AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 De fleste bytter rom eller hotell hvis de oppdager en kakkerlakk på hotellrommet. Men hva er egentlig problemet med kakkerlakker? Bortsett fra at det er ubehagelig å vite at de er der. Kan de spre sykdommer eller skade mennesker på noe vis? Så lenge man ikke har mat på hotellrommet så er det vel ingen måte for kakkerlakken å skade mennesker på? Anonymkode: 86845...3da
Fru Uperfekt Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Tja kanskje det at det finnes eksempler på at bla har spist på sovende mennesker? Er det god nok grunn for deg? BTW søk og I skal finne 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Kakkerlakker sprer bakterier, lukter og biter mennesker på leten etter mat og vann. De liker aller best å bite rundt munnen, noe som sikkert er utrolig morsomt å våkne av. Anonymkode: 5ea6f...67c 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden): Tja kanskje det at det finnes eksempler på at bla har spist på sovende mennesker? Er det god nok grunn for deg? BTW søk og I skal finne Kakkerlakker spiser ikke mennesker. Jeeez. Her er det du som trenger å søke. Søke litt kunnskap. Anonymkode: 86845...3da
Ingar-André Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kakkerlakker spiser ikke mennesker. Jeeez. Her er det du som trenger å søke. Søke litt kunnskap. Anonymkode: 86845...3da Noen arter kan bite deg til blods.. Du kjenner det ikke om du sover. Kjennes knapt om du er våken og ser på at den biter. Jeg avler og bruker kakkisser som mat til edderkopper.. Dem er helt ufarlige. Bare ekle å se på.
Fru Uperfekt Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kakkerlakker spiser ikke mennesker. Jeeez. Her er det du som trenger å søke. Søke litt kunnskap. Anonymkode: 86845...3da Kanskje du selv burde det https://www.nrk.no/viten/kakerlakker---fryktet-og-hatet-1.1852858 sitat : ,,Mest kjent av disse er den Tyske kakerlakken (Blatella germanica), som finnes over hele verden. Kakerlakkene er ikke direkte farlig for mennesker, men det finnes eksempler på tilfeller der kakerlakker har spist på sovende mennesker’’
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg bodde på et sted med kakerlakker under madrassen (oppdaget det da jeg løftet opp madrassen og minst 10 stk føyk avgårde).andre steder så har jeg kommet midt på natta hjem, slått på lyset og minst 50 løp rundt på kjøkkengulvet. Har tatt ut ting fra veska, og oppdaget kakerlakk på hånda da jeg tok den ut av veska. Har bodd i minst 8 hjem med kakerlakker. Stort sett i regnskoger rett ved ekvatorlinja, men også i Europa. Har ALDRI blitt bitt av dem eller syk pga deres tilstedeværelse. Synes at folk overdriver. Kjempeteit at drammensbadet ble stengt pga funn av dem. Anonymkode: 03fe8...d6f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå