AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Lurer på dette pga. jeg har hørt mange sier at bind lukter en del. Selv har jeg nylig tatt konisering og kan derfor ikke bruke menskopp. Har sluttet med tamponger fordi de tørker ut slimhinnen og at jeg ofte fikk bakterie-infeksjon i skjeden. Er menn strikte på dette? Er bind en dealbreaker? Anonymkode: 89de8...e20
Millinea Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Det er vel grei måte å luke ut menn(gutter?) på, som ikke respekterer dine valg det vel? 7 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Millinea skrev (2 minutter siden): Det er vel grei måte å luke ut menn(gutter?) på, som ikke respekterer dine valg det vel? Sant det. Er bare veldig interessert i om menn bryr seg om dette i det hele tatt eller ikke. Så tar gjerne i mot svar fra menn. Anonymkode: 89de8...e20
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg kan ikke komme på en eneste gang der jeg har hatt behov for å fortelle en mann hva slags menstruasjonsbeskyttelse jeg benytter, så jeg forstår ikke hvorfor du tror dette er en problemstilling? Anonymkode: 3c2fb...bed 22 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg kan ikke komme på en eneste gang der jeg har hatt behov for å fortelle en mann hva slags menstruasjonsbeskyttelse jeg benytter, så jeg forstår ikke hvorfor du tror dette er en problemstilling? Anonymkode: 3c2fb...bed Ja, menn jeg ønsker svar fra menn, ikke kvinner 🙈 Anonymkode: 89de8...e20
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Nei, så lenge dama vasker seg godt før sex. Og skifter bind før det begynner å lukte (aldri kjent menslukt, egentlig). Anonymkode: 63054...177 2
proghodet Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 (endret) Jeg hadde ikke brydd meg, og synes det ville vært en rar ting å henge seg opp i. Med det sagt er jeg overbevist om at det finnes nek der ute som bryr seg om slikt. Helsa di kommer først! Endret 1. oktober 2023 av proghodet 4
Bigote Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Er bind en dealbreaker? Anonymkode: 89de8...e20 Nope. 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Lurer på dette pga. jeg har hørt mange sier at bind lukter en del. Selv har jeg nylig tatt konisering og kan derfor ikke bruke menskopp. Har sluttet med tamponger fordi de tørker ut slimhinnen og at jeg ofte fikk bakterie-infeksjon i skjeden. Er menn strikte på dette? Er bind en dealbreaker? Anonymkode: 89de8...e20 Dette er faktisk et av de tristeste innlegg jeg har lest. Er det slik nå at kravene til hvordan partner skal være er er så til de grader spesifikke og detaljstyrte at dette er noe folk tenker over? Du bør virkelig gå i deg selv- både på hva du tillater andre å kreve, og hva du selv tillater deg å kreve av andre. Vær litt raus og nysgjerrig. Anonymkode: 24ae1...259 9 1 6
Eloise12345 Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan ikke komme på en eneste gang der jeg har hatt behov for å fortelle en mann hva slags menstruasjonsbeskyttelse jeg benytter, så jeg forstår ikke hvorfor du tror dette er en problemstilling? Anonymkode: 3c2fb...bed Samme her. Han må respektere at jeg bruker bind. Altså hvis han skal holde ut med meg 😆 Endret 1. oktober 2023 av Eloise12345 3 1
slumkim Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 Hæ??? Om det er en dealbreaker for noen, så er det personer du klarer deg veldig fint uten å ha i livet ditt uansett. 4 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 Eh, de aller færreste lukter under mens med vanlig hygiene og dersom de skifter bind 3-4 ganger om dagen. Hadde aldri godtatt å gi noen andre rett til å mene noe som helst om hvilke sanitærprodukter som passer meg best. Før jeg fikk spiral så brukte jeg for det meste bind. Menskopp dersom jeg skulle svømme, evt andre aktiviteter hvor jeg synes det var ugunstig med bind. Anonymkode: d6b3a...21b 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 Atte HÆ? Spørsmålet er et av disse som gjør at man får lyst å frata folk internettilgangen for godt og jage dem ut blant de levende. Anonymkode: 4ee54...65c 6 4
NiceOrNothing Skrevet 1. oktober 2023 #15 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer på dette pga. jeg har hørt mange sier at bind lukter en del. Selv har jeg nylig tatt konisering og kan derfor ikke bruke menskopp. Har sluttet med tamponger fordi de tørker ut slimhinnen og at jeg ofte fikk bakterie-infeksjon i skjeden. Er menn strikte på dette? Er bind en dealbreaker? Anonymkode: 89de8...e20 Hvordan en kvinne løser sin mensen -periode burde KUN være en kvinnes business . En mann som har meninger om sånt , burde man svinge langt unna . 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #16 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg bruker litt hips om happ bind og tamponger, alt etter hva jeg gjør, hvor mye jeg blør etc. Har datet mange menn, og det er virkelig ingen som har hatt noe formening om dette eller uttrykket "avsky" hvis jeg bruker bind. Anonymkode: 2c500...79a 1 1
Anonymbruker*** Skrevet 1. oktober 2023 #17 Skrevet 1. oktober 2023 Som kvinne har jeg ikke en gang i mitt syndige liv opplevd at en mann hadde noen slags formening om hvilke mensenprodukter en kjæreste burde bruke. Om du ikke får noen av fra menn i tråden er det svar nok i seg selv. Mensenprodukter er ikke et tema som opptar majoriteten av menn. Det føler jeg at jeg kan si ganske skårsikkert uten at jeg har noen kildehenvisning for å si det sånn 😂 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #18 Skrevet 1. oktober 2023 En sånn mann hadde forblitt singel i min verden 😂 så nitrist vesen Anonymkode: 4fcde...42a 2 1
NiceOrNothing Skrevet 1. oktober 2023 #19 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): En sånn mann hadde forblitt singel i min verden 😂 så nitrist vesen Anonymkode: 4fcde...42a Enig . Må vær toppen av selvutslettelse å spørre en man hvilket mensen -produkt han foretrekker 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #20 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lurer på dette pga. jeg har hørt mange sier at bind lukter en del. Selv har jeg nylig tatt konisering og kan derfor ikke bruke menskopp. Har sluttet med tamponger fordi de tørker ut slimhinnen og at jeg ofte fikk bakterie-infeksjon i skjeden. Er menn strikte på dette? Er bind en dealbreaker? Anonymkode: 89de8...e20 Det er veldig få som har så god luktesans, men for de av oss som har det, så kjenner vi lukten av mensen (og andre kroppsvæsker), også når man har normal hygiene. Dette er bare tull. Det er kun rett etter konisering og i gro-fasen man bør bruke bind. Dvs en liten uke. Det påvirker ikke fremtidige menstruasjoner. Så du kan fint bruke menskoppen din hvis du ønsker. Ønsker du derimot å bruke bind (som hele innlegget lyser av), så gjør du det! Anonymkode: 86343...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå