Gå til innhold

Hvis du har eller hadde hatt et kjæresteforhold, hvilket mål har eller hadde du hatt med forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver meg på en tråd om dette. Seriemonogami er det normale idag. Men hva ønsker dere som er i forhold, eller søker et nytt forhold... 

... Et forhold som skal være frem til alderdommen

... Eller noe som varer en stund

Kunde kanskje ha formulert spørsmålet som "hvilken rolle ønsker du at en kjæreste skal ha i livet ditt". 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fremmed fugl skrev (2 minutter siden):

Prøver meg på en tråd om dette. Seriemonogami er det normale idag. Men hva ønsker dere som er i forhold, eller søker et nytt forhold... 

... Et forhold som skal være frem til alderdommen

... Eller noe som varer en stund

Kunde kanskje ha formulert spørsmålet som "hvilken rolle ønsker du at en kjæreste skal ha i livet ditt". 

Jeg går ikke inn i et forhold hvor målet er at det skal være tidsavgrenset. «Være sammen med hun her, og så bytte inn i noe bedre neste sommer»? Nei takk.

Anonymkode: 21a9d...582

• Liker 1
Skrevet

Kun to ting. Det er visstnok et fremmedord her inne i følge enkelte individer.

Lojalitet og ærlighet.

Om det blir holdt så skal det stå ille til før jeg går.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kommer helt an på personen og kjemien.

Ved forelskelse og match så måtte personen godta at det hadde blitt særboer-forhold i mange år fremover dersom han også har barn. 

Har en venn som møter meg på det fysiske, men vi er på totalt ulike stadier i livet, og han er en god del yngre. Veldig hyggelig og fint, men det blir ikke noe mer.

Søker ikke aktivt, tar livet som det kommer.

Anonymkode: e365a...47d

• Liker 1
Skrevet

Livet ut. Fant en seriøs mann og vi giftet oss etter fire år som samboere.

Er selv i slutten av 30-åra, men mente og så etter noe seriøst siden begynnelsen av 20-åra.

Anonymkode: 68247...093

• Liker 2
Skrevet

At vi skal holde sammen resten av vårt liv,selvfølgelig.

• Liker 1
Skrevet

At vi er sammen resten av livet.

• Liker 1
Skrevet

Sammen resten av livet, og bli samboere. 

Vi er 38 og 42 år, har barn fra før. Om han plutselig ikke så for seg å flytte sammen på sikt, innen et par år, hadde jeg måtte avsluttet det siden jeg ønsker samboer og familieliv.

Anonymkode: 1d0db...b34

Skrevet

Om jeg går inn i et forhold så er formålet at det skal vare hele livet.
På en annen side så er jeg ikke så desperat etter å ha et forhold at jeg ikke avslutter om noen ikke er den de gir seg ut for å være når de er på leit etter en kjæreste. Enten et forhold og en partner som er som jeg vil ha det eller ingenting.

• Liker 1
Skrevet

De to siste forholdene har jeg hatt som mål å bli i livet ut.

Da jeg var ungdom, så visste jeg at det ikke ville vare livet ut. Men å være sammen så lenge vi ville ha hverandre, og så se hva som skjer.

Anonymkode: aa07d...51d

Skrevet

Et gjensidig kjærlighetsforhold der vi gjør hverandre gode livet ut

Skrevet

Min siste kjæreste, og som særboer i mange år frem. 

Skrevet

Særboer. Møtes når det passer. 

Skrevet

Helt siden første gang jeg forelsket meg, som 17-åring, har målet mitt alltid vært livsvarig forhold. 

Kun hatt kortvarige forhold og finner det så uinteressant at jeg knapt har noen interesse for menn mer som 40+. Jeg er glad i kroppskontakt og nærhet men når det er henimot det eneste jeg kan hente i forhold, fordi ønske om varig vennskap og en fremtid alltid er totalt fraværende fra den andre parten, står jeg over.

Anonymkode: 7cd40...d02

Skrevet

Ønsker det skal vare livet ut. Men det krever jo at vi finner ut av en del sentrale ting som feks om/når det blir barn. 

Anonymkode: b8649...e75

Skrevet

Jeg søker etter en særboer. Gjerne livet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...