AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Del Skrevet 1. oktober 2023 Vet at mange kommer til å skrive reima, spesielt til de minste, så hvilken dress mener dere er nest beste?😊 Anonymkode: 095f7...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Del Skrevet 1. oktober 2023 Absolutt ikke reima wheat, reflex Anonymkode: 2e445...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Absolutt ikke reima wheat, reflex Anonymkode: 2e445...793 Oi okey, hvorfor er de bedre?😃 Anonymkode: 095f7...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 1. oktober 2023 #4 Del Skrevet 1. oktober 2023 Isbjörn of Sweden og Didrikssons er veldig gode! Jeg er glad i Reima, men de to ovennevnte gjør det bedre på tester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 1. oktober 2023 #5 Del Skrevet 1. oktober 2023 Lorieen skrev (1 time siden): Isbjörn of Sweden og Didrikssons er veldig gode! Jeg er glad i Reima, men de to ovennevnte gjør det bedre på tester. Enig. Isbjørn vinner som regel testene. Min erfaring er at isbjørn har bedre passform, og er litt mer slitesterk enn didriksons. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Del Skrevet 1. oktober 2023 Reima får hull veldig fort hos oss, samme med stormberg. Men det positive med de dressene er at de tørker fort etter vask og de er ikke stive og tunge. Det går sikkert hånd i hånd det. Fordi dressene fra Kaxs er stivere, bruker lengre tid å tørke, men de værer også lengre, det blir ikke så fort hull på klærne. Anonymkode: 9ec5d...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Reima får hull veldig fort hos oss, samme med stormberg. Men det positive med de dressene er at de tørker fort etter vask og de er ikke stive og tunge. Det går sikkert hånd i hånd det. Fordi dressene fra Kaxs er stivere, bruker lengre tid å tørke, men de værer også lengre, det blir ikke så fort hull på klærne. Anonymkode: 9ec5d...63e Hvilken fra reima har du prøvd? Jeg så på en her om dagen, men den var stivere enn feks reflex og gullkorn sine. Husker ikke hvilken jeg så på, var nok en beregnet for større barn ikke de minste. Virket slitesterk og godt vannavvisende da. Anonymkode: 095f7...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jeg synes Wheat har bra yttertøy! Vinterjakkene er i alle fall veldig gode og varme og alle barna mine har vært fornøyd med dem. Man merker med en gang at det er god kvalitet. Skalldressen har vi også vært fornøyd med. Anonymkode: 1f178...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Del Skrevet 1. oktober 2023 Kattnakken har fått veldig gode vinterdresser. Anonymkode: 9b55e...f05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Del Skrevet 1. oktober 2023 solsolsol skrev (1 time siden): Enig. Isbjørn vinner som regel testene. Min erfaring er at isbjørn har bedre passform, og er litt mer slitesterk enn didriksons. Signerer denne. Har sverget til isbjörn og Sweden i alle år jeg har hatt småbarn. Det er den beste dressen. Anonymkode: eee13...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Del Skrevet 1. oktober 2023 solsolsol skrev (4 timer siden): Enig. Isbjørn vinner som regel testene. Min erfaring er at isbjørn har bedre passform, og er litt mer slitesterk enn didriksons. Hvordan er isbjørn i størrelse? Stor som alle andre dresser? Anonymkode: 3ec33...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Del Skrevet 1. oktober 2023 Isbjørn og didrikson er alt for stive til de minste. Reima gotland, gullkorn, wheat er bedre, må ha bevegelighet. Anonymkode: d5350...069 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chara Skrevet 1. oktober 2023 #13 Del Skrevet 1. oktober 2023 Kun Isbjørn of sweeden her! Et helt hode foran alle andre merker. Synes jeg! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Del Skrevet 1. oktober 2023 Bergans dresser er gode synes jeg☺️ Anonymkode: d2873...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #15 Del Skrevet 1. oktober 2023 Vi har ikke vært særlig fornøyd med de reima dressene vi har prøvd. Blir fort hull og fort våte. Reflex bardu derimot har vi sverget til etter i testet reima, og den har vi flere dresser av i forskjellige størrelse. De minste er brukt av 3 barn og er like fine. Anonymkode: 9599a...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #16 Del Skrevet 1. oktober 2023 Til de yngste er reima tec min favoritt, men reflex på en god andreplass. Synes wheat, kax, isbjørn of sweeden er for tunge og stive. Til eldre bhg barn, er jeg også glad i reima, med bergans på en god andreplass. Jobber I bhg og de testene stemmer ofte ikke. En dress kan få topp score på passform, men er umulig å få over støvlene pga stramme strikker eller topp på slitestyrke, men likevel ha hull på knærne etter to uker. Anonymkode: f738b...23e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbk Skrevet 1. oktober 2023 #17 Del Skrevet 1. oktober 2023 Vi bruker kun Polarn O Pyret. P.O.P tror jeg den heter. Fantastiske dresser😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 1. oktober 2023 #18 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Isbjørn og didrikson er alt for stive til de minste. Reima gotland, gullkorn, wheat er bedre, må ha bevegelighet. Anonymkode: d5350...069 Hæ? Hvilke dresser har du prøvd? Isbjørn finnes ikke stive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #19 Del Skrevet 2. oktober 2023 Bergans og Wheat Anonymkode: 37962...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #20 Del Skrevet 2. oktober 2023 Hvilke dresser passer bra til lange og slanke 1-åringer? Anonymkode: ea232...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå