Gå til innhold

Hvilken vinterdress er nest best? Altså etter Reima?😅

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at mange kommer til å skrive reima, spesielt til de minste, så hvilken dress mener dere er nest beste?😊

Anonymkode: 095f7...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Absolutt ikke reima :)

wheat, reflex

Anonymkode: 2e445...793

Oi okey, hvorfor er de bedre?😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbjörn of Sweden og Didrikssons er veldig gode! Jeg er glad i Reima, men de to ovennevnte gjør det bedre på tester.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (1 time siden):

Isbjörn of Sweden og Didrikssons er veldig gode! Jeg er glad i Reima, men de to ovennevnte gjør det bedre på tester.

Enig. Isbjørn vinner som regel testene.

Min erfaring er at isbjørn har bedre passform, og er litt mer slitesterk enn didriksons. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reima får hull veldig fort hos oss, samme med stormberg. Men det positive med de dressene er at de tørker fort etter vask og de er ikke stive og tunge. Det går sikkert hånd i hånd det. Fordi dressene fra Kaxs er stivere, bruker lengre tid å tørke, men de værer også lengre, det blir ikke så fort hull på klærne.

Anonymkode: 9ec5d...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Reima får hull veldig fort hos oss, samme med stormberg. Men det positive med de dressene er at de tørker fort etter vask og de er ikke stive og tunge. Det går sikkert hånd i hånd det. Fordi dressene fra Kaxs er stivere, bruker lengre tid å tørke, men de værer også lengre, det blir ikke så fort hull på klærne.

Anonymkode: 9ec5d...63e

Hvilken fra reima har du prøvd? Jeg så på en her om dagen, men den var stivere enn feks reflex og gullkorn sine. Husker ikke hvilken jeg så på, var nok en beregnet for større barn ikke de minste. Virket slitesterk og godt vannavvisende da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Wheat har bra yttertøy! Vinterjakkene er i alle fall veldig gode og varme og alle barna mine har vært fornøyd med dem. Man merker med en gang at det er god kvalitet. Skalldressen har vi også vært fornøyd med.

Anonymkode: 1f178...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattnakken har fått veldig gode vinterdresser.

Anonymkode: 9b55e...f05

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsolsol skrev (1 time siden):

Min erfaring er at isbjørn har bedre passform, og er litt mer slitesterk enn didriksons. 

Signerer denne. Har sverget til isbjörn og Sweden i alle år jeg har hatt småbarn. Det er den beste dressen.

Anonymkode: eee13...dea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsolsol skrev (4 timer siden):

Hvordan er isbjørn i størrelse? Stor som alle andre dresser?

Anonymkode: 3ec33...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbjørn og didrikson er alt for stive til de minste. Reima gotland, gullkorn, wheat er bedre, må ha bevegelighet. 

Anonymkode: d5350...069

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke vært særlig fornøyd med de reima dressene vi har prøvd. Blir fort hull og fort våte. Reflex bardu derimot har vi sverget til etter  i testet reima, og den har vi flere dresser av i forskjellige størrelse. De minste er brukt av 3 barn og er like fine. 

Anonymkode: 9599a...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de yngste er reima tec min favoritt, men reflex på en god andreplass.  Synes wheat, kax,  isbjørn of sweeden er for tunge og stive. Til eldre bhg barn,  er jeg også glad i reima, med bergans på en god andreplass.  Jobber I bhg og de testene stemmer ofte ikke. En dress kan få topp score på passform, men er umulig å få over støvlene pga stramme strikker eller topp på slitestyrke, men likevel ha hull på knærne etter to uker.

Anonymkode: f738b...23e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Isbjørn og didrikson er alt for stive til de minste. Reima gotland, gullkorn, wheat er bedre, må ha bevegelighet. 

Anonymkode: d5350...069

Hæ? Hvilke dresser har du prøvd? Isbjørn finnes ikke stive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dresser passer bra til lange og slanke 1-åringer? 

Anonymkode: ea232...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...