AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Dette har vart i alle 25 årene vi har vært sammen. Et kjipt mønster hvor han har lyst hele tiden og er ALLTID klar og jeg trekker meg mer tilbake for hver gang han får de "utbruddene" hvor han skal fortelle alt som er galt med meg. Ikke så kult å ha sex med en som har kalt deg de verste tingene. Det sitter i kroppen lenge selv om han gjør alt det beste for meg etterpå. Det kommer en periode hvor han oppvarter meg på alle måter og bygger seg opp en forhåpning til sex. Hovedsakelig om helgene. Når det ikke innfris blir han skuffet over meg som ikke leverer. Det viser han godt både i ord og handling. Sier jeg er en byrde, en kjerring, han har kastet bort livet sitt og mye mer. Til tross for dette har vi allikevel sex 1-3 ganger i måneden nå. Tidligere var det oftere. Han leverer på sexdelen, jeg er fornøyd og det kunne vært oftere om han ikke hadde disse sinnesutbruddene når han får avslag etter lang tid uten. Det får meg til å føle på et press, og tilnærmingene hans blir på en måte truende. I det siste har jeg fått tørr hud nedentil som gjør det smertefullt. Han mener det er en unnskyldning. Han lurer på hvorfor jeg ikke har lyst mer, og mener "jeg alltid har vært sånn". Jeg sover også på et annet rom nå fordi jeg jobber natt og trenger å få være i fred. Han er på meg hele tiden hvis det er en stund siden sist, vekker meg om nettene osv. Dette som kunne vært fint er blitt et stygt mønster, et mareritt i forholdet. Er det noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 2fcf6...944 1
Fioljenta Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Det der høres ikke godt ut for noen av dere. Min mann blir litt nedfor dersom det går en stund uten sex, men han har aldri kalt meg stygge ting. Hadde han gjort det, ville vi sannsynligvis hatt mindre sex. Jeg synes ikke du skal finne deg i dette og det høres ut som han er ganske fortvilet han også. Kan du ta det opp med ham på en godværsdag? Kanskje prate mens dere går en tur (da virker det ofte mer ufarlig enn når man sitter hjemme i sofaen). Og, helt ærlig, jeg synes dere skal søke profesjonell hjelp. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Det der er overgrep. Atter ett bevis på at menn er verdens største samfunnsproblem. Anonymkode: a5d18...211 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Hvorfor. finner du deg i denne mishandlingen??? Løp!!!! Anonymkode: b823e...a53 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Høres jo ikke bra ut. Har det vært en balanse i hvem som har tatt initiativ til sex tidligere, eller har det vært hans oppgave? Anonymkode: a74dc...45b
Even Tuell Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Dette handler ikke om sex. Det handler om en partner som er et forbanna rasshøl og en potensiell risiko for deg. Skaff deg et sted å bo eller allier deg med venner. Endre passord og tilganger på kontoer og kort. En dag han er borte, ta med deg de viktigste tingene dine (inklusive BankID-brikka) og flytt ut. ... såå slår du opp. Og aldri møt han alene igjen. Få hjelp av venner til å ta med resten av tingene dine. Sånne sinneutbrudd kan fort føre til mer... ikke bli det neste oppslaget i VG 😕 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 — og han liksom blir sprø når du avviser han med rolig stemme og velbegrunnet grunn du ikke har lyst der og då eller avviser du med forakt og sjikanering om at han er en egoist som kun tenker på seg selv og PIKKEN sin? Er du ellers engasjert i sexlivet deres eller gjør du det kun for å ”møte” han og for husfreden? 1 - 3 ganger i måneden er i katagorien dødt forhold seksuelt og dette ser ikke bra ut i lengden. Anonymkode: 81799...78f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 Even Tuell skrev (16 timer siden): Dette handler ikke om sex. Det handler om en partner som er et forbanna rasshøl og en potensiell risiko for deg. Skaff deg et sted å bo eller allier deg med venner. Endre passord og tilganger på kontoer og kort. En dag han er borte, ta med deg de viktigste tingene dine (inklusive BankID-brikka) og flytt ut. ... såå slår du opp. Og aldri møt han alene igjen. Få hjelp av venner til å ta med resten av tingene dine. Sånne sinneutbrudd kan fort føre til mer... ikke bli det neste oppslaget i VG 😕 Det var aldeles… 🫠 Anonymkode: 81799...78f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 11.47): . Er det noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 2fcf6...944 Forhåpentligvis ikke. Forholdet ditt høres ut som et mareritt😕 Anonymkode: 6a44c...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Skrevet 3. oktober 2023 Huff, dette er ikke bra, og slik kan det ikke fortsette. Jeg blir bare sur, deppa, trist, lei meg når det går lenge mellom hver gang man har sex. Trekker meg unna.. Hadde jeg blitt sint og fysisk og verbal er det ett enda dårligere måte å takle det på. Men kjenner igjen alle oppgavene som må være gjort for at det «skal bli noe», og at det «må vartes opp». Alt er koselig, og så saboterer hun «høydepunktet» gjør bare at jeg synker ned i depresjon og selvfølelse. Men aldri sint og verbal! Men jeg har jo innsett at forholdet blir like bra med noen andre. Bedre å leve alene, enn med noen som holder man nede. m40+ Anonymkode: a1515...9fe
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #11 Skrevet 3. oktober 2023 On 10/1/2023 at 4:11 PM, AnonymBruker said: Det der er overgrep. Atter ett bevis på at menn er verdens største samfunnsproblem. Anonymkode: a5d18...211 Kvinner gjør også ofte sånn, opplevde det flere ganger med flere partnere. Anonymkode: 85b00...343
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #12 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 11.47): Dette har vart i alle 25 årene vi har vært sammen. Et kjipt mønster hvor han har lyst hele tiden og er ALLTID klar og jeg trekker meg mer tilbake for hver gang han får de "utbruddene" hvor han skal fortelle alt som er galt med meg. Ikke så kult å ha sex med en som har kalt deg de verste tingene. Det sitter i kroppen lenge selv om han gjør alt det beste for meg etterpå. Det kommer en periode hvor han oppvarter meg på alle måter og bygger seg opp en forhåpning til sex. Hovedsakelig om helgene. Når det ikke innfris blir han skuffet over meg som ikke leverer. Det viser han godt både i ord og handling. Sier jeg er en byrde, en kjerring, han har kastet bort livet sitt og mye mer. Til tross for dette har vi allikevel sex 1-3 ganger i måneden nå. Tidligere var det oftere. Han leverer på sexdelen, jeg er fornøyd og det kunne vært oftere om han ikke hadde disse sinnesutbruddene når han får avslag etter lang tid uten. Det får meg til å føle på et press, og tilnærmingene hans blir på en måte truende. I det siste har jeg fått tørr hud nedentil som gjør det smertefullt. Han mener det er en unnskyldning. Han lurer på hvorfor jeg ikke har lyst mer, og mener "jeg alltid har vært sånn". Jeg sover også på et annet rom nå fordi jeg jobber natt og trenger å få være i fred. Han er på meg hele tiden hvis det er en stund siden sist, vekker meg om nettene osv. Dette som kunne vært fint er blitt et stygt mønster, et mareritt i forholdet. Er det noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 2fcf6...944 Flytt for deg selv!!!! Anonymkode: bf8e2...404 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #13 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Huff, dette er ikke bra, og slik kan det ikke fortsette. Jeg blir bare sur, deppa, trist, lei meg når det går lenge mellom hver gang man har sex. Trekker meg unna.. Hadde jeg blitt sint og fysisk og verbal er det ett enda dårligere måte å takle det på. Men kjenner igjen alle oppgavene som må være gjort for at det «skal bli noe», og at det «må vartes opp». Alt er koselig, og så saboterer hun «høydepunktet» gjør bare at jeg synker ned i depresjon og selvfølelse. Men aldri sint og verbal! Men jeg har jo innsett at forholdet blir like bra med noen andre. Bedre å leve alene, enn med noen som holder man nede. m40+ Anonymkode: a1515...9fe Du vet ikke mye om kvinner hvis du tror du gjør alt riktig for å få sex. For bare det at du har den holdningen gjør at det blir mindre sex på deg. 😅 Kvinner ønsker seg en partner som man kan dele alt av oppgaver med, men som ikke står og vifter med pikken når oppvasken er tatt og forventer sex fordi han har "hjulpet" henne med husarbeidet. Vi ønsker oss en partner som ikke er som en hundevalp som forventer belønning i form av å utnytte kroppen vår. Vi tenner på menn som bidrar fordi han forstår at halvparten av hus og hjem er hans ansvar som voksen i en husholdning... TS, du er i et skadelig forhold, kom deg vekk! Anonymkode: 24dd3...1ad 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #14 Skrevet 3. oktober 2023 1-3 mnd er jo veldig lite 😕 min mann vil ha sex daglig og kan bli sint hvis det går flere dager i mellom… men 1-3 ganger i måneden høres jo altfor lite for mannen din. flytt for deg selv og ta vare på deg selv du ❤️ Anonymkode: d4fa8...31f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #15 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1-3 mnd er jo veldig lite 😕 min mann vil ha sex daglig og kan bli sint hvis det går flere dager i mellom… men 1-3 ganger i måneden høres jo altfor lite for mannen din. flytt for deg selv og ta vare på deg selv du ❤️ Anonymkode: d4fa8...31f TS: Det startet slik med meg også, bare ikke daglig. Småsur hvis det ikke ble noe når han var kåt. Så sluttet han med det, er nå stort sett bare vennlig og snill og gjør alt for meg i hverdagen! Men grumset blir allikevel oppsamlet til en svær utblåsning 1-2 ganger i måneden. Alltid er sex det underliggende. Og temaet er at jeg ikke er mye verdt! Synd at sexlivet skal reduseres til dette. At han teller på fingrene og underdriver for å forsterke poenget om at vi "aldri har sex" og "at noe er galt med meg", så det føles som en plikt. Som å ta oppvasken. Men jeg har aldri akseptert dette og har kun sex når jeg selv har lyst og føler meg "trygg". Det skjer etter en lengre periode med hyggelig samvær uten krav eller surskap. Da slapper jeg av og kan kjenne på gode følelser ovenfor ham. Men for hver utblåsning tar det stadig lenger tid før jeg klarer å riste det av meg. Når han har vært ufin og sagt stygge ting til meg som sårer meg, hvordan kan han tro at jeg skal "ha lyst på ham". At jeg skal spre beina så han får presse pikken inni meg i tillegg. Hvorfor tror noen at vi vil det? Eller at en blomsterbukett gjør at vi bare glemmer. Det skal mye mer til, og for hvert stygge ord i kurven tar det lenger tid. Anonymkode: 2fcf6...944 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #16 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS: Det startet slik med meg også, bare ikke daglig. Småsur hvis det ikke ble noe når han var kåt. Så sluttet han med det, er nå stort sett bare vennlig og snill og gjør alt for meg i hverdagen! Men grumset blir allikevel oppsamlet til en svær utblåsning 1-2 ganger i måneden. Alltid er sex det underliggende. Og temaet er at jeg ikke er mye verdt! Synd at sexlivet skal reduseres til dette. At han teller på fingrene og underdriver for å forsterke poenget om at vi "aldri har sex" og "at noe er galt med meg", så det føles som en plikt. Som å ta oppvasken. Men jeg har aldri akseptert dette og har kun sex når jeg selv har lyst og føler meg "trygg". Det skjer etter en lengre periode med hyggelig samvær uten krav eller surskap. Da slapper jeg av og kan kjenne på gode følelser ovenfor ham. Men for hver utblåsning tar det stadig lenger tid før jeg klarer å riste det av meg. Når han har vært ufin og sagt stygge ting til meg som sårer meg, hvordan kan han tro at jeg skal "ha lyst på ham". At jeg skal spre beina så han får presse pikken inni meg i tillegg. Hvorfor tror noen at vi vil det? Eller at en blomsterbukett gjør at vi bare glemmer. Det skal mye mer til, og for hvert stygge ord i kurven tar det lenger tid. Anonymkode: 2fcf6...944 Hvis du vil mere sex, hva er problemet? Anonymkode: 81799...78f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #17 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 11.47): Dette har vart i alle 25 årene vi har vært sammen. Et kjipt mønster hvor han har lyst hele tiden og er ALLTID klar og jeg trekker meg mer tilbake for hver gang han får de "utbruddene" hvor han skal fortelle alt som er galt med meg. Ikke så kult å ha sex med en som har kalt deg de verste tingene. Det sitter i kroppen lenge selv om han gjør alt det beste for meg etterpå. Det kommer en periode hvor han oppvarter meg på alle måter og bygger seg opp en forhåpning til sex. Hovedsakelig om helgene. Når det ikke innfris blir han skuffet over meg som ikke leverer. Det viser han godt både i ord og handling. Sier jeg er en byrde, en kjerring, han har kastet bort livet sitt og mye mer. Til tross for dette har vi allikevel sex 1-3 ganger i måneden nå. Tidligere var det oftere. Han leverer på sexdelen, jeg er fornøyd og det kunne vært oftere om han ikke hadde disse sinnesutbruddene når han får avslag etter lang tid uten. Det får meg til å føle på et press, og tilnærmingene hans blir på en måte truende. I det siste har jeg fått tørr hud nedentil som gjør det smertefullt. Han mener det er en unnskyldning. Han lurer på hvorfor jeg ikke har lyst mer, og mener "jeg alltid har vært sånn". Jeg sover også på et annet rom nå fordi jeg jobber natt og trenger å få være i fred. Han er på meg hele tiden hvis det er en stund siden sist, vekker meg om nettene osv. Dette som kunne vært fint er blitt et stygt mønster, et mareritt i forholdet. Er det noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 2fcf6...944 At 20 min sex skal bety så mye for menn. Helt uforståelig at man må oppføre seg som en sutrete 3 åring er totalt uforståelig for meg som kvinne. Det der ødelegger all sex lyst. Anonymkode: 2dd5e...3de 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #18 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At 20 min sex skal bety så mye for menn. Helt uforståelig at man må oppføre seg som en sutrete 3 åring er totalt uforståelig for meg som kvinne. Det der ødelegger all sex lyst. Anonymkode: 2dd5e...3de Det handler om å forstå. Anonymkode: 6448a...82c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #19 Skrevet 3. oktober 2023 Avslutt forholdet. Ingen av dere har det godt. Jeg er kvinne og hadde aldri tolerert ett forhol med sex 1-3 ganger i mnd. Jeg ser overhodet ikke poenget med forhold når man har så lite sex. Jeg hadde ikke presset meg på den andre, men hadde gått eller vært utro. Anonymkode: bec75...daf
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #20 Skrevet 3. oktober 2023 Skjønner ikke at du har holdt ut i 25 år… jeg holdt ut i 10 år før jeg flyttet med barna.. hva får deg til å bli? Anonymkode: d4fa8...31f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå