AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Har lagt inn bud på Fiksferdig, vet at selger har sett det for jeg har skrevet en melding under som er åpnet. Budet mitt er akkurat det samme som selger har oppgitt som salgspris, og varen har ligget ute i straks 2 måneder, så det er heller ikke snakk om at vedkommende avventer fordi pågangen er stor. Hva pleier grunnen da til å være at selgere er treige med å godkjenne? Jeg har nesten 30 tilbakemeldinger på Finn, og alle er 10`ere, så jeg tror ikke vedkommende vegrer seg fordi hun er skeptisk til meg som kjøper heller 😅 Anonymkode: 8ac69...eea
Ytdhd Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Kan være at selger ikke føler hast med å få solgt varen, ting har dukket opp i privatlivet og prioriterer andre. Ting som du ikke har kontroll over rett og slett, dessverre 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Takk for svar. Det har gått 1,5 døgn til deg som spurte om tiden På Fiksferdig er det sånn at om selger ikke har svart innen 2 døgn så forsvinner budet mitt igjen, så hun har på en måte en deadline. Men det er sant som dere sier, det kan være ting på privaten som er mye viktigere selvfølgelig. Anonymkode: 8ac69...eea
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Kanskje de er ute og reiser Anonymkode: 65a0e...f9d 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Er ikke alltid jeg får varsel i appen, så blir først oppmerksom på det når fristen er i ferd med å gå ut. Anonymkode: 94f55...d36 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 Kan hende de er på ferie e.l. At de rett og slett ikke har tid til å sende varen nå og derfor avventer. Anonymkode: cb37e...545 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Er på høstferie og får ikke sendt nå? Eller bortreist i helgen. Anonymkode: 31671...87b 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan hende de er på ferie e.l. At de rett og slett ikke har tid til å sende varen nå og derfor avventer. Anonymkode: cb37e...545 Eller ikke mulighet. Og vil ikke fortelle folk på Finn at man er bortreist. Anonymkode: 31671...87b 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 Har fått flere Fiks ferdig-varsel der folk ikke vil kjøpe ting, så jeg bare ignorerer varslene nå. Anonymkode: 2f5a0...791
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har fått flere Fiks ferdig-varsel der folk ikke vil kjøpe ting, så jeg bare ignorerer varslene nå. Anonymkode: 2f5a0...791 Den skjønte jeg ikke? Man forhåndsbetaler jo. Anonymkode: 31671...87b 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg svarer aldri på slike fordi jeg ikke vil sende. I de fleste tilfeller oppgir jeg at jeg ikke sender, likevel ryr det inn med mas om sending. (Nå vet ikke jeg om hun du har kontaktet selv har åpnet for å sende; jeg velger aldri sending som alternativ når jeg legger ut annonser, men får likevel henvendelser om FiksFerdig hele tiden.) Anonymkode: 1d117...895 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg svarer aldri på slike fordi jeg ikke vil sende. I de fleste tilfeller oppgir jeg at jeg ikke sender, likevel ryr det inn med mas om sending. (Nå vet ikke jeg om hun du har kontaktet selv har åpnet for å sende; jeg velger aldri sending som alternativ når jeg legger ut annonser, men får likevel henvendelser om FiksFerdig hele tiden.) Anonymkode: 1d117...895 Hun har satt opp Fiksferdig som alternativ selv Varen er såpass liten at den får plass i hennes postkasse, så det er nok ikke så mye jobb å få den sendt vil jeg tro. Men det er jo høstferie som enkelte påpeker, så godt mulig hun er bortreist - eller at det er noe helt annet som opptar henne. Anonymkode: 8ac69...eea 1
AllahBallah Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg tipper hun er opptatt, kan være jobb, privatliv, unger, ferie eller en god blanding. Misunner dere som har så mye tid til rådighet at dere kan svare og respondere til hvem som helst, når som helst. Det har gått 1.5 dag liksom, syntes du TS fremstår som veldig utålmodig og masete. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #15 Skrevet 1. oktober 2023 AllahBallah skrev (11 minutter siden): Jeg tipper hun er opptatt, kan være jobb, privatliv, unger, ferie eller en god blanding. Misunner dere som har så mye tid til rådighet at dere kan svare og respondere til hvem som helst, når som helst. Det har gått 1.5 dag liksom, syntes du TS fremstår som veldig utålmodig og masete. Det må da være lov å stille spørsmål. Om man finner en vare man gjerne vil ha og ser at vedkommende har sett budet men ikke responderer så er det naturlig å bli nysgjerrig på hva som skjer. Anonymkode: 1a637...847 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #16 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg har avventet akseptering på fiks ferdig fordi en annen person har tatt kontakt først. Om personen da har spurt om noe, fått svar og så blitt stille, bruker jeg å spørre om vedkommende skal ha varen. Da gir jeg de en dag før jeg evt. aksepterer på fiks ferdig. Anonymkode: bd2ea...6ea 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #17 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg svarer aldri på slike fordi jeg ikke vil sende. I de fleste tilfeller oppgir jeg at jeg ikke sender, likevel ryr det inn med mas om sending. (Nå vet ikke jeg om hun du har kontaktet selv har åpnet for å sende; jeg velger aldri sending som alternativ når jeg legger ut annonser, men får likevel henvendelser om FiksFerdig hele tiden.) Anonymkode: 1d117...895 Men hvorfor legger du til på FIks ferdig at du kan sende d? Anonymkode: b65cc...721 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #18 Skrevet 1. oktober 2023 2 hours ago, AllahBallah said: Jeg tipper hun er opptatt, kan være jobb, privatliv, unger, ferie eller en god blanding. Misunner dere som har så mye tid til rådighet at dere kan svare og respondere til hvem som helst, når som helst. Det har gått 1.5 dag liksom, syntes du TS fremstår som veldig utålmodig og masete. Dersom fiksferdig-greiene har en tidsfrist på to døgn, vil jeg si at TS verken er utålmodig eller masete i og med at tiden snart er ute. Anonymkode: 8ddfe...792 5
enkefru Skrevet 2. oktober 2023 #19 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det må da være lov å stille spørsmål. Om man finner en vare man gjerne vil ha og ser at vedkommende har sett budet men ikke responderer så er det naturlig å bli nysgjerrig på hva som skjer. Anonymkode: 1a637...847 Det er da virkelig ingen her som kan vite årsaken til at vedkommende ikke svarer, det blir jo bare vill synsing og gjetting. Hva vil forslag her ha å si for deg? Makan!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #20 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg tenker at selger ikke har varen, og hele annonsen er bare svindel. Selger ser deg an for å se om du er lettlurt offer eller en som vil lage bråk. Har sikkert kommet fram til det siste, og lar budet gå ut på dato sånn at et mer lettlurt offer kan by i stedet. Anonymkode: d8369...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå