exictence Skrevet 1. oktober 2023 #1 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jeg har bare litt i en vinduskarm jeg skal male, og jeg harlitt hvit utendørs maling. Er det ok å bruke denne inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heltvanligmann Skrevet 3. oktober 2023 #2 Del Skrevet 3. oktober 2023 Det vil jo funke sånn teknisk. Vær obs på at utendørsmaling ikke er så luktsvak som innendørsmaling. Tror ikke det er direkte helsefremmende å ha det inne. Spesielt på varme dager vi det nok kjennes godt. Jeg ville nok ikke ha gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 3. oktober 2023 #3 Del Skrevet 3. oktober 2023 exictence skrev (På 1.10.2023 den 11.38): Jeg har bare litt i en vinduskarm jeg skal male, og jeg harlitt hvit utendørs maling. Er det ok å bruke denne inne? Anbefaler ikke å bruke maling beregnet for utendørsbruk innendørs da det som regel inneholder blant annet soppdrepende midler (fungicider) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 3. oktober 2023 Roe skrev (37 minutter siden): Anbefaler ikke å bruke maling beregnet for utendørsbruk innendørs da det som regel inneholder blant annet soppdrepende midler (fungicider) Takk for svar. Men nå varr det faktisk litt mugg der som jeg har tatt vekk, så om det er noe soppdrepende, ville jeg tenke det var en fordel? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 3. oktober 2023 #5 Del Skrevet 3. oktober 2023 exictence skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Men nå varr det faktisk litt mugg der som jeg har tatt vekk, så om det er noe soppdrepende, ville jeg tenke det var en fordel? Det kan være. Du kan eventuelt forhøre deg med noen som er profesjonell på feltet, men jeg vil tenke problemet er å puste inn stoffene på sikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonysoum Skrevet 3. oktober 2023 #6 Del Skrevet 3. oktober 2023 Du skal være var på avgasser her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #7 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg har malt vinduene med samme maling inne og ute, utendørsmaling. Men gjorde det om sommeren slik at vinduene stod åpne hele døgnet til alt var tørt. Luftet godt i flere uker etterpå. Anonymkode: 4aad2...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #8 Del Skrevet 21. oktober 2023 Skal aldri bruke utendørsmaling inne, kan gi irritasjon og allergi. Ville pusset malingen helt bort og kjøpt maling beregnet for bruk inne. Samme med impregnert materiale, det skal være utendørs (utenfor vindsperre). Anonymkode: d9e87...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #9 Del Skrevet 4. november 2023 Det er best å bruke maling som er spesifikt beregnet for innendørs bruk når du maler inne. Utendørsmaling kan ha forskjellige egenskaper og kjemikalier som kan være mindre egnet for innemiljøet. Det er bedre å være på den sikre siden og bruke riktig type maling. Anonymkode: 99256...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå