AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Hei. Jeg og mannen skal reise til København om ikke så lenge. Er lite kjent fra før. Er det noen som kan anbefale en restutant i køben? Må kunne være mulig å kjøpe øl/ vin der 😊 Anonymkode: 263a4...39d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Kan anbefale Bæst, Høst og Gorilla (Gorilla blir nattklubb i løpet av kvelden, så det må eventuelt være ønskelig med liv og røre 😁) Llama er også bra:) Anonymkode: 7d8ed...089
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Keyser social og Cofoco ❤️ Anonymkode: 898e2...cf8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Hva er du ute etter? Hvilken prisklasse? Noma må selvsagt nevnes. Fortsatt i en klasse for seg og kanskje amen av verdens beste restauranter. The Alchemist var også spennende, husk å bestille i god tid. Ellers har du mange muligheter her: https://guide.michelin.com/en/dk/capital-region/copenhagen/restaurants/ Anonymkode: d542b...ca6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Mathallen på Tivoli (må ikke gå i Tivoli altså 😂). Anonymkode: 3f428...ddc
Brunello Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Jeg og mannen skal reise til København om ikke så lenge. Er lite kjent fra før. Er det noen som kan anbefale en restutant i køben? Må kunne være mulig å kjøpe øl/ vin der 😊 Anonymkode: 263a4...39d Det skal godt gjøres å finne en restaurant i Danmark uten øl og vin. Men du må legge til litt mer detaljer. Prisklasse og type mat er mest sentralt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Brunello skrev (Akkurat nå): Det skal godt gjøres å finne en restaurant i Danmark uten øl og vin. Men du må legge til litt mer detaljer. Prisklasse og type mat er mest sentralt. Hehe ja.. du har nok rett i det. Mannen er glad i kjøtt.. gjerne en plass man kan kjøpe litt for en hver smak. Prisklasse middels. Ser ikke for oss alt for dyrt, men er villig til å betale for god mat. Ønsker helst at det er sentrumsnært. Takk for alle tips. Skal sjekke de ut😊 Anonymkode: 263a4...39d
Brunhilde Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 Peder Oxe var i hvertfall hyggelig før i tiden. Er noen år siden jeg var der sist, men jeg kan tenke meg å gå dit igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 Høst syns jeg var bra🙂 Anonymkode: b2165...d69
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hehe ja.. du har nok rett i det. Mannen er glad i kjøtt.. gjerne en plass man kan kjøpe litt for en hver smak. Prisklasse middels. Ser ikke for oss alt for dyrt, men er villig til å betale for god mat. Ønsker helst at det er sentrumsnært. Takk for alle tips. Skal sjekke de ut😊 Anonymkode: 263a4...39d Han vil sikkert sette pris på Warpigs i Kødbyen. Masse forskjellig kjøtt som er tilberedt i smoker, man velger ulike sauser og tilbehør til. Man velger størrelse på kjøttstykket og kan selvfølgelig velge mange ulike typer kjøtt. Litt røft og hipt sted, men de er veldig flinke på kjøtt! I Kødbyen er det massevis av restauranter og barer, anbefaler en tur innom. https://warpigs.dk/brewpub/#menu Anonymkode: 33f4f...96c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 Brunhilde skrev (40 minutter siden): Peder Oxe var i hvertfall hyggelig før i tiden. Er noen år siden jeg var der sist, men jeg kan tenke meg å gå dit igjen. Peder Oxe stengte i august etter 50 år som nordmenns favoritt i København. Veldig trist. Det var et veldig hyggelig sted med god mat og suveren beliggenhet på Gråbrødretorv. Jeg vet ikke hva som skjer videre med lokalene der, man kan jo håpe at det kommer noe bra. Anonymkode: 33f4f...96c 1
Brunhilde Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Peder Oxe stengte i august etter 50 år som nordmenns favoritt i København. Veldig trist. Det var et veldig hyggelig sted med god mat og suveren beliggenhet på Gråbrødretorv. Jeg vet ikke hva som skjer videre med lokalene der, man kan jo håpe at det kommer noe bra. Anonymkode: 33f4f...96c Jeg visste at Bøf og Ost hadde stengt, fikk ikke med meg at Peder Oxe også hadde pakket sammen... 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 Brunhilde skrev (1 minutt siden): Jeg visste at Bøf og Ost hadde stengt, fikk ikke med meg at Peder Oxe også hadde pakket sammen... Nei, det er synd altså. Anonymkode: 33f4f...96c 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #17 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Pluto Anonymkode: afb3e...07e Nei. Det er det verste stedet jeg har spist på i hele mitt liv. Maten var forsåvidt god, minus en rett som var direkte vond, men service og atmosfære var helt, helt forferdelig. Jeg har aldri blitt behandlet så dårlig i hele mitt liv, selv ikke av arrogante franskmenn på Cote d'Azur. I tillegg var stedet helt tydelig rigget for å dra inn flest mulig penger, typisk samlebåndsfølelse og pengemaskinder de bare ville ha deg rett ut igjen, kjipt interiør og nærmest utelukkende turister blant gjestene. Ingen københavnere spiser der i følge venner. Anonymkode: 33f4f...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå