Gå til innhold

Gamle uåpnede ølflasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe som noen kan være interessert i ?  Er det noen som samler på slik? Eller skal jeg bare kaste det?  Hva ville du gjort?

Anonymkode: 4789f...df7

Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er dette noe som noen kan være interessert i ?  Er det noen som samler på slik? Eller skal jeg bare kaste det?  Hva ville du gjort?

Om de er fra dette århundret så ville jeg bare ha tømt ut ølet og kastet flasken i dunken for glassemballasje. Ellers kan du prøve å gi dem bort eller selge. Folk samler jo på mye rart.

Skrevet

Det kommer nok an på både alder, og merke.

Jeg har ølflaske fra ett nedlagt bryggeri, det er noe som potensielt kan være verdt litt for andre som likte det bryggeriet veldig godt.

En ti år gammel flaske med tuborg er neppe verdt noe som helst, men en 50+ år gammel flaske fra gamle schous bryggeri vil man nok kunne få en del for.

Anonymkode: ffd7f...571

Skrevet

Det er ringnes pilsener og Frydenlund flasker, store og små. Vurderte å helle ut, men tenkte om noen vil ha sånn..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ringnes pilsener og Frydenlund flasker, store og små. Vurderte å helle ut, men tenkte om noen vil ha sånn..

Da bør dem nok være veldig gammel for at det skal være verdt noe. Eller så ny at de fortsatt kan drikkes.

Hvilken utløpsdato har de?

Anonymkode: ffd7f...571

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken utløpsdato har de?

har ikke sjekket. men tror jeg ender opp med at jeg bare heller ut innholdet og gjenvinner flaskene, like greit. De er fra tidlig 80 tall tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...