fortiden bli i fortiden og heller se fremover? Tanker noen? Anonymkode: fe00b...208 Sånne folk (som ham altså) får seg kjæreste mens jeg sitter og lurer på om jeg har nok å tilby en eventuell fremtidig partner, og en detaljert liste over fortiden min er ikke på den lista🤪 Folk med mange mange mange forhold og relasjoner som har gått feil, og ingenting er deres feil, har så lav/ingen selvinnsikt at jeg skjønner ikke at dere har vart 7 mnd som par uten at du har merket dette på andre arenaer? Men godt for deg at du holder på å våkne opp litt nå da... Anonymkode: 04c47...5a3 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tanker noen? Anonymkode: fe00b...208 Munnen hans renner over med det han tenker på. Han har ikke kommet over disse damene og tenker på de mye av tiden sin. Hans fokus er på fortiden. Anonymkode: f5493...b74 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan kan jeg på en pen måte si at det kanskje er på tide å la fortiden bli i fortiden og heller se fremover? Fortell om alle dine elskere og dater. Be han holde tett, du har null interesse av å vite noe om damer fra hans fortid. Hadde aldri orket å være sammen med en sånn fyr! Anonymkode: e186c...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 TS her. Ja jeg er forsåvidt enig i det dere skriver. Men bortsett fra akkurat den greia her så liker jeg han veldig godt og vi er en god match. Jeg har lyst til å si til han at jeg bor ikke i fortiden, så hvis han vil ha en fremtid sammen med meg så må han «make peace» og evt ta et oppgjør med egen fortid for jeg orker ikke å stilles til veggs for ting han har opplevd tidligere. Anonymkode: fe00b...208
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan kan jeg på en pen måte si at det kanskje er på tide å la fortiden bli i fortiden og heller se fremover? Anonymkode: fe00b...208 Jeg tror det er du som skal begynne å se fremover. Han kan ikke repareres. Hvis han i 7 måneder har plapret uavbrutt om, hvor uheldig han har vært med alle sine gale ekser, er det fordi han har et stort behov for å innta denne offerrolle. Hvis du forteller ham du ikke gidder høre mere om ekser, finner han en annen som han kan starte forfra med å fortelle om, hvor uheldig han har vært med alle sine gale ekser. Anonymkode: c341d...f6f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå