AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #61 Del Skrevet 2. oktober 2023 - Dra på hyttetur med venninner/kompiser - Inviter til parmiddager - Ha sene spillkvelder med venner - Feste litt fra seg Det aller meste kan man gjøre selv om man har barn hjemme, så lenge partnerne er rause med hverandre og unner den andre å komme seg ut av huset. Jeg har en baby på 6 måneder og har vært mye ute med venner. Men som par er man mindre ute sammen, og det er vanskelig å dra bort en helg. Så det jeg savner aller mest er å gjøre ting alene med samboer, f.eks dra på vinkveld hos et annet par. Anonymkode: ac3dd...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #62 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er enig i at det er lurt å være ferdig utdannet og i jobb før man får barn. Men at man bør bli modne og finne roen først, er jeg ganske uenig i. Vi fikk våre i slutten av 20-årene (så ikke så tidlig altså), men ser at venninner som venter til nærmere 40, har en helt annen stil. Som jeg personlig ikke syns er så heldig for barn. Anonymkode: b9cd5...13d ??? Anonymkode: cb616...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 2. oktober 2023 #63 Del Skrevet 2. oktober 2023 Grøss, så mye oppgulp det var her! Å få barn er ikke rakettforskning, og livet ordner seg for de aller fleste. Det vil alltid være en risiko å få barn, men det er jo ikke grunn nok til å ikke få de. Det blir jo som at man velger å ikke gå ut for man kan jo bli påkjørt. Gjør ting sammen, reiser, hytteturer, spa, skiturer, kino. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #64 Del Skrevet 2. oktober 2023 Slappe av og sove😅😅😅 Anonymkode: d650b...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #65 Del Skrevet 2. oktober 2023 Leve! Når ungene kommer er det slutt på alt som er gøy i 20 år framover. Ikke verdt spør du meg, livet blir ikke det samme igjen, så nyt det så mye som mulig mens dere kan. Anonymkode: 758d9...69a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #66 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ikke helt hva du spør om,men tenk igjennom om jobbene deres passer et familieliv. Vanskelig å levere i barnehagen hvis begge må dra på jobb kl.6 feks. Anonymkode: bf0dd...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #67 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg gidder ikke lese tråden for mitt svar vil uansett være ; få barn når du vil, for det perfekte tidspunkt kommer aldri. Fordi om du har jobb , hus og bil på stell så kan det alltid skje ting underveis. Anonymkode: c62da...e3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #68 Del Skrevet 2. oktober 2023 Tenk dere godt om. Anonymkode: dce76...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #69 Del Skrevet 2. oktober 2023 Av alt jeg jeg gjorde før jeg fikk barn så var det beste å flytte utenlands. Jobbet 5 år i utlandet og lærte vanvittig mye i tillegg til å lære et nytt språk flytende. Fikk barn rett før jeg fylte 27, selv om alt det praktiske ikke var helt på plass ordnet det seg i løpet av svangerskapet. Man kan selvsagt reise selv om man har barn, men det vil aldri bli det samme som å reise helt uten bekymringer/hensyn til egne barn. Anonymkode: d110c...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #70 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): jeg og min forlovede ønsker oss unger men før det vil vi gjøre mest mulig ting man bør gjøre før man får barn som man ikke får gjort etter men vi kommer ikke på noen bra forslag trenger så mange forslag som mulig til hva man bør gjøre før man får unger, ønsker og høre alle forslag Anonymkode: 9ccb5...721 det jeg mente var forslag om morsomme ting man kan gjøre før man får barn som ikke er så lett og gjøre etter ikke tenk på våres interesser ønsker å høre alle forslag! Anonymkode: 9ccb5...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #71 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): det jeg mente var forslag om morsomme ting man kan gjøre før man får barn som ikke er så lett og gjøre etter ikke tenk på våres interesser ønsker å høre alle forslag! Anonymkode: 9ccb5...721 Men det er egentlig veldig lite du ikke kan gjøre i etterkant. Jeg kommer ikke på en eneste ting helt ærlig. Anonymkode: da496...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 2. oktober 2023 #72 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): det jeg mente var forslag om morsomme ting man kan gjøre før man får barn som ikke er så lett og gjøre etter ikke tenk på våres interesser ønsker å høre alle forslag! Anonymkode: 9ccb5...721 Nå har du 4 sider med tips. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #73 Del Skrevet 2. oktober 2023 jeg\vi ønsker forslag til morsomme ting vi kan gjøre før vi får barn som ikke er så lett og gjøre etter man får unger 😄 ikke tenk på hva slags interesser vi har ønsker og høre alle forslag, morsomme ting før barn eller ting som ikke er så lett og gjøre 😁 selv om jeg spør om ting man kan gjøre før man får barn tenker jeg over hode ikke at live stopper opp eller at man ikke kan gjøre mye gøy når man har unger også. grunnen for jeg spør er jo for at jeg vet at det er veldig mange som sier at dem angrer på at man ikke fikk gjor div ting før man fikk barn og jeg har også lest en del i det siste her inne at folk har vært frustrert over at mannen sin som drar ut på byen når dem har en nyfødt hjemme. så da vil jeg at han kan føle at han virkelig har levd livet før vi får barn sånn at han ikke blir en av dem som drar ut på byen da for dere som kommer med det jeg ikke spør om så er jo dette innlegget fordi jeg har faktisk tenket over det med unger og ønsker ikke og høre noe annet en det jeg faktisk spør om!!!! som er morsomme ting å gjøre før barn Anonymkode: 98a6c...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #74 Del Skrevet 2. oktober 2023 Reise. Lange flyturer eller voksne destinasjoner som storbyer. Anonymkode: 1bd3c...2ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #75 Del Skrevet 2. oktober 2023 Hotwife skrev (1 time siden): Nå har du 4 sider med tips. over halvparten er ting jeg ikke har spurt om så ble lei av og måtte si det flere ganger her så langde et nytt innlegg Anonymkode: 9ccb5...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #76 Del Skrevet 2. oktober 2023 Utdanne deg, feste, reise,slappe av, kjede deg masse, ikke vite hva du skal finne på, komme til et punkt hvor du blir litt lei alt dette og kjenner på at noe mangler. Da er du klar for barn. Jeg fikk barn i midten av 30 årene og kan innimellom tenke at jeg savner mer egentid. Men så husker jeg jo at jeg kjedet meg litt på slutten, hadde jo tenkt kun på meg selv i 15 år ( fra 20-35) og jeg er så glad jeg har barn nå. Samboer ble far som 21 og igjen med meg som 36 åring. Han føler seg snytt for mye og sliter med dette. Blitt en stor egoist som lengter etter å realisere seg selv. Ikke lurt å få barn for tidlig. For de fleste, noen unntak er det. Anonymkode: 8333b...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #77 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): jeg og min forlovede ønsker oss unger men før det vil vi gjøre mest mulig ting man bør gjøre før man får barn som man ikke får gjort etter men vi kommer ikke på noen bra forslag trenger så mange forslag som mulig til hva man bør gjøre før man får unger, ønsker og høre alle forslag Anonymkode: 9ccb5...721 Dra til allverdens land, feste 3 dager på rad... Anonymkode: 4eab9...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #78 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er egentlig veldig lite du ikke kan gjøre i etterkant. Jeg kommer ikke på en eneste ting helt ærlig. Anonymkode: da496...55e Hva med 3dagers fest? Anonymkode: 4eab9...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #79 Del Skrevet 2. oktober 2023 Er ikke noe spesielt jeg ville gjort før barn, alle de morsomme tingene skjer mens man har barn. Altså alle de festivalene, reisene, seminarene, konsertene osv. som man ikke kan dra på, skjer jo mens barnet er her. Anonymkode: 8e7f6...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 2. oktober 2023 #80 Del Skrevet 2. oktober 2023 Reise til en merkelig plass i Asia. Dyrt og litt skummelt med barn. Så vi venter til ungene er voksne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå