Gå til innhold

Litt betenksom over at jeg ikke ble invitert i babyshower til venninne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt til og planlegge babyshower for en venninne og tok derfor kontakt med hennes samboer i går, han fortalte da at det allerede var planlagt en babyshower som en annen venninne har stelt i stand. Veldig hyggelig for venninnen vår, men jeg er litt betenksom også. Jeg har vært god venn med hun i like mange år som de andre, selvom vi ikke er like mye sammen lenger nå så er vi sammen nå og da, og hun var i min babyshower i fjor. Samboeren hennes la meg til i arrangementet uten at jeg spurte om det, men det ble jo litt feil fordi det er ikke han som har planlagt det og jeg er jo tydeligvis ikke invitert. Det allerede idag,og jeg fikk vite om det sent i går kveld. Jeg skrev et innlegg akkurat om at jeg håpet dagen blir fin, for det gjør jeg og er så klart glad min venninne sine vegne. Jeg er litt lei meg for jeg skulle jo gjerne vært med og feiret hun og babyen, og jeg er ganske sikker på at venninnen min hadde syntes det var hyggelig at jeg også var der- men jeg vil ikke trenge meg på når jeg ikke er invitert. Flere som kommer ser jeg er folk hun er ikke er så mye med heller, tror det er kolleger eller noe, og så er det et par nære venninner av hun. Jeg kjenner ikke de andre såå godt, men de vet jo at jeg og venninne vår er venner. 

Hvordan ville dere gjort dette? Skal jeg kanskje be hun en dag på noe hyggelig hos meg? 

Anonymkode: d45c8...b80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok bare hevet meg rundt og blitt med, det er vel ikke venninnen din som ikke ba deg/glemte å be, men hun som arrangerte hele greia.. jeg er sikker på venninnen vil ha deg der. Men nå som du har sagt du ikke kommer og ønsket de en fin dag ville jeg nok bedt venninnen min på noe, kafe eller middag hjemme eller noe ja

Anonymkode: b1111...d1b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde nok bare hevet meg rundt og blitt med, det er vel ikke venninnen din som ikke ba deg/glemte å be, men hun som arrangerte hele greia.. jeg er sikker på venninnen vil ha deg der. Men nå som du har sagt du ikke kommer og ønsket de en fin dag ville jeg nok bedt venninnen min på noe, kafe eller middag hjemme eller noe ja

Ja, men greia er at jeg jobber til rett før arrangementet starter, hadde jeg visst om det før hadde jeg ikke tatt en ekstravakt i dag. Jeg kan mulig gå litt før, men jeg har ikke bil og dette skal være i  byen ved siden av. Så jeg kommer meg rett og slett ikke dit i tide heller. Jeg føler meg også litt teit som "trenger meg på". 

Skrevet

Jeg prøver å kaste meg rundt på den måten jeg kan etter jobb, skjønner at jeg ikke skal føle på det. Det var sikkert ikke meningen at jeg ble glemt, bare føltes litt sårt når jeg fikk vite om det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg prøver å kaste meg rundt på den måten jeg kan etter jobb, skjønner at jeg ikke skal føle på det. Det var sikkert ikke meningen at jeg ble glemt, bare føltes litt sårt når jeg fikk vite om det. 

Jeg tror det er lurt av deg, det er den venninna sin "feil", jeg lover deg at din venninne vil ha deg der og blir glad. 

• Nyttig 2
Skrevet

Bare å møte opp. I babyshower for min venninne i fjor var det et par stykker som kom litt senere pga jobb. Viste seg også at de som arrangerte hadde glemt et par venninner fordi de ikke visste at de var så nære. Feil kan skje. 

Anonymkode: 1049e...816

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...