Gå til innhold

Sexleketøy og orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste årene vært singel og har kost meg med sexleketøy. Favoritten har ganske heftig stimulering av klitoris.

Jeg leste en gang om menn som brukte sexleketøy hadde utviklet vansker med å få orgasme uten.

Nå lurer jeg på om det også kan gjelde damer? Er det noen som har erfaring på det området? Jeg vil jo gjerne kunne få orgasme uten bruk av en dings.

Anonymkode: dda74...36b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har de siste årene vært singel og har kost meg med sexleketøy. Favoritten har ganske heftig stimulering av klitoris.

Jeg leste en gang om menn som brukte sexleketøy hadde utviklet vansker med å få orgasme uten.

Nå lurer jeg på om det også kan gjelde damer? Er det noen som har erfaring på det området? Jeg vil jo gjerne kunne få orgasme uten bruk av en dings.

Anonymkode: dda74...36b

Om stimuleringen av klitoris blir for heftig, kan det kanskje bli til at den må ha ekstra stimuli under sex, men ikke sikkert. Men, du sier heftig stimuli, er det å bruke vidrator/leketøy rett på den, eller lar du hetta være mellom? Rett på kan nok ”herde” den, på lik linje med omskårne menn. Der blir følsomheten mindre da penishodet er eksponert hele tiden, mot kropp og undertøy.

Anonymkode: 015f7...d45

Skrevet

Jeg tenker omvendt; jo oftere man har orgasme, jo lettere kommer man - med eller uten leketøy.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Min erfaring er at hvis jeg kjører på med høyeste nivå og maksimal styrke fra leketøy, blir tunge og fingrer litt «puslete» i forhold. Men vi trenger jo ikke høyeste nivå. Det går fint å bruke laveste nivå på leketøyet i bytte mot mer tid og teknikk. Dessuten hvis det er sånn at du får problemer med å få orgasme uten en leketøy, så er det jo ikke permanent. Tar du pause fra dingsene, så finner du ut av det igjen. Hvis kroppen har vendt seg til å få orgasme med leketøy så kan det riktignok ta litt tid for kroppen å skjønne at det også er mulig uten leketøy. Det kan tenkes det blir litt lett å finne frem et leketøy fremfor å ta den tiden det trenger. Derfor må du være litt sta. 

Fordelen med å bruke leketøy er at du får ha det masse deilig som singel. Vil du virkelig miste det fordi du frykter at det kan bli vanskelig uten leketøy igjen?

Jeg synes du skal kose deg, jeg. :-)

Skrevet
Fioljenta skrev (1 time siden):

Min erfaring er at hvis jeg kjører på med høyeste nivå og maksimal styrke fra leketøy, blir tunge og fingrer litt «puslete» i forhold. Men vi trenger jo ikke høyeste nivå. Det går fint å bruke laveste nivå på leketøyet i bytte mot mer tid og teknikk. Dessuten hvis det er sånn at du får problemer med å få orgasme uten en leketøy, så er det jo ikke permanent. Tar du pause fra dingsene, så finner du ut av det igjen. Hvis kroppen har vendt seg til å få orgasme med leketøy så kan det riktignok ta litt tid for kroppen å skjønne at det også er mulig uten leketøy. Det kan tenkes det blir litt lett å finne frem et leketøy fremfor å ta den tiden det trenger. Derfor må du være litt sta. 

Fordelen med å bruke leketøy er at du får ha det masse deilig som singel. Vil du virkelig miste det fordi du frykter at det kan bli vanskelig uten leketøy igjen?

Jeg synes du skal kose deg, jeg. 🙂

Enig med deg 😁❤️

Skrevet

Det er ho bare å teste det; får du like lett orgasme ved å bruke hendene nå som før?

Jeg merker at jeg blir litt nummen og krever mer stimuli hvis jeg i perioder bruker mye leketøy. Derfor bruker jeg det ytterst sjeldent nå. Fingre, tung og penis fungerer supert. 

Anonymkode: f6bf4...3b4

Skrevet

Jeg opplever at jeg blir nummen ei stund etterpå, men det er ikke varig nedsatt følelse.
Fordelen for meg er at jeg for det første får lettere (og flere) orgasmer og det gjør jo at jeg får større utbytte av sexen, og for det andre at selv om klitoris blir litt nummen så blir jeg desto mer følsom i skjedeåpningen etter all stimulansen og alle orgasmene, og kommer lettere ved penetrering.

Kos deg med leketøyet ditt du! Solosex og orgasmer er sunt og du holder musklene i underlivet i form. Uansett om du så skulle få varig nedsatt følelse (noe jeg tviler på med mindre du peiser på med sterkeste magic wand rett på klitoris), så er det så mange andre fordeler med leketøy. Mange av de som påstår man blir skadet av å bruke vibrator, er folk (oftest menn) som ikke liker at kvinner bruker vibrator.

Anonymkode: 130e0...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...