AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg er ikke så flink med dating apper osv å vil helst ikke være der så særlig mye. Jeg ønsker å utveksle fantasier osv med en dame som er 10-15 år eldre enn meg 🥹 -man må kunne bevise at man er kvinne også dersom d er noen her da❤️ noen som vil utveksle litt erfaringer og snakke om masse forskjellig med en uerfaren meg? Klem😊 Anonymkode: c076f...601
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Er det tilstrekkelig å gjøre det i tråden her? Hvilke erfaringer er det du ønsker å dele og utveksle? Du er kvinne selv, tenner du på kvinner eller er det en veninne du søker Anonymkode: 8ee24...068
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Er i samme båt, forsåvidt. Men her er vi et par på 38/38 år og jeg liker både jenter og gutter ❤️ ingen erfaring men vi har lyst til å møte ei jente og utforske. Vi har snakket med jenter på fetlife, nakentid og spicymatch og kommet i kontakt med flere jenter som vi faktisk har fått tilbud om treff med. Men det er liksom noe i siste liten som sperrer oss fra å fullføre. Vi tenker jo på eventuelle sykdommer etc og på slike plasser så vet man liksom ikke hvor mange de har møtt eller hvor nøye de har vært med å bruke beskyttelse etc så det blir liksom litt skummelt. Vi har tenkt tanken og rett og slett ta en tur på byen hvor vi steller og og jeg sminker meg og doller meg opp småsexy for å se om vi tør å kontakte og snakke med jenter/sjekke opp ei 😄 men det blir liksom litt teit det også. Du har min sympati, det virker ikke helt lett å få til egentlig 😄 Anonymkode: 788cb...d5b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Eldrehjemmet. De vil bli veldig glade for besøket. Anonymkode: bf485...641
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Før i tiden var det altid utesteder hvor det hang eldre damer som så etter yngre menn, det finnes sikkert enda. I alle fall hvis en bor i en litt større by. Anonymkode: c6b0c...0ad
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er i samme båt, forsåvidt. Men her er vi et par på 38/38 år og jeg liker både jenter og gutter ❤️ ingen erfaring men vi har lyst til å møte ei jente og utforske. Vi har snakket med jenter på fetlife, nakentid og spicymatch og kommet i kontakt med flere jenter som vi faktisk har fått tilbud om treff med. Men det er liksom noe i siste liten som sperrer oss fra å fullføre. Vi tenker jo på eventuelle sykdommer etc og på slike plasser så vet man liksom ikke hvor mange de har møtt eller hvor nøye de har vært med å bruke beskyttelse etc så det blir liksom litt skummelt. Vi har tenkt tanken og rett og slett ta en tur på byen hvor vi steller og og jeg sminker meg og doller meg opp småsexy for å se om vi tør å kontakte og snakke med jenter/sjekke opp ei 😄 men det blir liksom litt teit det også. Du har min sympati, det virker ikke helt lett å få til egentlig 😄 Anonymkode: 788cb...d5b Jeg er lesbisk og hadde blitt rasende om en dame hadde lagt seg etter meg på byen også fant jeg ut at Hu prøvde å lure meg til trekant med en mann. Det er så homofobisk at det hadde tiltet for meg tror jeg. Hold den fetisjen deres til sex appene dere. Anonymkode: 3a234...23b 1
feliek54 Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ikke så flink med dating apper osv å vil helst ikke være der så særlig mye. Jeg ønsker å utveksle fantasier osv med en dame som er 10-15 år eldre enn meg 🥹 -man må kunne bevise at man er kvinne også dersom d er noen her da❤️ noen som vil utveksle litt erfaringer og snakke om masse forskjellig med en uerfaren meg? Klem😊 Anonymkode: c076f...601 Skal du gjøre det så må du ta det på et medium det du er sikker på hvem du snakker med. Da tenker jeg det du kan se den andre på cam eller noe.
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er lesbisk og hadde blitt rasende om en dame hadde lagt seg etter meg på byen også fant jeg ut at Hu prøvde å lure meg til trekant med en mann. Det er så homofobisk at det hadde tiltet for meg tror jeg. Hold den fetisjen deres til sex appene dere. Anonymkode: 3a234...23b Den skjønner jeg godt.. jeg mener legning bør taes på alvor, for det er bare amatører som gjør det du beskriver. Hudkontakt kan være nok at du reagerer, sånn har iallefall jeg det. Par er stort sett bevisst på dette med legning, og om begge er bi, tilpasser de seg etter deg og ikke motsatt. Jeg har selv opplevd dette, men da med en "hotwife" som det så fint heter.. Gubben satt å ronket når jeg pulte kona hans, det var for så vidt helt greit. Og jeg advarte han å ha hudkontakt med meg.. ellers blir kona di enke, sa jeg.. jo han forsto meget godt hva jeg mente, han holdt god avstand😁
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #9 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er lesbisk og hadde blitt rasende om en dame hadde lagt seg etter meg på byen også fant jeg ut at Hu prøvde å lure meg til trekant med en mann. Det er så homofobisk at det hadde tiltet for meg tror jeg. Hold den fetisjen deres til sex appene dere. Anonymkode: 3a234...23b Hvor skrev jeg at jeg ville lure ho med til en trekant med meg og mannen min? Jeg skrev at "vi" tar kontakt eller? 😄 Anonymkode: 788cb...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå