Gå til innhold

Pleier dere å juge om antall år dere har vært singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På første date når temaet kommer opp? Eller er dette en manne-greie? De fleste menn påstår de har vært singel alt fra 3-6 måneder til max 2 år, aldri mer. Burde kvinner juge om lengden på singeltilværelsen? For da fremstår vi mer attraktive, at mange vil ha oss? 🤔  

Anonymkode: d1e90...2c7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg hadde gått på date med en som bare hadde vært singel i 3-4 måneder, så er sjansen stor for at jeg hadde latt det bli med den daten.

Jeg foretrekker at menn jeg dater har vært lengre singel.

Anonymkode: 1639f...4f2

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Enig med 4f2, foretrekker at de har vert singel en liten stund. Da jeg har opplevd at fyren har avsluttet ting pga han ikke var over eksen allikevel (dårlig unnskyldning synes jeg).

Selv er jeg veldig ærlig. 3 år.

Anonymkode: d6a13...d65

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Menn lyver på seg flere sexpartnere og forhold, kvinner trekker fra

Anonymkode: 81715...ab0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men lyver de i tillegg om tiden de var singel? Altså at om de har vært singel i 4 år, så sier de 1,5 eller 2 år istedet for, fordi de vil virke populær og attraktiv? 

Skrevet

Nei, det pleier jeg ikke å juge om. Juger generelt lite

Anonymkode: 96916...3e2

Skrevet

Om man er ærlig å forteller at man har vært singel i 10år+, skyr alle deg som pesten, det må jo være noe galt med en slik mann.. Det er som hull i cv , det settes spørsmål man helst ikke vil svare på så man pynter litt på sannheten.

Anonymkode: 97633...246

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På første date når temaet kommer opp? Eller er dette en manne-greie? De fleste menn påstår de har vært singel alt fra 3-6 måneder til max 2 år, aldri mer. Burde kvinner juge om lengden på singeltilværelsen? For da fremstår vi mer attraktive, at mange vil ha oss? 🤔  

Nei juger ikke. Skal en bygge noe nytt så bør en jo bygge det på ærlighet. Men ja det er utrolig mange jeg har møtt som har løyet om ett eller annet. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville bare sagt at jeg har vært singel en stund. Oppgir ikke noe spesifikt. Om det er ett år eller ti år spiller ingen rolle. Hvis jeg derimot har vært singel i et par mnd er det mer relevant.

• Nyttig 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (7 minutter siden):

Nei juger ikke. Skal en bygge noe nytt så bør en jo bygge det på ærlighet. Men ja det er utrolig mange jeg har møtt som har løyet om ett eller annet. 

Det finnes vel mange slags løgner. Noen ganger pynter jeg på virkeligheten så godt at jeg tror det selv. Vi vil gjerne være rettskafne og alt det det…

Anonymkode: ca793...eb6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det finnes vel mange slags løgner. Noen ganger pynter jeg på virkeligheten så godt at jeg tror det selv. Vi vil gjerne være rettskafne og alt det det…

Anonymkode: ca793...eb6

mente hvor lenge man har vært single.. er lissom ikke så mye å tjene på å lyve med noen år der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er en dårlig strategi. Hadde blitt usikker på en mann med mange. Også blitt oppgitt om han insisterte på at jeg løy, når jeg er en ærlig person. 

Anonymkode: f5795...fa0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om man er ærlig å forteller at man har vært singel i 10år+, skyr alle deg som pesten, det må jo være noe galt med en slik mann.. Det er som hull i cv , det settes spørsmål man helst ikke vil svare på så man pynter litt på sannheten.

Hadde blitt nyskjerrig men ikke gidd han opp over det, om ikke han faktisk hadde hatt noe som var alvorlig med oppførselen sin. 

Hadde ikke vært komfortabel med å pynte må min egen ufine sannhet eller at han gjorde. Det er noe med å stå i stormen å være ærlig. Vil bli kjennt på ekte. 

Anonymkode: f5795...fa0

Skrevet

Lurer selv på dette som mann, vært singel i 4 år nå og ser ut til at det vil ta minst et år til for jeg er dritlei dating og damene jeg har møtt i det siste. Trenger en pause.

Anonymkode: e5f4f...dc1

• Hjerte 1
Skrevet

Er det sånn at folk faktisk synes det er et pluss om han kommer rett fra et annet forhold? Fremmed tankegang for meg. 

Anonymkode: 77084...a80

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det finns mange gyldige/gode grunner til å være singel i flere år. Finns få grunner til å date noen som nettopp er kommet ut av et forhold. 

Anonymkode: 5ec17...965

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det sånn at folk faktisk synes det er et pluss om han kommer rett fra et annet forhold? Fremmed tankegang for meg. 

Damer vil ha noen som duger for forhold, få vil ha en mann  som har vært singel for lenge da er han ikke dressert lenger å er for egenrådig med uvaner.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Damer vil ha noen som duger for forhold, få vil ha en mann  som har vært singel for lenge da er han ikke dressert lenger å er for egenrådig med uvaner.

Heller egenrådig enn inn og ut av forhold, eller rett fra et langvarig. Jo mindre fortid jo bedre, for min del. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heller egenrådig enn inn og ut av forhold, eller rett fra et langvarig. Jo mindre fortid jo bedre, for min del. 

Om du skriver det i (dating) profilen er det jo et stort pluss, så slipper man å være usikker på hva man skal svare.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Om du skriver det i (dating) profilen er det jo et stort pluss, så slipper man å være usikker på hva man skal svare.

Har ingen datingprofil 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...