Rødstrupa Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Er lei av å se alle drittposene som eierne setter fra seg her og der i naturen. Vær snill å ta de med seg. Ikke noe hyggelig for oss andre å være vitne til. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Noen hundeeiere er så forbanna late. Rart de klarer å gå tur med hunden sin Anonymkode: 24563...67a 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Her hvor jeg bor så er det en eller flere hundeeiere som plukker opp dritten i en pose og legger posen oppå lokket på søppelbøttene. Dette har blitt gjort i årevis. Aner ikke hva tanken bak er, men hvis de ønsker.å gjøre hundeeiere enda mer upopulære, så lykkes de bra. Anonymkode: 8f03d...c9f 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Godbiter i en lomme, bæsjeposer (med og uten bæsj) i den andre. Kastes i første offentlige søppeldunk, hvis de ikke glemmes en dag eller to og stinker ned gangen. Det skjer også. Går jeg i skausen så vipper jeg eventuell dritt bort fra stien med en pinne. Anonymkode: 5a73f...11b 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg er helt enig, ts! Som eks-hundeeier så skulle jeg ønske at det i tillegg blir satt opp flere søppeldunker på offentlige turstier og områder. Ikke bare for hundeeiernes bæsjeposer, men for sjokoladepapir og smågodtposer, tomme drikkebegre, epleskrotter og bananskall, brukt snus og sigarettsneiper etc. Hundedritt er utrivelig, men det er det mye annet avfall som også er. Noen griser vil uansett kaste ting på bakken, men slipper man å bære med seg dritten/avfallet på hele turen hjelper nok det godt på for mange. Anonymkode: 53f4a...53a 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Rødstrupa skrev (1 time siden): Vær snill å ta de med seg. Ikke noe hyggelig for oss andre å være vitne til. Er det virkelig så uhyggelig å være vitne til en bæsjepose? Jeg er en av disse som av og til setter fra meg en bæsjepose. Men jeg tar den i så fall med meg på returen. Anonymkode: b02b8...409 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 Irriterer meg langt mer med disse hestene som driter midt i turløyper, og synes det er rart at hunder er omtrent det eneste dyret som kan klare å irritere mennesker med bæsjen sin. Anonymkode: e6f98...d9f 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Og så er det slike folk som noen i nærheten av der jeg bor. De har laget et treskild som står ved innkjørselen til eiendommen sin, innbrent tekst og bilde av en blid hund - og en beholder som alltid er full av hundeposer. Oppmodningen er "Plukk opp etter hunden din! Har du glemt pose kan du alltid ta en her. Kast den helst i egen søppel, men bor du langt unna, velg heller vår restavfallsdunk enn å ikke ta opp etter hunden". Anonymkode: 6122f...ad1 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 15.21): Er det virkelig så uhyggelig å være vitne til en bæsjepose? Jeg er en av disse som av og til setter fra meg en bæsjepose. Men jeg tar den i så fall med meg på returen. Anonymkode: b02b8...409 Å for alle som går forbi så ser det ut som at enda en lat hundeeier bare har satt den fra seg. Anonymkode: 24563...67a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å for alle som går forbi så ser det ut som at enda en lat hundeeier bare har satt den fra seg. Anonymkode: 24563...67a Derfor gjemmer jeg den, og plukker den opp på tilbaketuren. Dette har bare skjedd et par ganger der jeg skulle gå langt, men ikke hadde sekk med meg, og det fristet ikke å gå med en hundepose i hånden i flere timer. Anonymkode: 43531...eb0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå