AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Fikk kontakt på en datingapp. Byttet raskt til Snapchat men derfra var det lite kommunikasjon, så å si nesten ingenting. Mest enveiskommunikasjon der han bare skriver noe overfladisk pjatt. Fått et par upersonlige god morgen-meldinger. Plutselig kommer det fram at han driver med jakt, noe som for meg er totalt turnoff. Skyte dyr, ta livene deres… rådyr,dådyr,hjort,harer osv…. Han spurte så om jeg jakter? Jeg sa nei. Hadde lyst til å svare at nei, jeg elsker dyr, så nei. Så kan det være stille i et par dager før han plutselig sender nakenbilde av seg selv liggende i senga i bare boxeren. Med tær og alt. 🙄 Uten et ord, ingenting. Vi har aldri hatt en samtale og for meg er det et dårlig tegn om fyren plutselig sender nakenbilde av seg… Jeg har altså sett han naken før jeg har sett smilet hans, før jeg har hørt stemmen hans. Han ser bra ut, men det er helt tomt. Ingen connection, ingen dybde, ingenting. Føles så feil. Har også mistanke om at lørdagen ble forbeholdt en annen date mens jeg er «god nok» for søndag. Melde avbud? Anonymkode: 670f6...e65 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Hva har du skrevet til han da? Har han forsøkt å starte kommunikasjon med deg (starter gjerne overfladisk) for å få kontakt uten at du har gitt respons? Har du skrevet noe «dypt» til han, eller sitter du bare og venter? Med dine tanker og holdninger kan det hende det er best for dere begge å slippe å kaste bort tiden deres, men kanskje du skal være så ærlig at du skriver at du ikke liker jakt f.eks? Anonymkode: 4b2c0...4f3 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Hadde heller ikke orket å dra på date med han, det er jo ikke noe poeng som du sier. Noen er bare ikke en god match. Det må være kommunikasjon og interesse for at jeg skal orke å møte noen. Anonymkode: f3f2b...007 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg drar ikke på date med noen jeg ser null potensiale for noe som helst med, nei. Anonymkode: 3fe46...944 8 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Makter heller ikke slike dating apper / møtes online. Det florerer jo av slike folk som gjør nettopp slik denne fyren gjorde med deg. Damer trenger jo ikke ha apper eller utlyse at dem er på utkikk, de finner fram overalt😂 ekstremt frustrerende for meg, ødelegger endel. hilsen mann Anonymkode: ac790...43c 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva har du skrevet til han da? Har han forsøkt å starte kommunikasjon med deg (starter gjerne overfladisk) for å få kontakt uten at du har gitt respons? Har du skrevet noe «dypt» til han, eller sitter du bare og venter? Med dine tanker og holdninger kan det hende det er best for dere begge å slippe å kaste bort tiden deres, men kanskje du skal være så ærlig at du skriver at du ikke liker jakt f.eks? Anonymkode: 4b2c0...4f3 Han har F eks skrevet god morgen. Jeg har svart: god morgen! Så har han svart med en smiley. Og jeg har svart med smiley, evt et spørsmål om hva han skal i dag. Han svarer, jeg svarer. Så nok en smiley og sånn er det. Han skriver stort sett meldinger med bare to ord. Det blir det ingen samtale av. Anonymkode: 670f6...e65
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva har du skrevet til han da? Har han forsøkt å starte kommunikasjon med deg (starter gjerne overfladisk) for å få kontakt uten at du har gitt respons? Har du skrevet noe «dypt» til han, eller sitter du bare og venter? Med dine tanker og holdninger kan det hende det er best for dere begge å slippe å kaste bort tiden deres, men kanskje du skal være så ærlig at du skriver at du ikke liker jakt f.eks? Anonymkode: 4b2c0...4f3 Han kunne jo ha giddet. Men han gidder ikke. Det er så tydelig at han kommuniserer med flere. Da blir gjerne kontakten sånn; tom, innholdsløs, korte svar, kun overfladisk. Anonymkode: 670f6...e65
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Naken, med undertøy? Uansett, virker ikke som dere er noen god match nei. Dropp og gå videre. Anonymkode: 3b560...99f 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Naken, med undertøy? Uansett, virker ikke som dere er noen god match nei. Dropp og gå videre. Anonymkode: 3b560...99f Har du hardt for det? Halvnaken da, om du absolutt må kverulere. Ingen oppegående med de riktige intensjonene sender bilder av seg selv kun i boxeren. Er sånt de gjorde da de var 17 år. Ikke når man er voksen. Anonymkode: 670f6...e65 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 Det er ikke nakenbilde hvis han har på seg boxer 😉 Men ja, det gjorde vel alt mye mer tacky. "Vi har null kjemi men vi kan jo hvert fall ha sex" liksom... Anonymkode: 81ed3...514 4 2
rampeguri Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fikk kontakt på en datingapp. Byttet raskt til Snapchat men derfra var det lite kommunikasjon, så å si nesten ingenting. Mest enveiskommunikasjon der han bare skriver noe overfladisk pjatt. Fått et par upersonlige god morgen-meldinger. Plutselig kommer det fram at han driver med jakt, noe som for meg er totalt turnoff. Skyte dyr, ta livene deres… rådyr,dådyr,hjort,harer osv…. Han spurte så om jeg jakter? Jeg sa nei. Hadde lyst til å svare at nei, jeg elsker dyr, så nei. Så kan det være stille i et par dager før han plutselig sender nakenbilde av seg selv liggende i senga i bare boxeren. Med tær og alt. 🙄 Uten et ord, ingenting. Vi har aldri hatt en samtale og for meg er det et dårlig tegn om fyren plutselig sender nakenbilde av seg… Jeg har altså sett han naken før jeg har sett smilet hans, før jeg har hørt stemmen hans. Han ser bra ut, men det er helt tomt. Ingen connection, ingen dybde, ingenting. Føles så feil. Har også mistanke om at lørdagen ble forbeholdt en annen date mens jeg er «god nok» for søndag. Melde avbud? Anonymkode: 670f6...e65 Høres mest ut som en som er mest interessert i sex og ikke dating.... 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du hardt for det? Halvnaken da, om du absolutt må kverulere. Ingen oppegående med de riktige intensjonene sender bilder av seg selv kun i boxeren. Er sånt de gjorde da de var 17 år. Ikke når man er voksen. Anonymkode: 670f6...e65 Oi, noe som har stått opp på feil bein i dag? Ikke noe horribelt i å presisere at et bilde i undertøyet faktisk ikke er det samme som et nakenbilde. Uansett så skjønner jeg at du ikke har lyst til å dra på date med en fyr som du har null kjemi med. Men kan jo hende at dere er en bedre match i virkeligheten. Bare vær tydelig på at sex på første date overhodet ikke er aktuelt. Ikke ha første date hjemme hos en av dere, for det legger veldig tydelige føringer om at dere vil ha sex. Anonymkode: 81ed3...514 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 Og dette med jakt - de lykkeligste dyrene er nok de som får lov til å dø av et nakkeskudd mens de løper fritt i naturen. Tenk på milliardene av kyllinger, kveg, griser osv som til enhver tid tvinges til å stå i bittesmå båser og tvangsfôres, fyllstendig uten stomuli eller glede, for så å kjøres til slakteren for masseslakt og havne i kjøttdiskene i alle matbutikkene. Jakt må til for at ikke enkelte dyrearter skal utslette andre (elgene skal f eks ikke bli så mange at rådyrene sulter ihjel osv). Anonymkode: 81ed3...514 4 5
Andro Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 En veganer og en jeger høres vanskelig ut ja. Manglende kommunikasjon ville ikke ha ført meg ut for å møte noen uansett. Jeg må vite ganske mye om folk før de vekker interesser. Kleine bilder er definitivt minus. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #15 Skrevet 1. oktober 2023 Fyren kan være flott, det vet jeg ingenting om for vi har hverken møttes eller snakket på telefonen. Men de tingene med manglende kommunikasjon, muligens feilsendt bilde, og skyting av dyr gjør at magefølelsen veier mot nei. Anonymkode: 670f6...e65
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #16 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og dette med jakt - de lykkeligste dyrene er nok de som får lov til å dø av et nakkeskudd mens de løper fritt i naturen. Tenk på milliardene av kyllinger, kveg, griser osv som til enhver tid tvinges til å stå i bittesmå båser og tvangsfôres, fyllstendig uten stomuli eller glede, for så å kjøres til slakteren for masseslakt og havne i kjøttdiskene i alle matbutikkene. Jakt må til for at ikke enkelte dyrearter skal utslette andre (elgene skal f eks ikke bli så mange at rådyrene sulter ihjel osv). Anonymkode: 81ed3...514 Dette er jo typisk argumenter fra jaktfolk. Jeg ser det på som at du tar et liv. Et uskyldig dyrs liv. For å kunne skryte av det i SoMe og føle deg som mann… Anonymkode: 670f6...e65 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #17 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fyren kan være flott, det vet jeg ingenting om for vi har hverken møttes eller snakket på telefonen. Men de tingene med manglende kommunikasjon, muligens feilsendt bilde, og skyting av dyr gjør at magefølelsen veier mot nei. Anonymkode: 670f6...e65 Hvorfor følge magefølelsen når hodet ditt allerede vet at dere ikke er en match? En veganer på date med en jeger er vel nei i utgangspunktet? Anonymkode: 8c40b...819 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #18 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Plutselig kommer det fram at han driver med jakt, noe som for meg er totalt turnoff. Skyte dyr, ta livene deres… rådyr,dådyr,hjort,harer osv…. Han spurte så om jeg jakter? Jeg sa nei. Hadde lyst til å svare at nei, jeg elsker dyr, så nei. Jeg elsker også dyr, men spiser kjøtt og ser ansvarlig jakt som noe naturlig. En kvinne som er kategorisk mot jakt er ikke noe for meg. Sitat Så kan det være stille i et par dager før han plutselig sender nakenbilde av seg selv liggende i senga i bare boxeren. Med tær og alt. 🙄 Med tær også??!? Eier han ikke anstendighet? Å sende bilde i senga uten god grunn før man har møttes er dårlig stil. Sitat Han ser bra ut, Bra det da, da får du prioritere Anonymkode: 3d079...358
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #19 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Fikk kontakt på en datingapp. Byttet raskt til Snapchat men derfra var det lite kommunikasjon, så å si nesten ingenting. Mest enveiskommunikasjon der han bare skriver noe overfladisk pjatt. Fått et par upersonlige god morgen-meldinger. Plutselig kommer det fram at han driver med jakt, noe som for meg er totalt turnoff. Skyte dyr, ta livene deres… rådyr,dådyr,hjort,harer osv…. Han spurte så om jeg jakter? Jeg sa nei. Hadde lyst til å svare at nei, jeg elsker dyr, så nei. Så kan det være stille i et par dager før han plutselig sender nakenbilde av seg selv liggende i senga i bare boxeren. Med tær og alt. 🙄 Uten et ord, ingenting. Vi har aldri hatt en samtale og for meg er det et dårlig tegn om fyren plutselig sender nakenbilde av seg… Jeg har altså sett han naken før jeg har sett smilet hans, før jeg har hørt stemmen hans. Han ser bra ut, men det er helt tomt. Ingen connection, ingen dybde, ingenting. Føles så feil. Har også mistanke om at lørdagen ble forbeholdt en annen date mens jeg er «god nok» for søndag. Melde avbud? Anonymkode: 670f6...e65 Også med tær da gitt! Anonymkode: 4600c...a51 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #20 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er jo typisk argumenter fra jaktfolk. Jeg ser det på som at du tar et liv. Et uskyldig dyrs liv. For å kunne skryte av det i SoMe og føle deg som mann… Anonymkode: 670f6...e65 Du er jo full av fordommer. Forslår at du lar mannen gå. Anonymkode: 9f27c...400 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå