AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg fikk lett feber med forkjølelse den siste uken i august, og siden har det vart. Uka etter var jeg kald og det verket, men så gikk det over og følte meg frisk i kroppen, men har hatt skikkelig kjipe plager. Jeg har hostet siden og virker som det blir hostet slim opp fra langt ned i brystet, for det er sånn dyp hoste og høres ut som jeg har kols, hodepine. Jeg hadde lett feber den ene natten her i uken, og nå de tre siste dagene har jeg hatt dotter i ørene, og i går mistet jeg smakssansen.. jeg er pisslei og lurer på om det er sjanse for at det går over av seg selv om kort tid? Alt er tett og jeg blir så sykt sliten. Med en gang det blir ekstra kjølig i været så blir jeg dårlig. Hvor lenge varer sånt? Anonymkode: bfd3e...395
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg har også slitt i flere uker, og mange med meg her.. noe skikkelig herk som går rundt. God bedring Anonymkode: 12e2d...db9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har også slitt i flere uker, og mange med meg her.. noe skikkelig herk som går rundt. God bedring Anonymkode: 12e2d...db9 Takk! Det har vært sånn de siste årene, jeg har slitt fra september til april og det er så utrolig slitsomt. God bedring til deg å 💕 Anonymkode: bfd3e...395
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Du bør sjekke d vitamin/ta tilskudd Anonymkode: 821a1...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå