Gå til innhold

Hotwife?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har testet dette? Feks med partnerens venn,? Hvordan startet det i såfall?

Anonymkode: 953e9...387

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du gjøre sånne ting, så hold deg unna venne blemma, og finn dere noen som ingen av dere kjenner. Helst ikke fra samme by engang. 

Bare ett tips, så dere ikke gjør samme. Feil som så mange andre, og vil slippe sjalusi osv. 

Første du burde begynne med, er noen lage samtaler med par er, og hvordan, hvorfor og grenser. 

 

Anonymkode: 79bbe...fe2

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partnerens venn tror jeg er det aller dummeste alternativet. Tror ikke dette kan fungere over tid uansett.

Anonymkode: ad25f...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok defineres i den «kategorien» men det har aldri vært tema med venner eller (felles) bekjente. Det tror jeg er høy risiko. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennplugg skrev (8 timer siden):

Jeg kan nok defineres i den «kategorien» men det har aldri vært tema med venner eller (felles) bekjente. Det tror jeg er høy risiko. 

Jeg ville ha brukt utrykket.. sex er strengt hemmelig, så det bør være noen som er total fremmed. Så fremt man ikke bryr seg å vise sin seksualitet..

Men den blemmen har jeg gått på før. Jeg trodde jeg var "hjemme og alene" på club4 i innherredsveien i trondehelm, de første jeg så var to kjente "pripne" damer fra vår felles bygd. De var ikke så pripne alikevel, det er fremdeles vår hemmelighet🤭

Andre ganger har jeg treft på venners venner nesten uansett hvor jeg går, så jeg bruker facebook for å se om vi har felles venner først✔️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ting gjør man ikke med venner...

Vi tar inn på hotel, inviterer en i 20åra som jeg har sex med :) Er selv 38. Mannen pleier å se på mens han runker seg selv til orgasme.

Anonymkode: b84ca...fe8

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Slike ting gjør man ikke med venner...

Vi tar inn på hotel, inviterer en i 20åra som jeg har sex med :) Er selv 38. Mannen pleier å se på mens han runker seg selv til orgasme.

Anonymkode: b84ca...fe8

Spennende! Hvor ofte gjør dere dette og hvordan inviterer dere mennene sånn helt konkret? Deltar ikke mannen din i det hele tatt?

Anonymkode: 2f884...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Spennende! Hvor ofte gjør dere dette og hvordan inviterer dere mennene sånn helt konkret? Deltar ikke mannen din i det hele tatt?

Anonymkode: 2f884...98b

Går etpar mndr mellom hver gang. Han liker å se på, er det som er opplegget her.

Jeg var skeptisk selv, siden det føltes feil. Men etter å ha prøvd det så blir jeg med når han vil :) 

Anonymkode: b84ca...fe8

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Går etpar mndr mellom hver gang. Han liker å se på, er det som er opplegget her.

Jeg var skeptisk selv, siden det føltes feil. Men etter å ha prøvd det så blir jeg med når han vil :) 

Anonymkode: b84ca...fe8

Hvordan får dere tak i mennene? Alltid noen forskjellige eller?

Anonymkode: 2f884...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at jeg har en switch mann som jeg deler livet med, han er så til de grader alfa og så til de grader beta, eller sagt på en annen måte - elskelig adaptiv. Akkurat som meg. Det er derfor vi er lykkelige, på det 20. året..

Endret av Elaine Marley
  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker at hun flørter og danser med andre. Begge tenner på at andre menn har lyst på henne. Hun har frihet til å gjøre hva hun vil, og kommer til å benytte seg av det når den rette er der. Foreløpig har de enten vært for gamle eller unge 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 14.18):

Noen som har testet dette? Feks med partnerens venn,? Hvordan startet det i såfall?

Anonymkode: 953e9...387

Min kone er vel eggentlig det. Hun har en elskervenn fra jobben som hun har sex med. 

Vi lever nå i ett ekteskap der  hun er 100% sjefen så det ble vel på en måte en utvikling av det. 

Som ektemann eller cuckold må jeg erkjenne at jeg aldri har hatt sterkere lyst og respekt for konen min en etter at hun tok kontroll over sitt sexliv. 

Selvfølgelig har jeg mine stunder med redsel for å miste henne og sjalusi. Men det possetive overgår langt de negative sider. 

I tillegg har jeg ikke problemer med å være submissive til henne da jeg er den ominante i både jobb og min sosiale omgangskrets.

Det hjelper nok også at jeg fikk utløp for mitt behov av å være den dominante i tidligere år.

Det gav selvtillit og tryggheten til å endelig erkjenne at Kvinnen er superior til oss menn. 

Endret av Mountain Man
Utfyllende
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem vil vel ikke at dama skal være ei hotwife, og hva er vel hottere enn å se henne pule en annen?? Blir du provosert og sjokkert av slikt? Nei, du blir insane kåt! På henne, og tilgir straks det er din tur 😁

Anonymkode: 58dc1...c1b

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold nå opp dere menn som syns dette er utfordrende! mannen min er like mye mann selv om han tillater meg å være meg. etter mange år med barn og det som er, har det reddet oss. og jeg har blitt kåt på han igjen.

da har jeg sagt mitt her om den saken 🧚🏻‍♀️

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Tråden er ryddet for avsporinger, nedsettende innlegg, brukerangrep, brukerdebatt, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Sprøtt skrev (På 7.10.2023 den 10.36):

hold nå opp dere menn som syns dette er utfordrende! mannen min er like mye mann selv om han tillater meg å være meg. etter mange år med barn og det som er, har det reddet oss. og jeg har blitt kåt på han igjen.

da har jeg sagt mitt her om den saken 🧚🏻‍♀️

🎯

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøtt skrev (På 7.10.2023 den 10.36):

hold nå opp dere menn som syns dette er utfordrende! mannen min er like mye mann selv om han tillater meg å være meg. etter mange år med barn og det som er, har det reddet oss. og jeg har blitt kåt på han igjen.

da har jeg sagt mitt her om den saken 🧚🏻‍♀️

En virkelig mann ønsker selvsagt en hotwife! 

Anonymkode: 58dc1...c1b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 11.28):

Slike ting gjør man ikke med venner...

Vi tar inn på hotel, inviterer en i 20åra som jeg har sex med :) Er selv 38. Mannen pleier å se på mens han runker seg selv til orgasme.

Anonymkode: b84ca...fe8

Får du utbytte av det eller er det mest for din manns tilfredsstillelse?

Vi har også praktisert denne settingen en del ganger, han pirres veldig av å se meg med svært unge menn, noe jeg også har blitt mer og mer begeistret for. Sjelden han runker seg til orgasme, som oftest tar han over når den unge er ferdig. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 22.11):

En virkelig mann ønsker selvsagt en hotwife! 

Anonymkode: 58dc1...c1b

Dette er kun for sterke menn. Sjalue, usikre idioter bør holde seg unna. 

Anonymkode: b9290...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...