AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Enten om det er noen du liker eller ikke, kom du deg over det. Ble ghosta ut av det blå og skjønner ikke hvorfor, det har gått 8 måneder og jeg klarer ikke å komme meg over det enda, likte han. Anonymkode: 49eaa...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Jepp, har det og skjønte ikke hvorfor. Tror de som ghoster enten er veldig høye på seg selv, eller at de er redde/ utrygge personer med lavt selvbilde. Det er nok 1 av disse 2 grunnene. Jeg kom over det, gikk videre med en gang. Anonymkode: 80983...5e3 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Ja, det har jeg blitt. Aldri mer ført eller forhold. Anonymkode: 0617f...364
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Ja, det har skjedd flere ganger, Anonymkode: 8ad9c...435
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Jepp og jeg legger det på han. den oppførselen er ikke noe jeg ønsker av en mann uansett. Så like greit. Sier ingenting om meg- alt om han. Anonymkode: 08ca5...2a2 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 Noen menn tenker omtrent sånn: «Okey, her har vi ei litt beskjeden, snill og ordentlig dame, langt hår, innertier, bra pupper og bra rumpe, så øhhh hva er sjansen for at jeg får pult innen sånn 3 dager?? «…. «Eehh, øhhh sjansen er lik 0-1%, okey, jeg stikker videre til neste høl, så da ghoster jeg». Anonymkode: 80983...5e3
exictence Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 (endret) Jeg husker knapt de som har ghostet meg. Tror et er noen, men vet ikke. Det bryr meg ikke. Folk som hoster, kunne jeg ikke tenke meg å ha i livet, uansett. Endret 1. oktober 2023 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Bryr meg ikke, den som driver med dette er ikke verdt en dritt. Anonymkode: ba8d7...330 1
Fountaine Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 Hva skal man gjøre i stedet for å ghoste? Si at man ikke vil være venner lenger? Er ikke det litt rart?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 Fountaine skrev (5 minutter siden): Hva skal man gjøre i stedet for å ghoste? Si at man ikke vil være venner lenger? Er ikke det litt rart? Si det ansikt til ansikt, eller skriv på melding at du ikke følte rett kjemi. Egentlig best å avtale rett etter første date om man ønsker å møtes igjen eller ikke. Anonymkode: 80983...5e3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 Hvis du ikke kommer deg over å ha blitt ghostet så er det mye rart fra før av tenker jeg. Jeg ghosted samboer i går kveld, tok på meg et laken og stelte meg i kroken på soverommet. Hu ble ganske skremt, men tror hun kom over det før hun sovnet en halv time senere. Ikke hørt noe om ghostinga mi i dag så jeg er sikker på at det er glemt. Helt til jeg ghoster henne igjen om ikke så lenge. Anonymkode: 1bfef...c78 1
exictence Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 Fountaine skrev (7 minutter siden): Hva skal man gjøre i stedet for å ghoste? Si at man ikke vil være venner lenger? Er ikke det litt rart? Er det noe å si da? Ja, man kan si noe sånt hvis vedkommende spør om det, men jeg hadde valgt å svare litt penere, f.eks at jeg ikke føler for å ha kontakt lenger, da jeg ikke ser at dette vil føre til noe. Hvis jeg ikke blir spurt om noe, så sender jeg ikke heller noe
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jepp, har det og skjønte ikke hvorfor. Tror de som ghoster enten er veldig høye på seg selv, eller at de er redde/ utrygge personer med lavt selvbilde. Det er nok 1 av disse 2 grunnene. Jeg kom over det, gikk videre med en gang. Anonymkode: 80983...5e3 Eller grunn nr 3: Du er for sosialt awkward til å skjønne hvorfor folk ikke gidder å bruke mer tid på deg. Anonymkode: 92253...c65
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eller grunn nr 3: Du er for sosialt awkward til å skjønne hvorfor folk ikke gidder å bruke mer tid på deg. Anonymkode: 92253...c65 Har bare opplevd ghosting en gang. Har samboer på 4. året. K35 Anonymkode: 80983...5e3
Fountaine Skrevet 1. oktober 2023 #15 Skrevet 1. oktober 2023 Det er forskjell på å ghoste. Hvis man dater noen og har god kjemi og en plutselig bare blir sletta og all kontakt blir kutta så er det å være rasshøl. Men hvis man ikke har hatt god kjemi og krangler så kan man ghoste. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #16 Skrevet 1. oktober 2023 cluster b folk Anonymkode: b78f1...11c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #17 Skrevet 1. oktober 2023 Ja, flere ganger. De fleste gangene har det vært mye lettere komme over, enn de som faktisk avslutter på en skikkelig måte. Altså, om en mann er så feig at han ikke kan avslutte en datingprosess på en skikkelig måte, ja da har han jo bevisst at han er en megadust og en jeg absolutt ikke trenger kaste bort mer tid på. Bra menn klarer avslutte enten face2face, eller omså via en melding. Men brukte noen måneder på å komme over sistemann. Vi bodde i ulike landsdeler, hadde datet i 5-6 måneder, og jeg anså det vel som at vi var i ett forhold, før han plutselig bare sluttet ta kontakt og sluttet svare meg. Anonymkode: a233d...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #18 Skrevet 1. oktober 2023 Fountaine skrev (1 time siden): Hva skal man gjøre i stedet for å ghoste? Si at man ikke vil være venner lenger? Er ikke det litt rart? Det er overhode ikke rart å si i fra på en skikkelig måte. Man trenger ikke komme med lange foredrag eller noe, man kan si enkelt og greit at man ikke kjenner helt følelser, at man ikke ser noe fremtid, at man ikke kjenner kjemien, eller bare "vi passer ikke så godt sammen". Å bare ghoste er feigt, og en oppførsel som man burde vokse av seg i tenårene... Anonymkode: a233d...fd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå