AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #61 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jaja, i fare for å kuppe tråden. .. hvis en ikke kan kalle det som foregår i tråden her som kniving og kriging så er det iallefall gnisninger. Har jeg tolket det riktig så starta det med at ts ville ha oppmerksomhet. Den barmhjertige samaritan gav oppmerksomhet til ts men det var ikke godt nok. Så kom nr to å ville ha oppmerksomhet. Den barmhjertige samaritan sviktet ikke denne gang heller. Nr to likte det godt. Ts ble så sur. Det var hennes tråd! Nr to ville ha mer. Den barmhjertige samaritan fikk nok. Så sko hun seg sammen med ts i motangrep mot nr to som bare ville ha og ha og ha.. Anonymkode: 90c25...e1a Jeg (nr 2, som du så fint beskrev), har ikke knivet, jeg følte meg etterhvert misforstått og angrepet fra flere hold, og ville bare oppklare og forsvare meg. Jeg satt stor pris på hjelp fra den første som leste meg. Den andre som leste meg, gjorde det på eget initiativ. Det var ikke jeg som ville «ha, ha, ha». Jeg prøvde å gi tilbakemelding på lesningen den personen ga, men det var vanskelig fordi jeg ikke forstod kortene og klarte ikke tolke budskapet. Så ble denne personen plutselig veldig irritert, og jeg skjønte ingenting. Jeg setter stor pris på hjelpen fra de som vil gjøre sånne lesninger, men denne tråden utviklet seg på en vond måte. Ingen god følelse. Anonymkode: 7b733...bbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #62 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jaja, i fare for å kuppe tråden. .. hvis en ikke kan kalle det som foregår i tråden her som kniving og kriging så er det iallefall gnisninger. Har jeg tolket det riktig så starta det med at ts ville ha oppmerksomhet. Den barmhjertige samaritan gav oppmerksomhet til ts men det var ikke godt nok. Så kom nr to å ville ha oppmerksomhet. Den barmhjertige samaritan sviktet ikke denne gang heller. Nr to likte det godt. Ts ble så sur. Det var hennes tråd! Nr to ville ha mer. Den barmhjertige samaritan fikk nok. Så sko hun seg sammen med ts i motangrep mot nr to som bare ville ha og ha og ha.. Anonymkode: 90c25...e1a AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare hyggelig. Jeg syntes du var riktig så snill og god som brukte både tid og ressurser energi på dem begge. Ja, det stemmer det du sier. En bør ikke gjøre noe for å få noe i gjengjeld her inne. I denne settingen så må du kanskje se hva det var du fikk ut av dette, en verdifull lærdom som er riktig så god å ha faktisk. Hvorfor er man snill? For å få lønn, i form av penger, bytte, et godt omdømme, skryt og ros, en følelse av å være god.. Man kan jo egentlig alltid vinkle det å være snill med andre som noe egoistisk. Og da vil jeg påstå at den beste måten å være egoistisk på er fordi en vil ha den gofølelsen av å glede andre. Man må bare vite når en skal stoppe, før man føler seg brukt. Lærdommen var; Det å stoppe i tide 😁 Anonymkode: 90c25...e1a Ser hva nr 2 skriver og hun forstår jo enda ikke hvorfor. Ja, jeg fikk til slutt nok fordi jeg følte meg brukt og jeg burde ha stoppet i tide. Jeg gjorde det for å være snill, men det var aldri godt nok. Jeg forstod ts og dominerende energi sitatet plutselig. Når jeg så leste hva den første skrev, så tenkte jeg i mitt stille sinn "wtf!?" Og det samme tenker jeg nå også... Jeg forstod ts sitt perspektiv godt, innså mitt feil og sa det jeg sa. Neste gang vier jeg min energi til noen jeg føler er korrekt å gi hjelp til, som i denne tråden var ts. Beklager, ts! Anonymkode: bd6af...3f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #63 Del Skrevet 4. oktober 2023 Morsom beskrivelse av det hele forresten Anonymkode: bd6af...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #64 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser hva nr 2 skriver og hun forstår jo enda ikke hvorfor. Ja, jeg fikk til slutt nok fordi jeg følte meg brukt og jeg burde ha stoppet i tide. Jeg gjorde det for å være snill, men det var aldri godt nok. Jeg forstod ts og dominerende energi sitatet plutselig. Når jeg så leste hva den første skrev, så tenkte jeg i mitt stille sinn "wtf!?" Og det samme tenker jeg nå også... Jeg forstod ts sitt perspektiv godt, innså mitt feil og sa det jeg sa. Neste gang vier jeg min energi til noen jeg føler er korrekt å gi hjelp til, som i denne tråden var ts. Beklager, ts! Anonymkode: bd6af...3f4 Herregud, hvor mange ganger skal jeg beklage og takke?? Så guffent dette er. Nei, nå har jeg fått nok av drittslenging, jeg er også en person, en sårbar person som ba én person om hjelp. Jeg ba ikke deg om hjelp, du tilbydde og jeg tok imot, og jeg takket, jeg ga tilbakemelding, jeg ønsket deg god bedring og alt godt, men du fortsetter å slenge dritt. Nei, dette orker jeg ikke lenger, takk for meg, KG! Anonymkode: 7b733...bbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #65 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud, hvor mange ganger skal jeg beklage og takke?? Så guffent dette er. Nei, nå har jeg fått nok av drittslenging, jeg er også en person, en sårbar person som ba én person om hjelp. Jeg ba ikke deg om hjelp, du tilbydde og jeg tok imot, og jeg takket, jeg ga tilbakemelding, jeg ønsket deg god bedring og alt godt, men du fortsetter å slenge dritt. Nei, dette orker jeg ikke lenger, takk for meg, KG! Anonymkode: 7b733...bbf Vet du, det er faktisk jeg også! Det du trenger er hjelp av noen profesjonelle, ikke tarotleggere på KG. Anonymkode: bd6af...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #66 Del Skrevet 4. oktober 2023 Makan til energityver. Anonymkode: bd6af...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #67 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud, hvor mange ganger skal jeg beklage og takke?? Så guffent dette er. Nei, nå har jeg fått nok av drittslenging, jeg er også en person, en sårbar person som ba én person om hjelp. Jeg ba ikke deg om hjelp, du tilbydde og jeg tok imot, og jeg takket, jeg ga tilbakemelding, jeg ønsket deg god bedring og alt godt, men du fortsetter å slenge dritt. Nei, dette orker jeg ikke lenger, takk for meg, KG! Anonymkode: 7b733...bbf Jeg er den første som leste deg, jeg står mer i forsvar av deg, det er urettferdig hvordan den andre klarsynte snakker til deg. Til den andre klarsynte. Ja det å lese tarot og energier er jævlig energikrevende, men det er helt og holdent ditt ansvar å vite hvor grensene går. Når du velger å gi vage tolkninger eller beskjeder som er litt hit og dit må du være forberedt på oppfølgingsspørsmål. Hvis du ikke vil ha det så må du si det Det er ikke denne personens feil at hun ville forstå mer av det du så. Anonymkode: 39886...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #68 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet du, det er faktisk jeg også! Det du trenger er hjelp av noen profesjonelle, ikke tarotleggere på KG. Anonymkode: bd6af...3f4 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Makan til energityver. Anonymkode: bd6af...3f4 Rolig du nå, slik oppførsel gir crazy stempel til dette temaet,som om det ikke er åpent for det fra før. Anonymkode: 39886...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #69 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er den første som leste deg, jeg står mer i forsvar av deg, det er urettferdig hvordan den andre klarsynte snakker til deg. Til den andre klarsynte. Ja det å lese tarot og energier er jævlig energikrevende, men det er helt og holdent ditt ansvar å vite hvor grensene går. Når du velger å gi vage tolkninger eller beskjeder som er litt hit og dit må du være forberedt på oppfølgingsspørsmål. Hvis du ikke vil ha det så må du si det Det er ikke denne personens feil at hun ville forstå mer av det du så. Anonymkode: 39886...d04 Og det lærte jeg nå er IKKE energityver og burde absolutt ha lest dine innlegg først. Da hadde jeg aldri lagt kort for denne personen. Anonymkode: bd6af...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #70 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rolig du nå, slik oppførsel gir crazy stempel til dette temaet,som om det ikke er åpent for det fra før. Anonymkode: 39886...d04 Altså, jeg vet hvem du er og du vet hvem jeg er i disse trådene, så du kan gi deg. La meg si "return to sender". Nok av energityver for i dag! Anonymkode: bd6af...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #71 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Altså, jeg vet hvem du er og du vet hvem jeg er i disse trådene, så du kan gi deg. La meg si "return to sender". Nok av energityver for i dag! Anonymkode: bd6af...3f4 Hehe ja men la oss la dette ligge, alle her har lært noe nå. Anonymkode: 39886...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #72 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg er den første som leste deg, jeg står mer i forsvar av deg, det er urettferdig hvordan den andre klarsynte snakker til deg. Til den andre klarsynte. Ja det å lese tarot og energier er jævlig energikrevende, men det er helt og holdent ditt ansvar å vite hvor grensene går. Når du velger å gi vage tolkninger eller beskjeder som er litt hit og dit må du være forberedt på oppfølgingsspørsmål. Hvis du ikke vil ha det så må du si det Det er ikke denne personens feil at hun ville forstå mer av det du så. Anonymkode: 39886...d04 Tusen takk for støtten❤️ Anonymkode: 7b733...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå