AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Vurderer å booke reise til Albania eller Durres i mai måned. Men litt usikker på temperatur. Ønsker å ligge med bassenget dagen lang, eller på stranda. Bade, bestille drinker og gå i kjole. Full sommer.. 20-22 grader pleier temp å ligge på. Usikker om det kan bli for kalt? Noen med noen mening her? Anonymkode: 5a9df...af5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Været i mai kan være skiftende. Kan være overskyet og også regne litt. Vil du være garantert sol ville jeg satset på juni om du vil reise litt utenfor sesong. Anonymkode: 34b8d...5e2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 21.11): Været i mai kan være skiftende. Kan være overskyet og også regne litt. Vil du være garantert sol ville jeg satset på juni om du vil reise litt utenfor sesong. Anonymkode: 34b8d...5e2 Da jeg og min familie var i Albania i juni var det for kaldt til å ligge på stranden. Sol ja, men mye vind. Ingen lokale ute på stranden før slutten av juni måned da det begynte å bli bedre. Mye bedre å reise i juli/agust om man skal være garantert godt vær. Anonymkode: eef09...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå