AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Del Skrevet 1. oktober 2023 En bekjent av meg bruker hijab, og jeg er venn med henne på sosiale medier. Jeg tør ikke spørre henne om det, men lurer av nysgjerrighet. Hun bruker alltid hijab i settinger jeg har møtt henne, men i sosiale medier hender det at hun legger ut selfier av seg selv uten. Jeg antar jo at hun kanskje er mer liberal- det er jo uansett et personlig valg. Eller er det vanlig at man tenker det ikke gjør noe når det er foto og ikke "in real life"? Anonymkode: c1e52...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Del Skrevet 1. oktober 2023 Er du kvinne? Hun legger nokk ut bare sånn at kvinner kan se det hun legger ut. Man kan skjule story og bilder osv fra folk man ikke vil skal se. Så om du ser bildene har hun valgt at du kan se dem. Men det er ikke normalt å poste bilder slik at menn kan se dem. Da er det ikke noe vitts med hijaben, for det har ikke noe å si om du viser deg uten hijab på nett men ikke irl.. det blir bare for dumt. Anonymkode: 66c56...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrie-T Skrevet 1. oktober 2023 #3 Del Skrevet 1. oktober 2023 Er det ikke best å ikke tenke over det, og la henne bestemme over seg selv, selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Del Skrevet 1. oktober 2023 henrie-T skrev (6 minutter siden): Er det ikke best å ikke tenke over det, og la henne bestemme over seg selv, selv? Prøver ts å bestemme over henne? Nei, så da kan du fjerne den stråmannen. Helt greit å lure på dette, ts, jeg vet ikke svaret. Anonymkode: 946b6...acf 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er du kvinne? Hun legger nokk ut bare sånn at kvinner kan se det hun legger ut. Man kan skjule story og bilder osv fra folk man ikke vil skal se. Så om du ser bildene har hun valgt at du kan se dem. Men det er ikke normalt å poste bilder slik at menn kan se dem. Da er det ikke noe vitts med hijaben, for det har ikke noe å si om du viser deg uten hijab på nett men ikke irl.. det blir bare for dumt. Anonymkode: 66c56...284 Ja, jeg er kvinne. Det gir mening det du skriver, er nok en innstilling hun har ja ☺️ TS Anonymkode: c1e52...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Del Skrevet 1. oktober 2023 henrie-T skrev (6 timer siden): Er det ikke best å ikke tenke over det, og la henne bestemme over seg selv, selv? Ja, det er alltid best å ikke tenke over ting man lurer på. Da går verden fremover. Anonymkode: de19c...ca2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mirjia Skrevet 1. oktober 2023 #7 Del Skrevet 1. oktober 2023 "Du, en ting jeg lurer på, fordi jeg har lyst å lære mer om andre tenkemåter enn min egen; jeg har jo sett deg uten hijab på FB, men bare med når vi har møttes. Vil du opplyse meg og fortelle hvorfor? Helt greit om du ikke vil altså, for meg er det bare noe jeg tror jeg kan ha godt av å lære mer om" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå