AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #21 Del Skrevet 2. oktober 2023 Chara skrev (13 timer siden): Kun Isbjørn of sweeden her! Et helt hode foran alle andre merker. Synes jeg! 😊 Enig i dette, aller beste dressen men liker ikke den til de minste pga den er litt stiv Anonymkode: 2e445...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #22 Del Skrevet 2. oktober 2023 solsolsol skrev (10 timer siden): Hæ? Hvilke dresser har du prøvd? Isbjørn finnes ikke stive. Jo i aller høyeste grad Anonymkode: 2e445...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #23 Del Skrevet 2. oktober 2023 12 hours ago, solsolsol said: Hæ? Hvilke dresser har du prøvd? Isbjørn finnes ikke stive. Jo de er veldig stive. Wheat er mindre stive men noe tunge. Foretrekker Reima. Anonymkode: e6187...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #24 Del Skrevet 1. november 2023 Chara skrev (På 1.10.2023 den 19.50): Kun Isbjørn of sweeden her! Et helt hode foran alle andre merker. Synes jeg! 😊 Hva er bedre med den enn andre dresser? Anonymkode: 095f7...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #25 Del Skrevet 1. november 2023 Lorieen skrev (På 1.10.2023 den 13.44): Isbjörn of Sweden og Didrikssons er veldig gode! Jeg er glad i Reima, men de to ovennevnte gjør det bedre på tester. Til store eller små barn? Har en på to neste uke, og vi ser på didriksons. Hun har akkurat begynt med størrelse 92, og ser at dressen vi ser på kommer i størrelse "90" og "100", så usikker på størrelser. Så leser jeg at mange mener de bare passer til store barn, så blir usikker på hele dressen. Anonymkode: 2b49c...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #26 Del Skrevet 1. november 2023 Har prøv litt merker til mine (som nå er ungdom) Etter å ha kjøpt KapAhl sin ble jeg værende der. Komforten, slitestyrke og pris kunne ikke konkurrere med noen andre. Anonymkode: b3c11...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 1. november 2023 #27 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Bergans, Didrikssons og Kaxs (KappAhl) er like bra/bedre enn Reima. Reima-hysteri…🙄 Endret 1. november 2023 av missLynch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #28 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har prøv litt merker til mine (som nå er ungdom) Etter å ha kjøpt KapAhl sin ble jeg værende der. Komforten, slitestyrke og pris kunne ikke konkurrere med noen andre. Anonymkode: b3c11...517 missLynch skrev (1 time siden): Bergans, Didrikssons og Kaxs (KappAhl) er like bra/bedre enn Reima. Reima-hysteri…🙄 Men er ikke kaxs sin veldig stiv da? Vill heller ha en myk og bytte ut den når den er slitt, enn å ha en mest mulig slitesterk for enhver pris. Anonymkode: 095f7...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 1. november 2023 #29 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Til store eller små barn? Har en på to neste uke, og vi ser på didriksons. Hun har akkurat begynt med størrelse 92, og ser at dressen vi ser på kommer i størrelse "90" og "100", så usikker på størrelser. Så leser jeg at mange mener de bare passer til store barn, så blir usikker på hele dressen. Anonymkode: 2b49c...27e Jeg liker Reimadresser best til de minste, og Isbjörn og Didrikssons fra 4 år og opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #30 Del Skrevet 1. november 2023 missLynch skrev (1 time siden): Bergans, Didrikssons og Kaxs (KappAhl) er like bra/bedre enn Reima. Reima-hysteri…🙄 Ikke er det oppgitt hvor mye kaxs sin puster heller. Anonymkode: 095f7...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #31 Del Skrevet 1. november 2023 Polarn o Pyret og Bergans Lilletind. Bergansdressen passer spesielt godt til lange, smale barn. Anonymkode: 54d11...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #32 Del Skrevet 1. november 2023 Liker skogstad. Anonymkode: 855b4...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #33 Del Skrevet 1. november 2023 Wheat virker som de er litt korte i overkroppen og litt lange i beina, men de er romslige og ikke så stive, så god plass til klær under som er forenelig med vinter og lag på lag. Har gått for denne i år til eldste. I to år har vi brukt Bruse. Den fikk vi ekstremt gode tilbakemeldinger på fra barnehagen. De hadde ikke sett mye til denne før. Superdeilig foring, skikkelig varm og god bevegelsesfrihet. Fikk liten rift på beinet andre sesongen, noe som for meg er helt utrolig med en gutt som bare kan se på et gjerde så revner t-skjorta og shortsen. Ellers slitesterk og utrolig fin. Men den tok en hel natt å tørke, så var viktig å henge fort opp, pga foret. Har en Vikafjell til minsten på 1 1/2, snart 2 år, den er ikke så klumpete, minner om bruse sin dress, bare mindre tung og skikkelig babyaktig. Masse plass til å bevege seg og til bleierumpe uten at ungen forsvinner i den. Han hadde didriksson tidligere, men den passer bedre til en lang og tynn baby. Da var reimadressen bedre. Men det var liksom ikke noe mellomting der. Reima var for pløsete og bred, og didriksson var for stiv og trang og for lang 🙈 Godt fornøyd med mine valg. Anonymkode: 709b8...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #34 Del Skrevet 1. november 2023 Isbjörn toddler til de minste. PoP og Isbjörn vinterdresser fra 2 år og opp. Har gått i arv til 3 barn her, fortsatt like gode og slitesterke. Reima Stavanger ble hull i første sesong. Anonymkode: 7483e...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #35 Del Skrevet 2. november 2023 Det kommer veldig an på fasongen på barnet ditt da dressene har veldig ulik fasong. Men om barnet er 0-3 år så unngå for all del snøstopper i ermene, det er et herk å få votter gjennom når barna ikke samarbeider.. Anonymkode: aad3a...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå