Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var alltid oss. 
Du var sjalu på meg i alle år, tålte ikke at mannen din nevnte navnet mitt engang. Med god grunn. 

Han hadde det vondt med deg. Det psykiske misbruket ditt, det seksuelle misbruket ditt (jo, det var det det var. Vet at du innerst inne vet det), truslene om å ta barna hvis han dro holdt han tilbake i alle år.
Det var meg han ville ha.  Og jeg ville ha han. Vi har hatt et forhold på si i alle år. Eldste datteren min er hans…

ingen av oss trenger å leve under fysisk og psykisk vold mer. Men det tok 10 år å komme bort fra det. 

Nå er det endelig oss.

Anonymkode: 14e67...150

• Liker 4
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki.

Anonymkode: 75409...304

• Liker 12
Skrevet

Dette er bare totalt teit.

Kos dere.

Anonymkode: c8720...aa0

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes synd på barna deres som må forholde seg til dette rotet.

Anonymkode: 405ff...61e

• Liker 34
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Once a cheater, always a cheater. Kommer aldri til å forstå kvinner som tror de er så magiske at mannen som har vært utro for å bli sammen med de ikke kommer til å gjøre akkurat det samme mot de senere en gang. 🙈

Anonymkode: 287ba...2e2

Dor noe tull 

Anonymkode: c88a7...48f

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det var alltid oss. 
Du var sjalu på meg i alle år, tålte ikke at mannen din nevnte navnet mitt engang. Med god grunn. 

Han hadde det vondt med deg. Det psykiske misbruket ditt, det seksuelle misbruket ditt (jo, det var det det var. Vet at du innerst inne vet det), truslene om å ta barna hvis han dro holdt han tilbake i alle år.
Det var meg han ville ha.  Og jeg ville ha han. Vi har hatt et forhold på si i alle år. Eldste datteren min er hans…

ingen av oss trenger å leve under fysisk og psykisk vold mer. Men det tok 10 år å komme bort fra det. 

Nå er det endelig oss.

Og snart går han videre. 🤣

Anonymkode: edf90...300

• Liker 30
  • Nyttig 5
Skrevet

Dette fant du deg i fra han i ti år?

Anonymkode: 6a2af...de6

• Liker 39
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Høres ut som en grepa kar detta her. 

Anonymkode: 03e70...e60

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå som han har vært gjennom runden én gang vil det gå enda raskere neste gang. Hverdagene kommer snart og da finner han snart neste han kan overbevise om hvor ille stakkars han har det og bedra nye samboeren sin med. Tipper 3-5 år så er det på den igjen. 

Skikkelig medlidenhet med barna som er helt uskyldige ofre her 💔

Anonymkode: 13d36...600

• Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette fant du deg i fra han i ti år?

Det virker som om TS også har fartet litt rundt ettersom bare den eldste datteren er hans. Litt av et par dette.

• Liker 40
  • Nyttig 8
Skrevet

Hvorfor skriver du dette på KG?

Du burde heller sende dette til den personen det gjelder, vilt fremmede mennesker på KG har da ikke noe med dette å gjøre? 

Anonymkode: 2f30d...5ea

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet

Du fremstår som veldig usikker når du poster slikt.

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det virker som om TS også har fartet litt rundt ettersom bare den eldste datteren er hans. Litt av et par dette.

Jeg var også i forhold gjennom disse ti årene. Det er ingen som vet at eldste datter er hans. Bare han og jeg.

Skrevet

Jeg var også i forhold gjennom disse ti årene. Det er ingen som vet at eldste datter er hans. Bare han og jeg.

Du elsket ham altså så utrolig mye at du både hadde sex og fikk barn med en annen mann mens dere var i et forhold? Classy!

Anonymkode: a6227...d55

• Liker 36
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er jo kjempemessig å dele her! Not.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så du har knullet på deg en annen manns unge mens du var i et forhold? Hoi det høres ut som at dere kler hverandre. 

Anonymkode: 093ef...dbc

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du har knullet på deg en annen manns unge mens du var i et forhold? Hoi det høres ut som at dere kler hverandre. 

Anonymkode: 093ef...dbc

Ja, endelig er det oss.

• Hjerte 1
Skrevet

På hvilken måte har du levd under fysisk og psykisk vold?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...