Gå til innhold

Jeg er ingen ekstremistisk miljøverner, men jeg sliter med å forstå hvorfor vi tillater fjorddeponi i førdefjorden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at miljøvern og klima har tatt over etter naturvern. Det erxskkurat som lm naturvern ikke er viktig for noen lengre. 

Det har skjedd så raskt, jeg trodde ikke det kom til å skje her i landet, men naturen ser ut for meg til å raseres i rekord fart, og jeg snakker ikke bare om vindparkene som kommer på både land og i sjø. Utbyggingen er enorme, ig naturen forsvinner. 

Når man er ute på fjorden og ser seg omkring, det er utbygginger, hus og hytter, terrasseblokker, fiskeoppdrett, vindparker over alt. Det samme gjelder i fjellheimen. 

Ingen bryr seg om dumping av stein i ein fjord, ingen bryr seg om utrydningstruede arter, folk vil havøkonomisk gevinst til å brukes til å rasere enda mer natur.

Det veste bildet på at ingrn bryr seg om naturen, er at kvikksølv ubåten enda ikke er blitt hevet, men ligger der som en tikkende bombe. 

• Liker 5
Gjest Refreng
Skrevet

Faktsik.no lister opp mange grunner til å ikke tillate det. Slutter artikkelen med mer eller mindre "det går sikkert fint". Ikke partisk i det hele tatt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...