Noes75 Skrevet 1. oktober 2023 #1 Del Skrevet 1. oktober 2023 Og etter noen år vil ingen huske deg eller hva du gjorde. Ingenting du gjorde er viktig, alt forsvinner i glemselen. Dette er en absolutt sannhet. Hva skal du gjøre når du alltid er klar over denne refleksjonen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Del Skrevet 1. oktober 2023 Gud elsker meg. Jeg trenger ikke andres bekreftelse. Anonymkode: 07905...a6f 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Del Skrevet 1. oktober 2023 Leve livet ditt og slutte å være så himla opptatt av hva andre synes. Anonymkode: 28a96...e9e 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 1. oktober 2023 #4 Del Skrevet 1. oktober 2023 Noes75 skrev (6 minutter siden): Og etter noen år vil ingen huske deg eller hva du gjorde. Ingenting du gjorde er viktig, alt forsvinner i glemselen. Dette er en absolutt sannhet. Hva skal du gjøre når du alltid er klar over denne refleksjonen? Prøv å ikke tenke for mye, det gjør ingen godt. Lev livet så best du kan, her og nå. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ma blir da husket. Eller det solas jo hvor god du er da. De gode menneskene i mitt liv har jegvdoerqlt barna om, så de lever videre i de. Kanskje de forteller barna sine om de og slik minnes man de gode menneskene i livet. Anonymkode: b1a62...68b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. oktober 2023 #6 Del Skrevet 1. oktober 2023 Bryr meg ikke. Bruker ikke livet mitt til å tenke over døden 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 1. oktober 2023 #7 Del Skrevet 1. oktober 2023 Kommer ikke til å bli glemt. Jeg skal mumifiseres i en corny stilling. Doggy, kanskje. Naken, bare med store klovnesko og flosshatt, så blir jeg en sensasjon som blir utstilt på historisk museum når de finner meg om noen tusen år. Jeg blir en kjendis på linje med ismannen Ötzi👍 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Del Skrevet 1. oktober 2023 Tja, jeg tror på sjelen, så jeg blir jo ikke borte. Jeg har også barn, som forhåpentligvis får sine barn og på den måten vil jeg forbli en del av familiehistorien. Vi har i tillegg et svært kostbart arvesmykke i familien som følges nøye, jeg er en i det smykkets rekke av bærere - så lenge smykket lever i vår familie, lever mitt navn. Anonymkode: 6d87b...bbd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ma blir da husket. Eller det solas jo hvor god du er da. De gode menneskene i mitt liv har jegvdoerqlt barna om, så de lever videre i de. Kanskje de forteller barna sine om de og slik minnes man de gode menneskene i livet. Anonymkode: b1a62...68b Skikkelig bra skrevet, men.. aner du noe som helst om tippoldeforeldrene dine og lenger bak i tid? Jo, de som var glad i deg og levde med deg vil huske deg, og kanskje vil neste generasjon ha et bilde av deg og ha blitt fortalt at du var skikkelig kul, men men om 100 er du glemt om du ikke gjør noe ekstraordinært som fører deg inn historiebøkene. De aller fleste av oss er helt uten betydning i det store sammenheng. Anonymkode: d42fd...cd6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Del Skrevet 1. oktober 2023 Noes75 skrev (10 timer siden): Og etter noen år vil ingen huske deg eller hva du gjorde. Ingenting du gjorde er viktig, alt forsvinner i glemselen. Dette er en absolutt sannhet. Hva skal du gjøre når du alltid er klar over denne refleksjonen? Jeg tror på et liv før døden. Anonymkode: b3af2...bcd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Del Skrevet 1. oktober 2023 For helt angst av tanken på døden.😩Takler det ikke.. Anonymkode: 619d2...183 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 1. oktober 2023 #12 Del Skrevet 1. oktober 2023 Uff! Og det går så fort og vi vet liksom aldri når det er slutt. Vond tanke å forlate mine. At jeg blir glemt en gang bryr meg ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #13 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tja, jeg tror på sjelen, så jeg blir jo ikke borte. Jeg har også barn, som forhåpentligvis får sine barn og på den måten vil jeg forbli en del av familiehistorien. Vi har i tillegg et svært kostbart arvesmykke i familien som følges nøye, jeg er en i det smykkets rekke av bærere - så lenge smykket lever i vår familie, lever mitt navn. Anonymkode: 6d87b...bbd Hmm.. ja jeg har et kostbart smykke som stammer fra tippoldemor. Hun het Olga og hadde 11 eldre brødrene og kom fra en bemidlet familie og skal ha vært veldig bortskjemt. vet ikke helt hva som skjer videre, jeg er så lite på ball og er ikke en verdig bærer.. kan dele det i fire til døtre og nieser, hvis de lover på tro og ære og la navnet mitt leve videre. Og Olga da. Anonymkode: d42fd...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Del Skrevet 1. oktober 2023 På en måte så er det jo litt befriende? Anonymkode: d42fd...cd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 1. oktober 2023 #15 Del Skrevet 1. oktober 2023 Tror på livet før døden, ikke etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #16 Del Skrevet 1. oktober 2023 Noes75 skrev (10 timer siden): Og etter noen år vil ingen huske deg eller hva du gjorde. Ingenting du gjorde er viktig, alt forsvinner i glemselen. Dette er en absolutt sannhet. Hva skal du gjøre når du alltid er klar over denne refleksjonen? Og? Kan ikke si akkurat det bekymrer meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 2. oktober 2023 #17 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 9.50): Gud elsker meg. Jeg trenger ikke andres bekreftelse. Anonymkode: 07905...a6f Og så finner du ut at han ikke eksisterte i det hele tatt XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #18 Del Skrevet 2. oktober 2023 On 10/1/2023 at 9:47 AM, Noes75 said: Hva skal du gjøre når du alltid er klar over denne refleksjonen? Det som gir meg mest glede i hverdagen. Anonymkode: 8eeea...020 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 2. oktober 2023 #19 Del Skrevet 2. oktober 2023 Tenk mindre, lev mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2023 #20 Del Skrevet 2. oktober 2023 Noes75 skrev (På 1.10.2023 den 9.47): Og etter noen år vil ingen huske deg eller hva du gjorde. Ingenting du gjorde er viktig, alt forsvinner i glemselen. Dette er en absolutt sannhet. Hva skal du gjøre når du alltid er klar over denne refleksjonen? Den har jeg vært klar over lenge og det at jeg forsvinner og ingen lengre husker meg; det er akkurat slik jeg vil ha det. Vi betyr noe for noen her og nå mens vi lever, vi får være fornøyde med det. Svært få av oss har gjort noe som det kommer til å skrives i historiebøkene om...og når alt kommer til alt...ikke en gang "de store lederne", eller alle de små og store heltene som det skrives opp og ned om i bøkene, som får statuer og gater oppkalt etter seg...når den store katastrofen kommer, så er det ingen igjen til å lese noe som helst. Da starter alt på nytt, ingen mennesker overlever, en del dyr klarer seg og formerer seg fritt...og overtar kloden sammen med all naturen som sakte tar tilbake det vi forstyrret den med en gang for lenge siden. Jeg kom fra intet og drar tilbake dit igjen. ⚪⚪ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå