Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tv og barna er det vi har til felles virker det som. Han er ikke interessert i noen av mine forslag: reise, kino, restaurant, turer, kano, telt, konserter, spille spill. Generelt skru av tv og gjøre ting sammen. Og han tar heller ikke initiativ til noe selv heller. 

Vi har vært sammen i mange år, men dette er rett og slett ikke godt nok for meg lenger. Har selvfølgelig snakket med ham om dette, men da mener han at jeg er kravstor. 

Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 92de0...a62

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det han vil gjøre da? Var det noe han likte å gjøre i barndommen som han har glemt ut? Hva var det som forente dere da dere først ble sammen?

Skrevet

Han vil ingenting, det er det som er problemet. Han har ingen hobbyer, og få venner. Han er bare hjemme, gjør noe i huset eller utenfor, eller ser på tv. 

ts

Skrevet

Så hvis du foreslår kino, konsert eller ut å spise så sier han nei? 

Anonymkode: 1077f...f59

Skrevet

Han har alltid funnet på unnskyldninger når jeg har spurt. «Det er for sent på kvelden. Det koster for mye. Vi kan se film hjemme». Helt ærlig er vi på et punkt hvor jeg har sluttet og spørre for han sier bare nei, så istedenfo ser jeg på tv med ham kveld etter kveld. Det er så kjedelig. Jeg kan selvfølgelig gjøre ting alene, men synes det er så frustrerende å ikke gjøre noe sammen som par. Jeg føler meg ensom, og er altfor ung til å sette meg ned i sofaen og bli der.

ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han har alltid funnet på unnskyldninger når jeg har spurt. «Det er for sent på kvelden. Det koster for mye. Vi kan se film hjemme». Helt ærlig er vi på et punkt hvor jeg har sluttet og spørre for han sier bare nei, så istedenfo ser jeg på tv med ham kveld etter kveld. Det er så kjedelig. Jeg kan selvfølgelig gjøre ting alene, men synes det er så frustrerende å ikke gjøre noe sammen som par. Jeg føler meg ensom, og er altfor ung til å sette meg ned i sofaen og bli der.

ts

Forstår deg godt, dagene som går er livet, å aldri nyte dem sammen eller bli møtt er forferdelig. 

Er han deprimert? 

Anonymkode: 3ed40...a3d

Skrevet

Jeg ville tatt en prat med han og sagt det som det er. Du er ung og vil leve livet og finne på ting, og vil selvfølgelig dele dette med partneren din. Om han ikke er villig til å være med på ting for din skyld, må du seriøst vurdere om dette forholdet ikke er riktig for deg lenger.

Anonymkode: 5386c...f11

Skrevet

Han høres jo rett og slett lat ut. Grodd fast i sofaen!

Foreslå noe som ikke er dyrt. Og foreslå det god tid i forveien, så kan han ikke si at det er sent. +at han får tid til å forberede seg. Komme ut av sofamodusen

Anonymkode: 7e6a6...84d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...