AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg er i 20 årene og har nylig funnet meg en samboer som er eldre. Jeg har svært lite venner ettersom jeg ikke er kjent med så mange av medstudentene mine og heller ikke kjenner mange der jeg bor. Min samboer har en del venner som jeg har truffet og begynt å bli venner med, men alle de er eldre enn meg og samboer. Mellom 5-10 år eldre. Og ingen av de har studert noe. De har fagbrev eller videregående utdanning og har jobbet og de fleste av de har nå kommet dit at de har kjøpt seg hus eller fått barn. Jeg vet at de har muligheten til det fordi de ikke har studert, men har jobbet og fordi de er eldre. Men det gnager i meg altså, at jeg føler meg så mislykka og som en "taper" rundt de. Jeg er enda ikke ferdig med studiene så jeg har ikke like mye penger, fordi jeg klarer ikke jobbe og spare like mye som de mens jeg er student. Og jeg vil ikke/kan ikke bli gravid ennå slik at jeg må ta permisjon fra studiet og bruke lengre tid på å fullføre. Vet ikke helt hvor jeg vil hen, men det er så vond en følelse. Føles ut som om jeg aldri kommer til å komme meg dit hen de er nå... At jeg kommer til å være en sånn taper hele tiden. Og jeg gruer meg og blir lei meg hver gang det inviteres til noe babyshower eller innflyttingsfest i en splitter ny leilighet eller i et nytt hus... Anonymkode: 09522...e83
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Du sammenligner deg med folk som er eldre og et annen plass i livet? Som ikke har tatt utdanning og du studerer? Her må det ligge noe dypere og mer bak enn selve situasjonen deres? Og hvorfor tror du ikke du kommer videre? At du ikke blir ferdig med studiene eller ikke kommer i jobb? Det er vondt å føle det slik ❤️ men her må du nok dykke dypere og finne ut av den egentlige årsaken og kanskje få noe hjelp til det ❤️ Anonymkode: ba654...880 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Kjære deg, hva gjør du egentlig i dette forholdet?? Du er for ung til å binde deg og henge med så mye eldre mennesker som får deg til å føle deg så usikker på deg selv. Anonymkode: 7f8ec...860
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjære deg, hva gjør du egentlig i dette forholdet?? Du er for ung til å binde deg og henge med så mye eldre mennesker som får deg til å føle deg så usikker på deg selv. Anonymkode: 7f8ec...860 Forholdet mitt er fint. Samboeren min er ikke så mye eldre enn meg, men hans venner er mye eldre enn både meg og han. Anonymkode: 09522...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå