AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg er en utadvent og sosial dame, men når jeg begynner å få følelser for en mann merker jeg at jeg blir usikker og sjenert og holder meg litt tilbake, og prøver å unngå han jeg liker. Dette får han til å føle at jeg har blitt kald og har mistet interessen. Dette ødelegger litt for at jeg kan få et forhold.. Er jeg den eneste som er sånn, eller er det noen andre som kjenner seg igjen i dette? Anonymkode: 3e796...7ab
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Du er ikke alene om dette men jeg tror det er viktig at du finner ut hvor dette kommer fra. Har du blitt avvist tidligere og redd for å bli avvist igjen, og derfor avviser du andre før de får sjansen til å avvise deg? Jeg dater en mann som deg. Jeg vet at følelsene hans er blitt sterkere i det siste, for han trekker seg unna, blir som deg litt kjølig og avvisende. Han har innrømt at han er redd for sterke følelser, for det gjør at han risikerer bli såret igjen. Mye lettere å gi opp. Ikke gi opp kjære deg, våg å vise deg mot sårbar og prøv så godt du kan å tro på at du er mer enn god nok. Anonymkode: ee2df...082
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er en utadvent og sosial dame, men når jeg begynner å få følelser for en mann merker jeg at jeg blir usikker og sjenert og holder meg litt tilbake, og prøver å unngå han jeg liker. Dette får han til å føle at jeg har blitt kald og har mistet interessen. Dette ødelegger litt for at jeg kan få et forhold.. Er jeg den eneste som er sånn, eller er det noen andre som kjenner seg igjen i dette? Anonymkode: 3e796...7ab du kan enten holde det for deg selv eller fortelle han jeg er lit sjenert fordi jeg er redd å bli såret. Finnes det noe du kan gjore for å få meg mer sikker? eller oss to sammen. Hvis du har avoidant attachment så burde du lese deg på om det. Ellers ville jeg anbefallle deg å fokusere på tingene du liker ved han- quirks, utseende , personlighet. Fokuser mer på det du liker sån at du kan få den go følelsen å han er bra han! Anonymkode: 7f231...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå