Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 2 mnd de siste dagene gått fra å sove hviler på 2-3 timer (i bæresele) til å sove første hvil på 1-2 timer, mens resten av dagen kun 20 minutter - maks en time. Hun har også gått fra å vise trøtthetstegn etter ca. 1 times våkentid til å ville være våken 2-3 timer. Har de siste dagene sovet 3 ganger daglig.

Hun sover godt om natten, men våkner ca. hver 2-3. time for mat. Sovner for natten mellom 21-22 og dagen starter ca. 08.00, men blir fort trøtt da og har den lengste hvilen ca. 09.

Er dette vanlig? Føler hun sov så mye på dagen til å være veldig våken🙈 hun virker førnøyd og er mye mer interessert i det som skjer rundt.

Har et barn på 3 år, men husker ikke helt hvordan hun sov. Men føler jeg satt i sofaen hele dagen med henne hele permisjonen, da hun kun ville sove på puppen🙈 men mulig jeg har glemt hvordan det egentlig var.

Anonymkode: 52953...c01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ganske normalt ut :) Akkurat når man har vennet seg til et sovemønster, så endrer det seg! Og babyer er jo så forskjellige, denne nye er kanskje helt annerledes enn den første

Skrevet

Høres helt vanlig ut! 

Anonymkode: 3ed8c...e72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...