AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg blir ikke klok på datinglivet i 2023. Først så går man på dater for å bli kjent, til slutt oppfører man seg som kjærester, uten å være det. Når blir man egentlig kjærester? Før har alltid jeg blitt spurt og mannen tok det første steget videre i forhold. Har hatt 3 seriøse forhold før, og har opplevd 3 helt forskjellige brudd. Jeg har baggasje men også erfaring. Så har jeg truffet en fyr, som jeg liker veldig godt. Han gjør meg nervøs på en god måte, der jeg er redd for å miste ham, fordi vi har det så bra i lag. Vi kan snakke om alt mulig rart. Han har ikke vært i noe seriøst forhold før, noe han selv anså som et vandrende rødt flagg. Men måten han sa det på var at han gjerne ønsker, men ikke vet hvordan. På den andre siden, så ønsker han ikke å slette tinder, fordi tenk hvis det ikke går veien. Jeg vil gjerne ta neste steget, men vil heller ikke skremme ham bort. Vi er eksklusive. Ja, tinder appen er på telefonen, men blir aldri brukt. Vi oppfører oss som kjærester, men har ikke møtt noen andre enda. Jeg liker ham så godt, men jeg er redd for at jeg skal ødelegge noe om ting går for fort frem. Hva synes dere? Burde jeg fått fingen ut av ræva? Skal jeg vente til han tar neste steg? Vi har holdt på i over 2 måneder oh allerede planlagt 2 uker frem i tid hva vi skal gjøre. Anonymkode: 7cdce...411 1
exictence Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg blir ikke klok på datinglivet i 2023. Først så går man på dater for å bli kjent, til slutt oppfører man seg som kjærester, uten å være det. Når blir man egentlig kjærester? Oppfører seg som kjærester uten å være det. Jeg skjønner ikke hva du mener med det? Du kn ha din form for dating liv, selv om du føler det er annerledes i dag enn før. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Før har alltid jeg blitt spurt og mannen tok det første steget videre i forhold. Har hatt 3 seriøse forhold før, og har opplevd 3 helt forskjellige brudd. Jeg har baggasje men også erfaring. Alle brudd er vel forskjellige. Jeg er glad jeg er selvstendig nok som dame og ta det første steget. Da føler jeg st det er jeg som velger ut, og ikke at jeg lar meg bli valgt ut. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så har jeg truffet en fyr, som jeg liker veldig godt. Han gjør meg nervøs på en god måte, der jeg er redd for å miste ham, fordi vi har det så bra i lag. Vi kan snakke om alt mulig rart. Han har ikke vært i noe seriøst forhold før, noe han selv anså som et vandrende rødt flagg. Men måten han sa det på var at han gjerne ønsker, men ikke vet hvordan. På den andre siden, så ønsker han ikke å slette tinder, fordi tenk hvis det ikke går veien. Å slette tinder har jeg gjort mange ganger, for så å gå inn igjen hvis det ikke har fungert med han jeg hadde truffet. Ingen problem. Si til ham det du føler og ønsker. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi oppfører oss som kjærester, men har ikke møtt noen andre enda. ? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg liker ham så godt, men jeg er redd for at jeg skal ødelegge noe om ting går for fort frem. Hva synes dere? Burde jeg fått fingen ut av ræva? Skal jeg vente til han tar neste steg? Vi har holdt på i over 2 måneder oh allerede planlagt 2 uker frem i tid hva vi skal gjøre. Anonymkode: 7cdce...411 Synes du skal ta steget videre. Være åpen om dine følelser, og si at du sletter Tinder.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Folk som praktiserer "dating" driver med hestehandel og er folk som ikke klarer å skaffe kjæreste på normalt vis. Bare kutt ut dating og begyn å være normal. Anonymkode: 7538d...f00 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Folk som praktiserer "dating" driver med hestehandel og er folk som ikke klarer å skaffe kjæreste på normalt vis. Bare kutt ut dating og begyn å være normal. Anonymkode: 7538d...f00 Hvordan skaffer man seg kjæreste på normalt vis som 30 eller 40+? Anonymkode: 11a81...193
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan skaffer man seg kjæreste på normalt vis som 30 eller 40+? Anonymkode: 11a81...193 Gjennom tilfeldige møter. Hobby, jobb, fest osv. Anonymkode: 7538d...f00
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gjennom tilfeldige møter. Hobby, jobb, fest osv. Anonymkode: 7538d...f00 Hvordan tilfeldige møter tenker du på? Anonymkode: 11a81...193
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Folk som praktiserer "dating" driver med hestehandel og er folk som ikke klarer å skaffe kjæreste på normalt vis. Bare kutt ut dating og begyn å være normal. Anonymkode: 7538d...f00 Man dater jo de man evt møter på en hobby og. Dating er perioden før evt kjæreste. Anonymkode: 60285...23b 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man dater jo de man evt møter på en hobby og. Dating er perioden før evt kjæreste. Anonymkode: 60285...23b Hvor lenge er der man er i dating perioden som oftest? Anonymkode: 7cdce...411
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor lenge er der man er i dating perioden som oftest? Anonymkode: 7cdce...411 Ca. 1-3 måneder er max tror jeg. Anonymkode: 11a81...193
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ca. 1-3 måneder er max tror jeg. Anonymkode: 11a81...193 Hva om man dater i 4-6 måneder? Anonymkode: 7cdce...411
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva om man dater i 4-6 måneder? Anonymkode: 7cdce...411 Det går an å date lenger også såklart. Man er forskjellige. Anonymkode: 11a81...193
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva om man dater i 4-6 måneder? Anonymkode: 7cdce...411 Synes personlig 6 måneder er altfor lenge å date. Man vet etter maks 3 måneder hva man ønsker med relasjonen, er min erfaring. Anonymkode: 7875a...d6c 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 Er det så vanskelig å installere tinder igjen om dette ikke går da? Anonymkode: 5265d...81f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg syns også det er vanskelig særlig når jeg opplever å like noen. Det er sjeldent for meg. Dater bare en om gangen selv om vi ikke er avtalt eksklusive eller noe. Når jeg liker noen vil jeg heller finne ut av det en date flere. Men ubehagelig å vite at han kanskje gjør det. Anonymkode: 82cfd...a94
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #15 Skrevet 5. oktober 2023 Når du skriver at dere ikke har møtte noen andre, mener du da at dere kun har møttes hjemme hos en av dere? For da dater dere jo ikke? Å date er å bli kjent med hverandre og bli kjent med vennene til hverandre. Lære hverandre å kjenne i ukjente og kjente omgivelser. Henge med andre sammen, og henge bare alene. Etter 6-8 slike møter der ute vet man hva man føler og bestemmer seg for å fortsette å treffes eller ikke. Da glir man over til å bli kjærester. Anonymkode: ccdf3...8ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå