AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Bruker dere glidemiddel? Og bruker dere noe på fingeren for å unngå tarmbakterier eller lukt på fingeren? Anonymkode: 2c448...6cd
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Med han jeg holder på med nå får jeg ikke lov. Eksen elsket å få en finger der når han ble sugd, hadde alltid en flaske med glidemiddel på nattbordet. Vasker bare hendene godt med såpe etterpå, samt skrubbe rundt neglen på den fingeren. Har også alltid ganske kortklipte negler. Anonymkode: 80efa...bac 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Har du ikke vann og såpe hjemme hos deg? Anonymkode: 53101...511
Even Tuell Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Glidemiddel er vel et must om noe skal inn. Det er også fint om man bare skal holde seg på utsiden også. Vanlig vask med såpe og vann holder etter man er ferdig. Om man er litt fin på det kan man alltids tre en kondom over fingren før den går inn, eller bruke hansker. Men det tror jeg ikke er veldig vanlig. Korte negler!!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du ikke vann og såpe hjemme hos deg? Anonymkode: 53101...511 Ha ha, selvsagt! Jeg synes det lukter uansett hvor mye jeg skrubber. Derfor jeg spør. Anonymkode: 2c448...6cd
Janek Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Kommer litt an på. Hender vi ruller på en kondom 😊 glidemiddel er nesten et must...
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Even Tuell skrev (5 timer siden): Vanlig vask med såpe og vann holder etter man er ferdig. Om man er litt fin på det kan man alltids tre en kondom over fingren før den går inn, eller bruke hansker. Men det tror jeg ikke er veldig vanlig. Bare så du er klar over det, uansett hvor mye en tømmer seg i forkant så vil fingrene og massasje i og mot analhullet stimulere avføringsprosess. Så det vil komme avføring eller tarmsaft på fingeren din okke som. Så bruk hanske du Anonymkode: 499a6...491
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare så du er klar over det, uansett hvor mye en tømmer seg i forkant så vil fingrene og massasje i og mot analhullet stimulere avføringsprosess. Så det vil komme avføring eller tarmsaft på fingeren din okke som. Så bruk hanske du Anonymkode: 499a6...491 Tror ikke folk som driver på med analsex er så opptatt av hygiene akkurat :-). Anonymkode: e3364...d1a 1
Even Tuell Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Bare så du er klar over det, uansett hvor mye en tømmer seg i forkant så vil fingrene og massasje i og mot analhullet stimulere avføringsprosess. Så det vil komme avføring eller tarmsaft på fingeren din okke som. Så bruk hanske du Anonymkode: 499a6...491 Og det har du hvor fra? Egnestudier i fordommer? Yeah ... fram til du kan underbygge påstanden din avventer jeg må tro på deg. Du vet, du kan godt få bæsje-bakterier på fingeren av å tørke deg i ræva etter dobesøk, klø deg i ræva eller skifte bleier ... men vi fortsetter jo å gjøre de tingene. Du er tydeligvis ikke mye rundt barn, DET synes. Huden er liksom eksplisitt laget for å hindre bakerier og annen skitt å komme inn i kroppen. Å få bæsj på fingeren er ikke farlig. Man har ikke ninja-bakterier i rompa som skjærer seg gjennom huden. Så, om man holder på med noe og blir møkkete på henda... hva er trikset? --> VASKE HENDA NÅR MAN ER FERDIG <-- 2 hours ago, AnonymBruker said: Tror ikke folk som driver på med analsex er så opptatt av hygiene akkurat :-). Anonymkode: e3364...d1a Vil tro de er veldig opptatt av hygiene siden det er en viktig del av å ha analsex. Man har sex, så vasker man. Sex med vaginalsex tar man gjerne en tørk eller vask. Selv når du tar deg en runk håper jeg du vasker litt. 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror ikke folk som driver på med analsex er så opptatt av hygiene akkurat :-). Anonymkode: e3364...d1a For en merkelig ting å si. Selvsagt er vi opptatt av hvor avføring og tarmbakterier kan ta veien. Det er jo ikke som at vi ruller oss i egen dritt, og går rett til matlaging etterpå. Anonymkode: 6ab80...1af 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Skrevet 2. oktober 2023 Om jeg bare masserer og slikker skrotum og rundt åpningen bruker jeg ingenting. Av og til bruker jeg fittesaft om det bare skal lekes litt rett innenfor åpningen. Skal jeg stimulere prostata mens jeg ronker og suger han bruker jeg glidemiddel. Liker egentlig å slikke han også siden det gir en følelse som er uvant, pirrende, forbudt, tennende og det gir en veldig sterk orgasme for han. Jeg elsker å gi han nytelse. Vasker hender som normalt. Pusser tenner og bruker munnskyll etterpå. Anonymkode: 0e7bd...ace 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #13 Skrevet 2. oktober 2023 Dere damer som faktisk liker å gi mannen den nytelsen en gang i blant -> 🤩🥰 Anonymkode: f8e35...0ab
Sciurus Skrevet 6. oktober 2023 #14 Skrevet 6. oktober 2023 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Sciurus, mod
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #15 Skrevet 6. oktober 2023 Her glir fingeren inn på fittesaft. Ikke noe hokus pokus med det. Skal hele kuken inn, så er det sæd, spytt og fittesaft som smører. Anonymkode: 9e8f4...cde
Blåjojo Skrevet 6. oktober 2023 #16 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg brukte alltid glidemiddel, og en sjelden gang hansker. Godt nok å vaske seg etterpå. Er jo det man gjør etter å ha tørket seg selv bak eller byttet bleier på noen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå