Hjelpenfrøken Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Noen som har erfaring med dette? Fra hvor bestilte du, når tok du den og hvor lang ventetid var det?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Jepp! Har tatt det 2 ganger via Ultralydklinikken i København. Bestilte time via nettsiden (du kan også evt. ringe). Første tok jeg i ca. uke 10-11, andre i uke 12-13. Var ikke spesielt lang ventetid, men måtte jo bestille på en lørdag det passet for oss å reise en helg til København (de har åpent lørdager). Tar ca. 10-12 dager etter man har vært der til man får svar. Anonymkode: db590...f7b 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jepp! Har tatt det 2 ganger via Ultralydklinikken i København. Bestilte time via nettsiden (du kan også evt. ringe). Første tok jeg i ca. uke 10-11, andre i uke 12-13. Var ikke spesielt lang ventetid, men måtte jo bestille på en lørdag det passet for oss å reise en helg til København (de har åpent lørdager). Tar ca. 10-12 dager etter man har vært der til man får svar. Anonymkode: db590...f7b Har litt annen erfaring, for de lar deg ta NIPT fra uke 9. Det er jo kjempebra, og jeg bestilte et sånt kit og tok testen i slutten av uke 8 til og med. Fikk svaret en uke senere akkurat. Skal benytte meg av det tilbudet om tidlig NIPT en gang til om jeg blir gravid igjen. Anonymkode: 43058...697
Hjelpenfrøken Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jepp! Har tatt det 2 ganger via Ultralydklinikken i København. Bestilte time via nettsiden (du kan også evt. ringe). Første tok jeg i ca. uke 10-11, andre i uke 12-13. Var ikke spesielt lang ventetid, men måtte jo bestille på en lørdag det passet for oss å reise en helg til København (de har åpent lørdager). Tar ca. 10-12 dager etter man har vært der til man får svar. Anonymkode: db590...f7b Takk for svar. 🤗 Tok du 2 ganger på samme graviditet?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har litt annen erfaring, for de lar deg ta NIPT fra uke 9. Det er jo kjempebra, og jeg bestilte et sånt kit og tok testen i slutten av uke 8 til og med. Fikk svaret en uke senere akkurat. Skal benytte meg av det tilbudet om tidlig NIPT en gang til om jeg blir gravid igjen. Anonymkode: 43058...697 Ja, vet at de kan tas fra uke 9. Er bare vi som var litt "treig" 😅 Har venninner som har brukt testkit fra dem og de har også vært veldig fornøyde 😊 Anonymkode: db590...f7b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Hjelpenfrøken skrev (42 minutter siden): Takk for svar. 🤗 Tok du 2 ganger på samme graviditet? Nei, en for hver graviditet 😊 Anonymkode: db590...f7b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg kjøpte fra Nipt Skandinavia og er veldig fornøyd. Tok testen da jeg var 11+0 og fikk svar etter en uke Anonymkode: fb6f6...f3d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå