Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette? 
Fra hvor bestilte du, når tok du den og hvor lang ventetid var det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Har tatt det 2 ganger via Ultralydklinikken i København. Bestilte time via nettsiden (du kan også evt. ringe). Første tok jeg i ca. uke 10-11, andre i uke 12-13. Var ikke spesielt lang ventetid, men måtte jo bestille på en lørdag det passet for oss å reise en helg til København (de har åpent lørdager). Tar ca. 10-12 dager etter man har vært der til man får svar. 

Anonymkode: db590...f7b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jepp! Har tatt det 2 ganger via Ultralydklinikken i København. Bestilte time via nettsiden (du kan også evt. ringe). Første tok jeg i ca. uke 10-11, andre i uke 12-13. Var ikke spesielt lang ventetid, men måtte jo bestille på en lørdag det passet for oss å reise en helg til København (de har åpent lørdager). Tar ca. 10-12 dager etter man har vært der til man får svar. 

Har litt annen erfaring, for de lar deg ta NIPT fra uke 9. Det er jo kjempebra, og jeg bestilte et sånt kit og tok testen i slutten av uke 8 til og med. Fikk svaret en uke senere akkurat. Skal benytte meg av det tilbudet om tidlig NIPT en gang til om jeg blir gravid igjen.

Anonymkode: 43058...697

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk for svar. 🤗

Tok du 2 ganger på samme graviditet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har litt annen erfaring, for de lar deg ta NIPT fra uke 9. Det er jo kjempebra, og jeg bestilte et sånt kit og tok testen i slutten av uke 8 til og med. Fikk svaret en uke senere akkurat. Skal benytte meg av det tilbudet om tidlig NIPT en gang til om jeg blir gravid igjen.

Anonymkode: 43058...697

Ja, vet at de kan tas fra uke 9. Er bare vi som var litt "treig" 😅 

Har venninner som har brukt testkit fra dem og de har også vært veldig fornøyde 😊

Skrevet
Hjelpenfrøken skrev (42 minutter siden):

Takk for svar. 🤗

Tok du 2 ganger på samme graviditet?

Nei, en for hver graviditet 😊

Skrevet

Jeg kjøpte fra Nipt Skandinavia og er veldig fornøyd. Tok testen da jeg var 11+0 og fikk svar etter en uke

Anonymkode: fb6f6...f3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...