Gjest KristinK Skrevet 14. mars 2002 #1 Del Skrevet 14. mars 2002 I går var vi og skulle finne antrekk til min kjære. (Han ble forøvrig kjempefin, og jeg gleder meg sånn til han skal ha det på seg på dagen vår. Han skal ha kjole og hvitt.) Jeg kikket litt på sko samtidig, ja slør også. Alt tilbehøret til en brud var jo rådyrt! Skoene kostet fra 900 kr og oppover. Synes det er altfor mye å bruke på et par sko som jeg kun skal bruke en dag! Men hva koster sko i bryllupsbutikkene rundt omkring? Var dette en vanlig pris? Med disse stive prisene ender jeg nok opp med å kjøpe sko i en vanlig skobutikk, med mindre prisene var ekstra høye i Drammen. Slør kostet forresten fra 1000 kr og oppover. Synes dette var dyrt også. Dessuten var det samme pris for lange og korte slør. Er dette normale priser? Kikket litt på tiaraer også. De var kjempeflotte, men jeg synes 1000 kr for en tiara er litt drøyt. Jammen meg godt jeg har laget en selv! Men tilbake til skoene...hva er vanlige priser på dette?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 14. mars 2002 #2 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg er ikke sikker, men jeg tror prisen du fikk på 900,- er ganske vanlig. Jeg skal kjøpe sko i en vanlig skobutikk som fører brudekolleksjon. Da kan man få sko fra 399,- til 599,- (tror dette var prisene) Merk deg at det ikke er alle skobutikker som har slike sko. Jeg gikk litt i Oslo og tittet og syntes ikke utvalget var å juble over, men så dukker det plutselig opp noe. Jeg er helt enig med deg. 1000 kroner er mye for et par sko du skal bruke en dag under en (sannsynligvis) fortsig kjole. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 14. mars 2002 #3 Del Skrevet 14. mars 2002 De skoene jeg kjøpte kostet 900,-. Men de er i ekte sateng. Det betyr at jeg kan farge dem sorte etter bryllupet. Dermed vil jeg få et par lekre selskapsko som jeg kan ha i mange år fremover! I så måte syns jeg ikke 900,- "for en dag" var mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 14. mars 2002 #4 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg kjøpte brudesandaler (Modell "Brooke" fra Rainbow Club" til 950,- på Brudekjolen i Oslo. Har kikket litt på sko her i Tønsberg også og der er det fra 599,- for Shades og oppover til +900,-. I skobutikkene her fant jeg sko for 299,- men det er begrenset utvalg og ikke for meg som trenger høye hæler. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #5 Del Skrevet 14. mars 2002 Heisann Jeg var fast bestemt på at jeg i hvertfall ikke skulle betale opp til 1000 kroner for ett par sko - som kun skal være for en dag. Så jeg tok turen innom til Skoringen i Stavanger og fant noen kjempeflotte sko til 399 kroner. Dette var også en brudekolleksjon. Salongen som tilpasser kjolen min syntes de var kjempeflotte og trodde først jeg hadde kjøpt dem i en brudesalong. Så kikk rundt i vanlige skobutikker først - du kan gjøre kupp der 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte Skrevet 14. mars 2002 #6 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg betalte 950,- for mine. Egentlig for dyrt. Men har sett at noen skobutikker i Oslo sentrum fører brudesko. Grensen sko gjør det tror jeg. Og sikkert noen andre også. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbrud Skrevet 14. mars 2002 #7 Del Skrevet 14. mars 2002 Bare et tips: mange av skoene kan farges! Det skal jeg gjøre med mine etter bryllupet, og da spiller prisen mindre rolle synes jeg:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 14. mars 2002 #8 Del Skrevet 14. mars 2002 Selvsagt er det kjakt at sko kan farges, men for meg som nesten aldri bruker pensko synes jeg fortsatt det er mye penger å bruke på sko. Har allerede kikket litt i vanlige skobutikker, og kommer til å handle skoene mine til en billig penge. I påsken skal vi forresten til Bergen, så hvis noen vet om butikker der med godt utvalg hadde det vært flott! