Gå til innhold

Post-SSRI seksuell dysfunksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

I senere tid har "kjemisk uballanse" teorien også blitt totalt tilbakebevist. Og det er denne uballansen SSRI liksom skulle rette opp i. Det er også stor tvil om SSRI i det hele tatt er bedre enn placebo siden nesten alle (80 - 90% mener jeg å huske) i ikke-placebo gruppen i de forsøkene som ble gjort visste at de fikk den reelle medisinen på grunn av bivirkningene. Og når det i utgangspunktet er lite forskjell på resultatene på placebo gruppen og de som fikk reell medisin stiller bruddet på dobbelt blind forutsetningene tvil om hele forsøket.

Anonymkode: 13a20...47f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Skremselstråd eller ikke, 

Anonymkode: 97f09...faa

Ja, du driter i om du skremmer noen, det har jeg skjønt. Det er jo tross alt ikke du som må leve med depresjonsplagene og hvordan det vil gå med de du rådgir vil du aldri få vite, så da kan du bare ture frem! Kjekt!

Anonymkode: c7219...35f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, du driter i om du skremmer noen, det har jeg skjønt. Det er jo tross alt ikke du som må leve med depresjonsplagene og hvordan det vil gå med de du rådgir vil du aldri få vite, så da kan du bare ture frem! Kjekt!

Anonymkode: c7219...35f

Jeg driter ikke i noen, og om jeg greier å skremme noen til å ta bevisste valg, eller stille spørsmål til legen sin, så er det det jeg vil. Jeg fikk det også mot "moderat" depresjon, der det ikke var fare for livet, og med begrunnelsen at det ikke var noe poeng å henvise til terapi, for de hadde så høy terskel for å ta inn folk. Det ble ikke engang sjekket for vitaminer og stoffskifte. 

Dem som driter i folk, er helsevesenet og farmasøytisk industri, som mener dette er en gave til vårt skakkjørte samfunn. 

Anonymkode: 97f09...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...