Kalkulator Skrevet 1. oktober 2023 #1 Del Skrevet 1. oktober 2023 Spør her, siden jeg tror dere kan mye om alt mulig. Jeg tror jeg opplever en spontanabort nå. Skal man kontakte lege eller jordmor? Er ca 8-9 uker gravid, eller var blir det jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 1. oktober 2023 #2 Del Skrevet 1. oktober 2023 Du kan kontakte fastlegen, jordmor, legevakt. Dessverre kan man ikke gjøre noe når det faktisk er en SA som foregår, men du kan ha behov for samtale (da anbefaler jeg jordmor), sykmelding (fastlege), eller øyeblikkelig hjelp, hvis det er snakk om en eks-u svangerskap (altså utenfor livmoren, kan også ha blødninger og smerte som symptomer, likt som SA). Men husk, hvis du blør så er det fortsatt mulig at du beholder graviditeten - ønsker deg masse lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Del Skrevet 1. oktober 2023 Kalkulator skrev (2 timer siden): Spør her, siden jeg tror dere kan mye om alt mulig. Jeg tror jeg opplever en spontanabort nå. Skal man kontakte lege eller jordmor? Er ca 8-9 uker gravid, eller var blir det jo.. Du kan kontakte fastlege eller jordmor. Alt etter hva du ønsker eller har vært i kontakt med tidligere for en sjekk for å være sikker på hva som skjer og om det er rester mm eller om kroppen ordner opp alt selv om det er SA. Eventuelt hcg måling. Men særlig mye mer kan de ikke gjøre. Noen vil også bare få beskjed om å vente og se. ❤️ Anonymkode: b2ac0...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Del Skrevet 1. oktober 2023 HeleneHS skrev (2 timer siden): Du kan kontakte fastlegen, jordmor, legevakt. Dessverre kan man ikke gjøre noe når det faktisk er en SA som foregår, men du kan ha behov for samtale (da anbefaler jeg jordmor), sykmelding (fastlege), eller øyeblikkelig hjelp, hvis det er snakk om en eks-u svangerskap (altså utenfor livmoren, kan også ha blødninger og smerte som symptomer, likt som SA). Men husk, hvis du blør så er det fortsatt mulig at du beholder graviditeten - ønsker deg masse lykke til! Tusen takk❤️ Er ganske sikker på at det ikke går veien, blødningene har tatt seg opp, er mørkere klumper pluss rielignende smerter. Håper allikevel på en ultralyd så jeg får det bekreftet. Anonymkode: 421e3...190 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå