Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt overrasket over de 'positive' svarene her. Selv mener jeg man er for gammel når man fyller 30. Men dette spørs jo mye på hvilken type menneske og hvilken stil man har

Anonymkode: 34ee0...a2d

Skrevet

Jeg er 43 og har 3 hull i hvert øre, liker det og syns det er stilig, har ei venninne som er like gammel som har flere hull i ørene og. Er opp til hvert enkelt hvor mange hull en vil ha tenker jeg, og uansett alder så kjør på TS å ta flere hull om du vil det.

Anonymkode: 9ea67...f8d

Skrevet

Jeg fyller 37 om få mnd, tok en daith piercing for to mnd siden, har 3 hull i øreflippen i samme øret og et i det andre, vurderer å ta et til i det som bare har et når daith er ferdig grodd. 

Så mitt svar, nei, ikke for gammel i mine øyne 😁

Anonymkode: 2237f...a32

Skrevet
Athena Freyja skrev (12 timer siden):

Aldri for gammel. 

Jo, når man er 💀

Anonymkode: b2136...b81

• Nyttig 1
Skrevet

Du blir aldri for gammel.Din kropp,ditt valg:)

Anonymkode: ef4fe...bde

Skrevet

Aldri??

Er bare fint å pynte kroppen sin med både piercinger og ttaoveringer,syns jeg!🥰

Skrevet

For å være helt ærlig, så legger ikke jeg merke til om noen har hull i ørene eller ikke. 

Anonymkode: dba5f...8b8

Skrevet

Folk er forskjellige. Selv tok jeg ut alle ringene fra ørene da jeg nærmet meg tretti. Har beholdt èn gullring i hvert øre. Syns ikke det er så pent med masse hull i ørene når man er godt voksen. Ja, jeg er litt gammeldags;) 

Skrevet

Aldri! Jeg tok ny, stor tatovering for et par år siden. Er 42 nå, og har lyst til å ta flere hull i ørene, blant annet Helix. Jeg har tenkt at jeg er for gammel for å både ta piercinger og flere tatoveringer, men så endret jeg mening. For det første kommer jeg til å ha glede av det selv i mange år fremover. For det andre er det jo ingen rundt deg som kommer til å legge merke til det og tenke: Oi, hun har tatt hull i ørene, hun er jo altfor gammel! Mest sannsynlig merker ingen det i det hele tatt. Har du full oversikt over hvor mange hull i ørene dine venner og bekjente har? :P

Anonymkode: 8d6af...7ce

Skrevet

Før man er 18 er en for ung til å ha mer enn ett hull i hvert øre. Og etter man er 18 er en for gammel.

Skrevet

Aldri for gammel.

Jeg er 54 og har en tynn tettsittende ring i nesen og gir blaffen i hva folk mener.

Har hatt hull i nesen 34 år, ikke tatt det nå.

Anonymkode: b0035...dca

Skrevet

88-90? 😅

Anonymkode: 9a868...ffb

Skrevet

Man er aldri for gammel til det. Jeg har selv tre hull på det ene øret og to hull på den andre øret. Vurder å ta tre hull i hvert øre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...