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonzo Skrevet 14. mars 2002 #9 Del Skrevet 14. mars 2002 På Skoringen på Torget Vest har de iallefall en type brudesko til kr. 299,- (White, bone) tror også de hadde en type til. På Magnussen på Magasinet hadde de også bryllupsko, og der kostet det vel ca. 450-550. Jeg selv kjøpte skoen på Skoringen og er kjempe fornøyd med de. Syntes at kr. 900,- for et par sko er for drøyt, når bruker man silkesko ellers (uansett farge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 14. mars 2002 #10 Del Skrevet 14. mars 2002 Mine sko skal jeg kjøpe i en brudebutikk i Drammen, 850 skulle de ha for dem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest perle Skrevet 14. mars 2002 #11 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg kjøpte mine sko i samme brudebutikk som jeg kjøpte kjole og slør. Skoene er i sateng, og kostet 549,-. Syns ikke akkurat det var så ille.... Faktisk samme skobutikk som Mette Marit kjøpte skoene sine i Sløret betalte jeg forøvrig 1900,- for. Syns det var rådyrt, men så er sløret nydelig også, da! Stooort, med perler langs kanten, og ssmå blomster av paljetter spretdt utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 14. mars 2002 #12 Del Skrevet 14. mars 2002 perle: hvilken butikk var det? Kjøper gjerne skoene mine i en ordentlig brudebutikk til den prisen! Ellers har jeg kikket en del i Drammen, men problemet med de billige brudeskoene synes jeg er at de ser så veldig simple ut. Dessuten er de så rare i fasongen. Men jeg får fortsette å lete...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 17. mars 2002 #13 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg kjøpte skoene mine i brudesalongen. De kostet 1200,- + 350,- for å farge dem. Fant flotte sko, sitter pent, og ikke noe problem med store størrelser heller. Sløret mitt rekker til gulvet, og kostet 950,-. Tiara kostet 150,- på Glitter, og der har jeg kjøpt smykkene oså.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 juli Skrevet 17. mars 2002 #14 Del Skrevet 17. mars 2002 Tror jeg har vært kjempeheldig - har lett og lett i lang tid uten og finne noen som passet, på grunn av min brede rist. Ville heller ikke bruke 1000,- på sko som var for en dag. Var i Sandefjord i helgen - og der fant jeg et par som passet perfekt - og best av alt - de kostet 299,-. Og jeg som trodde jeg måtte ende opp i joggesko....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 juli Skrevet 17. mars 2002 #15 Del Skrevet 17. mars 2002 Tror jeg har vært kjempeheldig - har lett og lett i lang tid uten og finne noen som passet, på grunn av min brede rist. Ville heller ikke bruke 1000,- på sko som var for en dag. Var i Sandefjord i helgen - og der fant jeg et par som passet perfekt - og best av alt - de kostet 299,-. Og jeg som trodde jeg måtte ende opp i joggesko....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 17. mars 2002 #16 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg kjøpte skoene mine på Skoringen på Krokstadsenteret i Drammen til kr 399. Og de er minst like fine som de brudeskoene de har på Eurosko Og mye bedre å ha på syns nå jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 17. mars 2002 #17 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg kjøpte mine sko på Skoringen i Hamar og har nok vært griseheldig.... Fikk skoa til 29,-! Har kjøpt et par såler som legger ned i skoene, da blir de myke og behagelig på foten til ei som for øvrig har bred fot. Skoa kostet 399,- i utgangspunktet, så det er håp i kjedeforretningene. Og skoa synes nesten ikke under fotsid kjole, da har jeg ikke hjerte til å bruke 898,- på sko fra brudesalongen. Jeg får fint et par til før jeg når den prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 18. mars 2002 #18 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei! Dette forslaget er nok for sent til deg KristinK, men til andre bruder som skal gifte seg senere: Vent (eller vær tidlig ute) med å kjøpe brudesko, for på høsten starter salgene i brudeforretningene. Jeg kjøpte mine sko til 199,- og de kostet opprinnelig litt over 900,-. Ellers er rådet å gå på vanlige skoforretninger, der har de som regel mye billigere sko (men som nevnt mindre utvalg)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #19 Del Skrevet 18. mars 2002 Storstas i Bodø fører Shades sko fra 550-738, Ranneih har også masse billige sko, så hvis en ringer litt rundt kan en spare litt penger. Det gjorde jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest perle Skrevet 18. mars 2002 #20 Del Skrevet 18. mars 2002 Beklager at jeg er litt reig med å svare her... Men skoene kjøpte jeg i Sandefjord. Butikken heter Fru Larsen Brudesalong eller noe sånnt. Lykke til med skokjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå