AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Hei! Har holdt på med en fantastisk fyr de siste 6 månedene. Alt har vært bra, og har aldri fått så god og omsorgsfull kjærlighet. Har vært ærlig med ham fra dag en om at jeg er blitt utsatt for SA. Med dette sol grunnlag fortalte jeg at jeg ikke ville ha sex i stillinger hvor jeg ikke kan se ham, og at jeg ikke vil ha noe i baken. Har fått oppleve SA i alle tre hullene for å si det kort. Har alltid følt jeg kan stole på ham, noe jeg aldri har følt med en gutt før. Derfor ble jeg ganske forskrekket for noen dager siden. Hadde sex, hakket røffere enn vanlig fordi det var lenge siden sist. Tenkte å utfordre meg selv, fordi jeg ikke liker at fortid skal kontrollere meg, så lot han kjøre på bakfra. Etter kort tid, merket jeg først spytt. Tenkte bare; han hadde aldri gjort det. Neste som skjer er finger, og deretter begynner jeg å gråte (flashbacks). Veit ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men følte dette var et skikkelig tillitsbrudd. Han ba om unnskyldning mange ganger, lovet det aldri skulle skje igjen og holdt rundt meg lenge. Likevel, så har jeg litt vanskelig for å la det gå. Alt som var bygget opp til å la det være OK å ikke se ham, er nå helt borte. Dvs på scratch. Kan godt være jeg overtenker, eller gjør en stor ting ut av det.. men ja noen som har noe tips om hva jeg kan gjøre/hvordan jeg skal starte samtale om det med ham? Vil ikke la dette ødelegge noe av alt det fine vi hadde bygd opp Anonymkode: 8039c...0e1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Dette går under tillitsbrudd, han skulle vært mer forsiktig og spurt om ulike stillinger var okey for deg når han vet bakgrunnen din underveis. Fort gjort å bli ivrig men ingen unnskyldning. Dere må som du skriver starte på scratch sammen og jobbe opp igjen tillit. Anonymkode: 3fee1...88b
Fioljenta Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Du har rett på å bli respektert både av deg selv og ham! Hvis du vil fortsette, så gjør det veldig, veldig tydelig for ham hva du trenger. Ikke gå rundt grøten eller gi hint. Si det rett ut. Gjør det helt klart for ham både hva du forventer og hva konsekvensen er. Forslag: «Hvis vi skal ha sex igjen, må du love meg: 1: Vi har kun sex i stillinger der ansiktene våre er vendt mot hverandre, 2: Hvis jeg sier stopp/ro ned, så adlyder du umiddelbart uten å nøle - uansett om du er midt i en orgasme eller ei, og 3 (sett inn tredje tydelige krav). Jeg skjønner at du kan bli litt ivrig når hormonene herjer i kroppen, men for at vi to skal ha det bra trenger jeg at du tar hensyn og ikke lar deg styre av situasjonen. Hvis det blir ett tillitsbrudd til, så går jeg. Jeg opplever brudd på de tre kravene mine som overgrep og kan ikke være i et forhold der det skjer. Jeg liker deg og tror vi kan få det bra sammen. Men det krever at du respekterer og tar hensyn til meg når vi har sex. Jeg håper inderlig at jeg med tiden kan la det som har skjedd, ligge i fortiden, men en god stund fremover trenger jeg at du tar hensyn. Hva tenker du? Kan vi ha sex sammen på de premissene?» Hvis du synes det er vanskelig å være tydelig med ord, så skriv dem ned. Enten kun krav-listen din eller det du ønsker å si. Husk også at du må respektere dine krav underveis. Ikke tenk at «det går sikkert fint» fordi du blir revet med underveis. Hold deg til det dere ble enige om og si fra. Hvis det går fint, så kan dere heller flytte litt på grensene til neste gang. Ta vare på deg selv. 💜 Ja, og en liten ide til som du kan vurdere: Hva med å binde ham fast? (Forutsatt at han er med på det, selvsagt.) Legg ham på ryggen og bind hendene hans ut til siden eller over hodet. Da kan du ta styringen og føle at du har kontroll over situasjonen. Du kan f.eks. ri ham eller bare legge deg oppå ham i misjonær. (Jeg bandt min kjære fast tidlig i forholdet - han gikk litt fortere frem enn jeg hang med. Da han satt fast, kunne jeg ta meg god tid til å bli kjent med kroppen hans i mitt tempo. Det var deilig for begge.)
feliek54 Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei! Har holdt på med en fantastisk fyr de siste 6 månedene. Alt har vært bra, og har aldri fått så god og omsorgsfull kjærlighet. Har vært ærlig med ham fra dag en om at jeg er blitt utsatt for SA. Med dette sol grunnlag fortalte jeg at jeg ikke ville ha sex i stillinger hvor jeg ikke kan se ham, og at jeg ikke vil ha noe i baken. Har fått oppleve SA i alle tre hullene for å si det kort. Har alltid følt jeg kan stole på ham, noe jeg aldri har følt med en gutt før. Derfor ble jeg ganske forskrekket for noen dager siden. Hadde sex, hakket røffere enn vanlig fordi det var lenge siden sist. Tenkte å utfordre meg selv, fordi jeg ikke liker at fortid skal kontrollere meg, så lot han kjøre på bakfra. Etter kort tid, merket jeg først spytt. Tenkte bare; han hadde aldri gjort det. Neste som skjer er finger, og deretter begynner jeg å gråte (flashbacks). Veit ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men følte dette var et skikkelig tillitsbrudd. Han ba om unnskyldning mange ganger, lovet det aldri skulle skje igjen og holdt rundt meg lenge. Likevel, så har jeg litt vanskelig for å la det gå. Alt som var bygget opp til å la det være OK å ikke se ham, er nå helt borte. Dvs på scratch. Kan godt være jeg overtenker, eller gjør en stor ting ut av det.. men ja noen som har noe tips om hva jeg kan gjøre/hvordan jeg skal starte samtale om det med ham? Vil ikke la dette ødelegge noe av alt det fine vi hadde bygd opp Anonymkode: 8039c...0e1 hva er SA
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Du kjenner spytt og en finger? Spyttet han på deg? Brukte han en finger med slutt bak uten å forberede deg på dette og sjekke samtykke? Jeg forstår ikke helt Anonymkode: 58b48...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå