AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Hei:) hva betyr når ei jente ser på en gutt i hemmeligheten, så med en gang gutten merker dette så snur jenten ansiktet til andre side. hva betyr det? Anonymkode: 627c9...d09
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Betyr at hun syns han er kjekk og blir flau når hun merker at han merker at hun ser på ham. Anonymkode: f7253...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Betyr at hun syns han er kjekk og blir flau når hun merker at han merker at hun ser på ham. Anonymkode: f7253...ae9 Jeg likte ei jente, og hun så på meg i hele tida i hemmeligheten, og når jeg sa til henne at jeg liker henne, så aviste hun meg 😢, hvorfor ser du på meg i hemmeligheten hvis du ikke er interessert, jeg ser IKKE på jenter i hemmeligheten dersom jeg ikke er interessert. Anonymkode: 627c9...d09
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Det trenger ikke bety noe som helst. Det kan være hun egentlig ikke så på deg, og at du bare har misstolket det. Anonymkode: 73347...d0d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Det hadde jeg mistolket det dersom det var kun en gang, men hun gjorde flere ganger. Anonymkode: 627c9...d09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå